Kas ka sõitma see auto hakkab ei usu, ei saa arugi mis toimub
Tänaseks on karterivann alt võetud, õlid välja lastud ja õlipump maha krutitud, esiklaasi ees ei ole, tagumine tuleb ka maha võtta, amordipüstakud eemaldada ja mida sada asja veel

, ennast ajab ka naerma.
Õlivann läheb freesimisse, selle mahasõidetud 100 km peale oli kadunud peaaegu 1l õli, karteri tihend ei pidanud, tundub, et vann on pisut kõver, muud põhjendust ei leia, kuna ennem pidas ilusti, pandud sai uus tihend+silikoon, veidike niriseb ka mootori tagune nukkvõlli õlikanalite kate, sinna tuleb ka freesida popim kaas.
Õlipumbal olid sees vanast ajast väikesed kriimudkraamud, kuna eelmine kord jäi asi millegipärast tegemata, siis sel korral homme astun läbirääkimistesse UM-iga ja vaatan palju vajalikud jupid maksma läheks. Muidugi, kui kellelgi vedeleb samune õlipump, oleksin huvitatud, juhul kui on kriimuvaba. Igaks juhuks teeks asja ikka heaks.
Saabusid vahepeal ka tagumisele aknale tihendiliistud, väga ilus on, millegipärast jäi esimesele klaasile tellimata, takkajärgi tellisin ära ja siis lähevad uue klaasiga korraga ette. Liistude hinnad on üsnagi haiged, aga mis sellest. Vanad olid juba nii rabedad ka, et ei taha nendega jamada.
Muideks seoses tilkuva karteriga puutusid õliga kokku stabikavarras ja miskit muud veel mille olin kiirkorras Motip aerosoolidega kruntinud,värvinud, lakkinud - kõik see pask koorub maha, seega tuleb unustada purgivärvindus ja üritan need asjad ka korraliku värviga katta, selleks aga peab kogu selle jama sealt maha lihvima

, eks omad vitsad peksavad.
Kiiruga sai valmis ka rakis, et vanni freesida saaks, seega kel huvi, siis abivahend olemas.
