Panen siia nimekirja, milliseid juppe oleks vaja:
- M10 torukollektor
- LSD-ga tagasillareduktor. Samuti võib pakkuda aeglase ülekandega (4.11) ja avatud difriga reduktorit
- 5-käiguline (dogleg ) käigukast M10 mootorile
täiendan nimekirja, kui midagi veel meelde tuleb.
Viimati muutis Ruut, 15 Mär 2008 00:19, muudetud 1 kord kokku.
Torukolle peaks üks veel olema , ilmselt E30 kerele , kast on ka aga M20 mootorile . Seisavad riiulil veel M10 sisselaske kollektorid topeltkarpadele või siis ITB - le . Huvi korral tel. 51 31 201
Hetkel kahevahel, kas köhida torukolle eest papp välja või lahendada väljalase nii nagu tehasest tuli.
Kuna käib mitme auto suveks ettevalmistamine, siis tuleb veidi eelarveid kärpida.
Viimati muutis Ruut, 09 Apr 2008 11:43, muudetud 2 korda kokku.
Vaata, kas ta on samasugune nagu pildil. Realoem väitel pandi sellist väljalaskekollektorit vaid Rootsi ja Ausside 318i-dele. Muu euroopa sai vähe teistsuguse kujuga kolled.
Esialgsest nimekirjast võib kustutada difri. 4.11 avatud on olemas. LSD-d niikuinii keegi ei paku.
Üks soov tekkis vahepeal juurde. Nimelt on õige varsti vaja 02 / e21 rooli. Soovitavalt oleks see nahatatud ja kolme kodaraga sportrool. Kuna seda on raske leida, siis võib ka korralikku e21 standardrooli pakkuda.
Sry minu lollust ja OT-d, aga mida kujutab endast aeglase ülekandega differ. Milles ta teistsugune on, kui tavaline. Kuidas teistmoodi käitub, milleks hea?
Samuti torukolle vs tavaline?
Aeglane ülekanne: võidad kiirenduses, kaotad lõppkiiruses ja kütusekulus. Olemuselt on ka aeglase ülekandega reduktor ka täiesti tavaline. Küsimus on ainult reduktori ülekandearvus.
Torukolle vs. tavaline - parem gaaside voolavus. Potensiaalselt mõni kW võitu, kui ka sisselaset jmt. järgi aidata