BMW e28 525i raudpats
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
no nii, ei teagi kas peaksin uue teema tegema uue auto jaoks või panema ta siia kui varuosaautona...? esialgu panen varuosadena, sest ei ole saanud veel tegeleda temaga
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=2215
no ma ei tea... eks seal tiba mõne asjaga liialdatud, sry maaaartin
aga kerest pole küll midagi teha. ja auto on olnud sealkandis viie mehe põllurallikas
aga mootor pidi hea olema. vaja kokku panna. juurde oli vaja veel saaled ja kolvirõngad. nii mis veel... panen mõne pildi kaa sellest kui juba treilale aetud oli
nüüd on ta mul garaazi aetud ja seisan dilemma ees, kas hakata temast tegema midagi korralikku või.... varudeks. fakt on see et sellest kerest ei saa vist asja, sest kõrvalistujapoolne põhi on mingi ilgelt suure kivi üles leidnud ja põhi on täitsa kõver põhja alt. lisaks on ta tugevalt roostes, lansekad on suht läbi ja nagu ma juba piltidelt nägin, siis olin suhteliselt kindel et amortide juures on läbiv rooste. salongi vaadates oli näha et põhjakattel on roostevärvi plekid. tõenäoliselt on seal suur auk lihtsalt
kui temast midagi ehitada, siis vist ainult teisele korralikumale kerele ümber tõsta ja lihtsalt rajaautoks teha. aga praegu garaazis siis
jagage mõtteid mehed...
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=2215
no ma ei tea... eks seal tiba mõne asjaga liialdatud, sry maaaartin
nüüd on ta mul garaazi aetud ja seisan dilemma ees, kas hakata temast tegema midagi korralikku või.... varudeks. fakt on see et sellest kerest ei saa vist asja, sest kõrvalistujapoolne põhi on mingi ilgelt suure kivi üles leidnud ja põhi on täitsa kõver põhja alt. lisaks on ta tugevalt roostes, lansekad on suht läbi ja nagu ma juba piltidelt nägin, siis olin suhteliselt kindel et amortide juures on läbiv rooste. salongi vaadates oli näha et põhjakattel on roostevärvi plekid. tõenäoliselt on seal suur auk lihtsalt
jagage mõtteid mehed...
vali elu, ära kihuta ja ära riku seadust...
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
kusjuures ise kah vaatasin, et pildilt täitsa ok
oleks siis
karpe pole ollagi tegelikult seal. juhiuks mõlkis, teised enam vähem. praegu ei ole tõesti aega olnud. jõudsin autoga õhtul kella 19.30 ajal koju alles ja ise suht läbi olin sõidust
ja homme vast saan mahti ta üle vaadata korralikult.
vali elu, ära kihuta ja ära riku seadust...
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
üks asi on nüüd igatahes selge... elulooma sellest masinast ei saa kahjuks ....
julmalt on selle pilliga hooratud ikka....
on vist teist dziibina kasutatud ja mööda kive.kände sõidetud. ikka päris mõnus muhk on salongis ja põhjas paras lohk
ühesõnaga kere kõver vist ja seda mõlemalt poolt
tagumine sild on ka suht kahtlane
paak on ka julmalt mõlkis, pildilt vist ei saa eriti arugi aga läbi... täitsa läbi kohe
niiet jätkame ikka 525 i'ga.
on vist teist dziibina kasutatud ja mööda kive.kände sõidetud. ikka päris mõnus muhk on salongis ja põhjas paras lohk
tagumine sild on ka suht kahtlane
paak on ka julmalt mõlkis, pildilt vist ei saa eriti arugi aga läbi... täitsa läbi kohe
niiet jätkame ikka 525 i'ga.
vali elu, ära kihuta ja ära riku seadust...
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
nonii pole siia ammu enam midagi lisanud. lühidalt mis vahepeal juhtunud on. sai ostetud 3.5-ne komplektne mootor. 2.5-ne sai maha tõstetud ja mootoriruum ja auto üleni ära pestud.
kui pestud sai panin auto ära "grilli"..... pagan võttis see aga palju aega...mõtlesin, et läheb kiiremini. mõne auguvõrra on vaja veel ülespoole tõsta ja siis sillad alt ära võtta.

iseenesest ei leidnud mootoriruumist peaaegu mitte ühtegi roostekohta...
mis iseenesest on ju hea uudis.
garaazis tlueb teha üks puhastuskuur ja üleliigsed asjad minema vedada. siis saab viia garaazi sisse üks suurem metallist laud ja saab ka mootorit korrastama hakata. aga kõik vist hetkel.
kui pestud sai panin auto ära "grilli"..... pagan võttis see aga palju aega...mõtlesin, et läheb kiiremini. mõne auguvõrra on vaja veel ülespoole tõsta ja siis sillad alt ära võtta.

iseenesest ei leidnud mootoriruumist peaaegu mitte ühtegi roostekohta...
garaazis tlueb teha üks puhastuskuur ja üleliigsed asjad minema vedada. siis saab viia garaazi sisse üks suurem metallist laud ja saab ka mootorit korrastama hakata. aga kõik vist hetkel.
vali elu, ära kihuta ja ära riku seadust...
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
lisaks siia veel mõned pildid ja kirjutaks mõned read mis tehtud.kuna istusin kaks nädalat soomes siis midagi meeletut ära tehtud pole. sai sillad alt võetud ja sai natuke juba põhja puhastada.

esisild ja tagasild on ikka tugevalt roostes. peab selle kola treila peale panema ja tõrvandis liivapritsi all ära käima.



auto ise näeb hetkel välja selline (paras luukere
)


peab ära mainima et kere on üllatavalt heas korras. roostet on, kuid ei midagi hullu. põhja all on selliseid roostetäpikesi ja seda just keevituste ja kronsteinide vahel


ja üks koht mis muret teeb on siin

ja üks probleem on veel... nimelt keevitusega on asi hapu. kuna ise ei saanud seda MIG-keevitust ära osta, siis nüüd ongi jama majas. äkki mõni tartumees saab appi tulla oma aparaadiga. auto liigutamine kuskile garaazi on nüüd juba tiba raskendatud. iseenesest peaks töö nüüd kergem ja lihtsam olema. auto on üles tõstetud ja saab keerata-pöörata nagu ise tahab ning kõik asjad on eest ära võetud juba. lisaks on mõned uued plekid ka olemas- ainult vahetamisrõõm

esisild ja tagasild on ikka tugevalt roostes. peab selle kola treila peale panema ja tõrvandis liivapritsi all ära käima.



auto ise näeb hetkel välja selline (paras luukere


peab ära mainima et kere on üllatavalt heas korras. roostet on, kuid ei midagi hullu. põhja all on selliseid roostetäpikesi ja seda just keevituste ja kronsteinide vahel


ja üks koht mis muret teeb on siin

ja üks probleem on veel... nimelt keevitusega on asi hapu. kuna ise ei saanud seda MIG-keevitust ära osta, siis nüüd ongi jama majas. äkki mõni tartumees saab appi tulla oma aparaadiga. auto liigutamine kuskile garaazi on nüüd juba tiba raskendatud. iseenesest peaks töö nüüd kergem ja lihtsam olema. auto on üles tõstetud ja saab keerata-pöörata nagu ise tahab ning kõik asjad on eest ära võetud juba. lisaks on mõned uued plekid ka olemas- ainult vahetamisrõõm
vali elu, ära kihuta ja ära riku seadust...
