ega ta hea ei ole jah, hetkel tegelengi uurimistööga, kas ja millel oleks see termoandur madalama temperatuurigaIff kirjutas:Hea, et nii läks siis. Aga kas "paar millimeerit enne punast" pole natuke palju? Tehasekonditsioonis auto ei lase üle keskmise asendi minna seieril ju
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Täna oli hea päev, täitsa hea päev kohe
Sõbrapäev ja tuli külastada palju sõpru, tühjade kätega läksin ja täis kätega tulin tagasi ...
Käisin kõigepealt sõbrajuures poes, ostsin puuduoleva liitri mootoriõli, nüüd siis 8L mootoris sees.
Ostsin igast jama, sealjuures uue rooliotsa komplekti ja uue temperatuurianduri radikasse, sellise mis rakendub 87c ja lülib välja 82c :
Õhtused katsetused näitasid, et nüüd lülib andur ventilaatori tööle u2 mm peale keskmist asendit ja lülib välja u3mm enne keskmist asendit. Paremat andurit ei näidanud kataloog olemas olevat ja see sobib täiesti hästi.
Siis käisin veel Djuuningupoes ja ostsin ära komplekti kapoti kiirkinnitusi ja tellisin uue resonaatori, kuna ei taha sellist lärmi, muidu võib kõrvast veri välja tulla
D125 ja pikkus üle 400 vist.
Siis viisin kapoti uuesti plötserdamisse, et saaks külge salongi õhuvõtu kanalid ja mingid õhuavad radika taha.
Siis käisin õhtul veel mitme keerulise nimega sõbra juures ja tõin sealt kaasa ühe ilusa piraka jahutusventilaatori, vot sellise :



Täitsa teine nägu ju kohe, või jätakski selliseks

Kiiruga sai tehtud ka tagumised kapoti kinnituskronsad kuhu pulk kinni keerata:

Hetkeseisuga on jäänud autost üle 2 asja
1. Kollaste labadega jahutusventilaator
2. Summuti
Mõlemad on täies komplektsuses ja pikkuses, ainult külge keerata, kui kellelgi huvi siis panen müügiteema ka üles.

Käisin kõigepealt sõbrajuures poes, ostsin puuduoleva liitri mootoriõli, nüüd siis 8L mootoris sees.
Ostsin igast jama, sealjuures uue rooliotsa komplekti ja uue temperatuurianduri radikasse, sellise mis rakendub 87c ja lülib välja 82c :
Õhtused katsetused näitasid, et nüüd lülib andur ventilaatori tööle u2 mm peale keskmist asendit ja lülib välja u3mm enne keskmist asendit. Paremat andurit ei näidanud kataloog olemas olevat ja see sobib täiesti hästi.
Siis käisin veel Djuuningupoes ja ostsin ära komplekti kapoti kiirkinnitusi ja tellisin uue resonaatori, kuna ei taha sellist lärmi, muidu võib kõrvast veri välja tulla

Siis viisin kapoti uuesti plötserdamisse, et saaks külge salongi õhuvõtu kanalid ja mingid õhuavad radika taha.
Siis käisin õhtul veel mitme keerulise nimega sõbra juures ja tõin sealt kaasa ühe ilusa piraka jahutusventilaatori, vot sellise :
Täitsa teine nägu ju kohe, või jätakski selliseks
Kiiruga sai tehtud ka tagumised kapoti kinnituskronsad kuhu pulk kinni keerata:
Hetkeseisuga on jäänud autost üle 2 asja
1. Kollaste labadega jahutusventilaator
2. Summuti
Mõlemad on täies komplektsuses ja pikkuses, ainult külge keerata, kui kellelgi huvi siis panen müügiteema ka üles.
e28
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Kui aus olla, siis käega katsudes erilist vahet tuulekiiruses ei ole, ainult uus ventikas on läbimõõdult 16" ehk tunduvalt suurem ja pind mida jahutab koos sellega. Kui keegi huvi vana vastu tunneb tehku ise pakkumine. Mingit hinda ma ei küsi, muidu arvatakse , et ma nöörin kedagi 
Täna sai siis omandatud M535-e esimene spoila, tänud Tanelile ja ka Simonsi 125diameetriga resonaator.
Töösse andsin ka küljeklaaside mõõtude arvutisse sisestamise ja peale seda läheb pleksiklaas freesimisse, peaks pisut kaalu alla saama.
Peagi tahaks ka pool autot värvialla saada, Vähemalt kapotist pagasnikuni. Hetke plaan oleks süsimustaks ja väike disainiidee oli küljele teha valge nn lint, eks ma pea ka pisut nõu.

Täna sai siis omandatud M535-e esimene spoila, tänud Tanelile ja ka Simonsi 125diameetriga resonaator.
Töösse andsin ka küljeklaaside mõõtude arvutisse sisestamise ja peale seda läheb pleksiklaas freesimisse, peaks pisut kaalu alla saama.
Peagi tahaks ka pool autot värvialla saada, Vähemalt kapotist pagasnikuni. Hetke plaan oleks süsimustaks ja väike disainiidee oli küljele teha valge nn lint, eks ma pea ka pisut nõu.
e28
NB. väikse vahemärkusena... ei ürita küll kedagi lolliks tembeldada. aga kas need ventilaatorid (nii kollane kui ka see uus) on ikka mõeldud puhuma?
Ma üritasin kunagi n.ö. imevat venti puhuma panna, ja tulemused olid suht kesised.
Ostsin viisaka puhuva ventilaatori, ja õhuvool oli kohe väga vinge.
Tundus, et tiivikute disain oli üpriski erinev...
Ma üritasin kunagi n.ö. imevat venti puhuma panna, ja tulemused olid suht kesised.
Ostsin viisaka puhuva ventilaatori, ja õhuvool oli kohe väga vinge.

Tundus, et tiivikute disain oli üpriski erinev...
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 12 Veebr 2008 10:21
- Asukoht: Tallinn
Pisut on taas tehtud, õlirõhu ja temp andurid on ühendatud ja nende näidud testitud, õlirõhk on kõige huvitavam, külmalt on 7atm ja järjest soojenedes kukkus lõpuks 2 atm peale, pöörete kasvades rõhk tõuseb, ainult peale paarutamist garaazis kukkus sinna 1,4 peale. Temp oli samas sinna 90c poole, samas temp tõusis üsna uimaselt võrreldes vee temperatuuriga.

Täna sai eemaldatud siis küljeklaasid. Hüvasti klaasid, asemele tuleb spetsiaakne 2mm pleksiklaas, homme üritaks viia tagumised kiletamisse, lasen vist täiesti musta kile panna, kuna auto värviks saab ka süsimust.
Kõik ukseklaasid liimin seejärel kinni va juhiukse klaas. Selle jaoks vaja osta 4mm pleksi, sest tahaks ühe akna jätta allakäiva ja 2mm-ne on selleks liiga õhuke.
Seoses sellega lasen klaase lõigata pisukese varuga, kel huvi, siis ps-is võin teha pakkumise. Klaasid lõigatakse välja freespingis , seega peaks serv jääma vägagi esteetiline. Töösse on antud ka pedaalikatted, neid saab ka tellida.
Täna sai eemaldatud siis küljeklaasid. Hüvasti klaasid, asemele tuleb spetsiaakne 2mm pleksiklaas, homme üritaks viia tagumised kiletamisse, lasen vist täiesti musta kile panna, kuna auto värviks saab ka süsimust.
Kõik ukseklaasid liimin seejärel kinni va juhiukse klaas. Selle jaoks vaja osta 4mm pleksi, sest tahaks ühe akna jätta allakäiva ja 2mm-ne on selleks liiga õhuke.
Seoses sellega lasen klaase lõigata pisukese varuga, kel huvi, siis ps-is võin teha pakkumise. Klaasid lõigatakse välja freespingis , seega peaks serv jääma vägagi esteetiline. Töösse on antud ka pedaalikatted, neid saab ka tellida.
Viimati muutis Cardo, 09 Mär 2008 00:37, muudetud 1 kord kokku.
e28
Vahepeal tegi freesija head tööd, jagan seda pildimaterjali ka teiega.
Popid pedaalikatted, külge lähevad variant nr2

Suveks peaks toanurgas seisev Recaro iste kinnituma originaalilähedaste detailidega, seegi pole veel lõplik välimus, kel huvi, siis taas saadaval.

Kel huvi, siis vesilõikuses valmis mõni komplekt piduripauna vahetükke.

Mingi aeg sai mõõdetud auto madalamat punkti, selleks on siis karterikaitse kinnituspolt ja stabikavarda kinnitusmehhanism.

tagantpoolt on selleks summutitoru
, hea õnne korral, saab uue sisu ka LSD ja lekete vastu valmib uus tuulutussüsteem

Auto kõrgused on siis mõõdetud talvises konditsioonis, suveks peab leidma mingi kesktee kõrguse valikul, esmalt jääb jälgimisse garaazi sisenemiseks ja väljumiseks vajalik kõrgus
Popid pedaalikatted, külge lähevad variant nr2
Suveks peaks toanurgas seisev Recaro iste kinnituma originaalilähedaste detailidega, seegi pole veel lõplik välimus, kel huvi, siis taas saadaval.
Kel huvi, siis vesilõikuses valmis mõni komplekt piduripauna vahetükke.
Mingi aeg sai mõõdetud auto madalamat punkti, selleks on siis karterikaitse kinnituspolt ja stabikavarda kinnitusmehhanism.
tagantpoolt on selleks summutitoru

Auto kõrgused on siis mõõdetud talvises konditsioonis, suveks peab leidma mingi kesktee kõrguse valikul, esmalt jääb jälgimisse garaazi sisenemiseks ja väljumiseks vajalik kõrgus

e28
Mart.. kes talvel madalama autoga sõidab ei ole mitte vist täie mõistuse juures 
Õhtuks siis pedaalikatted küljes, auto sisemus tahab ka peagi värvkatet saada..

Tagumistel küljeustel katted ees, nüüd vaja vaid oodata kunas liim ära kuivab ja kui see kile ka ära kuivaks siis oleks ka näha, palju mulle sisse jääb, pildipealt ei paista hullu miskit, muidu selliseid tilgakesi täis.


Vaikselt valmistan siis keret ette värvimiseks, kõrvalistuja uksel teadatuntud kohas oli hirmus värvialune roostelaik, sai relakaga välja lõigatud ja uus plekitükk asemele keevitatud, ooteajaks roostesurm selga aetud. Kapott sai ka oma ainuma pahtlikihi, las kuivab, et ei jääks järelkuivamisest jälgi.


Üks ilus pilt ka lõpetuseks


Õhtuks siis pedaalikatted küljes, auto sisemus tahab ka peagi värvkatet saada..
Tagumistel küljeustel katted ees, nüüd vaja vaid oodata kunas liim ära kuivab ja kui see kile ka ära kuivaks siis oleks ka näha, palju mulle sisse jääb, pildipealt ei paista hullu miskit, muidu selliseid tilgakesi täis.
Vaikselt valmistan siis keret ette värvimiseks, kõrvalistuja uksel teadatuntud kohas oli hirmus värvialune roostelaik, sai relakaga välja lõigatud ja uus plekitükk asemele keevitatud, ooteajaks roostesurm selga aetud. Kapott sai ka oma ainuma pahtlikihi, las kuivab, et ei jääks järelkuivamisest jälgi.
Üks ilus pilt ka lõpetuseks
e28
Eks ma olen kõike, kuid kahjuks ei ühtegit lõplikult.
Täna siis koos naabrimehega aretasime uut esiotsa ja valmis ta saigi, nüüd vaja mingi aeg veel teha ettevalmistused ja kõike muud, enamvähem sellist laadi peaks ta jääma. Loomulikult tuleb kasutada vaiku, pahtlit ja kõike võimalikke asju, et ta vormikõlbulikuks muuta.
Tänud Tanelile ja ehk õnnestub tagastange suhtes teda pisut mõjutada. Alumine splitteriga osa sai hangitud juba nii ammu, et ei mäletagi, kes selle mulle tõi
Kahest sai siis üks, M+BBS



Õliradikas sai ka popilt kinnitatud, ainuke mure on kuhu teha õhuavad õliradika tarbeks.

Testisin ka oma väljalaskesüsteemi, võtsin tööjuurest koju db mõõtmise seadme ja proovisin nii ja naa, ühesõnaga hetkel on ilma koormuseta märgatav helitõus u 4200p juures ja kestab 5500p-ni peale seda heli langeb, kuid pöördesse läheb hetkega. db-des tegi see ni, et mõõtsin kahes karakteristikus, HI ja LOW , maximum oli HI-124db ja LOW 96db, viimane on see mida inimkõrv eristab.
Võtsin toast oma kaalu ja kaalusin huvipärast nodi, mida on maha võetud ja külge pandud , kaal on kilose täpsusega:
autoküljest eemaldatud
Plekist kapott 19kg
Rauast stange 7kg
Plekist esipõll 5kg
Küljeklaasid 15kg
Klaaside tõstemehhanismid 7kg
------------------------------------------ 53kg
tagasi monteeritud
Karterikaitse 15kg
plastkapott 14kg - on ikka ülekaalus küll
esistange M+BBS 12kg
Pleksist klaasid 1kg
----------------------------------------42kg
Kaalus võitu 11 kg sealhulgas kaalu viidud allapoole ja stange kaalus jäädud samaks. Karterikaitse on ka pisut õhuvoolu parandava omadusega, ulatub kuni käigukasti lõpuni, vajadusel kaalus võitmiseks on teda võimalik lühemaks lõigata.


Täna siis koos naabrimehega aretasime uut esiotsa ja valmis ta saigi, nüüd vaja mingi aeg veel teha ettevalmistused ja kõike muud, enamvähem sellist laadi peaks ta jääma. Loomulikult tuleb kasutada vaiku, pahtlit ja kõike võimalikke asju, et ta vormikõlbulikuks muuta.
Tänud Tanelile ja ehk õnnestub tagastange suhtes teda pisut mõjutada. Alumine splitteriga osa sai hangitud juba nii ammu, et ei mäletagi, kes selle mulle tõi

Kahest sai siis üks, M+BBS
Õliradikas sai ka popilt kinnitatud, ainuke mure on kuhu teha õhuavad õliradika tarbeks.
Testisin ka oma väljalaskesüsteemi, võtsin tööjuurest koju db mõõtmise seadme ja proovisin nii ja naa, ühesõnaga hetkel on ilma koormuseta märgatav helitõus u 4200p juures ja kestab 5500p-ni peale seda heli langeb, kuid pöördesse läheb hetkega. db-des tegi see ni, et mõõtsin kahes karakteristikus, HI ja LOW , maximum oli HI-124db ja LOW 96db, viimane on see mida inimkõrv eristab.
Võtsin toast oma kaalu ja kaalusin huvipärast nodi, mida on maha võetud ja külge pandud , kaal on kilose täpsusega:
autoküljest eemaldatud
Plekist kapott 19kg
Rauast stange 7kg
Plekist esipõll 5kg
Küljeklaasid 15kg
Klaaside tõstemehhanismid 7kg
------------------------------------------ 53kg
tagasi monteeritud
Karterikaitse 15kg
plastkapott 14kg - on ikka ülekaalus küll

esistange M+BBS 12kg
Pleksist klaasid 1kg
----------------------------------------42kg
Kaalus võitu 11 kg sealhulgas kaalu viidud allapoole ja stange kaalus jäädud samaks. Karterikaitse on ka pisut õhuvoolu parandava omadusega, ulatub kuni käigukasti lõpuni, vajadusel kaalus võitmiseks on teda võimalik lühemaks lõigata.
e28
Nii, homme peaks auto veerema värvitöökotta, täna selgus siis see lugu, et ilma abivahenditeta nina ees auto ei mahu garaazi sisse ja isegi TÜV-l oli probleeme, kuigi nokk on maast 10 sm kõrgusel asub ta liiga kaugel ratastest ja seega muudab nurga ebameeldivaks, hetkel ei ole all ka 17" slikke mis on madala profiiliga ja vedrustus on ka suviseks muutmata, selle 2sm - se randi jagu tuleb ikka splitterit üles tõsta, kühvel tuleb ka ju alla mahutada..... ohhhh
päris mööda maad ei tahaks ka kulgeda.
LSD on ka omadega otsas, veab ühte ratast vaid ringi, lootus on see ka korda saada, ilma ei tule lõbusõitudest mingit lõbu.

LSD on ka omadega otsas, veab ühte ratast vaid ringi, lootus on see ka korda saada, ilma ei tule lõbusõitudest mingit lõbu.
e28
Madala auto rõõmud
Kui ma enda sahaga ÜV käisin siis saha madalam koht oli 7cm maast.Niiet pidin spoileri eest ära võtma et stendist läbi läheks.ÜV kutt ütles et nemad ei vastuta selle eest kui puruks lähes sahk
Sõita nii madala autoga linnatänaval on piin
Esispoiler tuleb klaaskiust?



Esispoiler tuleb klaaskiust?
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Audi 80 1.8T 1993 rwd
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 12 Veebr 2008 10:21
- Asukoht: Tallinn
See kapott oli nö esimene detail ning ei julgenud liiga õhukest seda teha.ErR kirjutas:See klaasplastist kapott siis erilist kaalu säästu ei anna. 96 dB on päris vali, kas ÜV-l summuti/müra üle ei kaevatud? Kui ma käisin, siis märkus ikka tehti, et võiks vaiksem olla, kuigi oma arust ei ole üldse vali (tühikäigul
).
Tulemuseks suhteliselt raske kapott. Teinekord targem ning usun, et 7kg-se kapoti tegemine ei tohiks probleem olla.
Karterikaitse kinnitub kolmest kohast, tagant kummaltki poolt poldiga poolraami alla , keskelt 2 poldiga sillatala alla ja eest on mul lõigatud ära kogu radikaalune plekinässakas ja sinna on tehtud pisut tugevam nelikanttorust esiotsa tugevdus ja vot see lühike horisontaalpind painutatud kaitsel kinnitub sinna alla, nii et see painutatud esiosa kaitsel jääb õliradika alla.Silwer kirjutas:Kuhu ja kuidas selle karterikaitse esimese osa kinnitad?
Vot nii, vahepeal hankisin uued suunatuled ja pisut täitsin vahuga esipõlle üleliigseid avasid, selle projektiga läheb pisut aega.
Ja siis reede õhtul suundus auto värvimisse, pisukesel linnasõidul pisut kehvemal teel selgus, et kiirusel 100 võivad rattad vahepeal teepinda mitte puudutada, seal kus auto muidu õõtsatab (normaalne auto), seal käivad tagumised rattad korra tühja ja pidurdusmaa on 2x pikem, tegemist ei ole mitte kruusasõidu autoga, pealinna teid võib vahest pigem killustikuteedeks nimetada, hüvasti linnakruiis. Tunnen piinavat huvi, kuidas siis ringrajal käitub.
e28