Hai seisab pea aasta hoovis, ühtteist tehtud ja jäädvustatud. Jagaks seda teiega..
Auto on E28 518 1982 aastast. punane, must nahksisu, elektri peeglid (töötab hetkel miskipärast ainult kundepoolne).
2007 aasta aprillis tuli vend jutuga, et sõber müüb bmw-d. Kuna hind oli soodne siis tekkis huvi. Vend käis vaatamas ja oli vasika vaimustust täis. Sai käima pandud ja proovitud. Esmamulje oli hea, 1982 aasta auto kohta. Esimesena selgus, et pidurid ei tööta. Viga defekteerima ei hakanud kuna sõber treilaga oli käepärast. Teine viga oli paigast ära süüde, selle keerasime kohe paika.
Noh mis seal ikka, raha ja auto vahetasid omanike.
Vaatamas käies



kupatasime sõbra treilaga kohale ja algas koju sõit

kodus


pilt salongist

kui kellegil on sellist puidust käikari nuppu müüa siis andku teada!!!

1.8 karbuss mootor, 66kw

Siis juhtus aga see, et jäin haigeks. Aga see ei seganud autole pidurite remonti tegemast

Vahetusse läksid piduri torud, voolikud, tagumised klotsid ja need jurakad mis klotse liigutavad (mul ei tule õige nimi meelde hetkel, ehk saate aru)
Kusjuures üllatus oli suur kui varuosad poest kohe saada olid, algul arvasin, et vaja tellida ja oodata. Voolikud ja torud on Laki autost.





vahelduseks pilte sisust, pärast naha hoolduse tegemist



Piltidelt jääb mulje, et tegu tip top autoga. Silmapete

Roostet jätkub ja nina on ka kõksu saanud, kapott on viltu peal


pildilt natu raske aru saada

Autol sai pidurid korda, mootor käis


Siis vist jooksis must kass üle tee, sest kalakese õnn sai otsa. Nimelt purunes diffri kaas




Teema foorumisse ja saime abi. Kasutaja tsonnyboy käest uus kaas.
Kuna silla tala kinnitus oli mäda siis nii seda jätta ei saanud. Järeldus, tagasilla kapremont! Kõik jupid maha ja roostest puhtaks. Kusjuures selgus ka, et üks taga vedru oli katki murdunud. Uued tellisime vedrud ja puksid, neid kahjuks kohapeal polnud. Õnneks oli tarneaeg lühike, mõned päevad.


kuidas iganes neid ka nimetatakse, tagusin sirgeks ja keevitasin lisa tugevdused


värvitud ja uute puksidega sillatala

õõtsad


trummlid

kere kinnitus puhastatud, keevitatud ning tala küljes


differ uue kaanega. vend mökerdab


samal ajal sai värvitud ka õhufiltri korpus, teibitud, hetk enne värvimist

uued vedrud. uued amordid on plaanis sellel aastal panna

pudinad enne auto külge minekut

mootor ilma kopsikuta

Jes, auto jälle korras. Kuna lõpetasime pool pimedas ja väsinuna siis proovisõit jäi järgmisele päevale.
Karm õppetund nr1, diffrisse tuleb õli tagasi ka kallata. kurat, täiesti unustasime suures õhinas. Tulemus oli selline, et pärnu mntl kiirusel ca 70 jooksis diffri kardaani laager kinni. Pouh tõmbas auto teele risti. õnneks vihma sadas ja tee seetõttu libe ning ühtegi teist autot läheduses polnud. Ja nii kiirelt kui see juhtus oli ka selge miks juhtus

Auto sai kuidagi tee äärde ja tungiga üles. Abivägi sai ka kohale kutsutud. sõber tõi õli, meie aga meisterdasime coca pudelist ja pastakast õli pritsi ja lasime õli diffrisse. Muidugi enne oli differ saanud jahtuda ca 30 min. Lisaks veel väike ootamine ja proov. Raks ja liikus. Kodu saime omal jõul sõita.
pärnakal

auto kodus, differ maha

Sai diffrit uuritud ja puuritud ja tööjuures näitasin targematele ka. Järeldus, vaja uut. Aega läks ja uue saime. 520 alt ja ülekanne sama

Õppisime oma vigadest, uus differ sai korralikult õli sisse ja siis alles auto külge. Töötas.
Maha sai vuristatud ca 100km, siis läks auto talvepuhkusele kus ta viibib siiani

Auto on selle lühikese ajaga jube armsaks saanud ja plaanid teda 2008 aastal turgutada suured.
Plaani on võetud:
mootor korda ja peale läheb elektrooniline pritse ning elektrooniline süüde. Ajuks tuleb MS
Kuna karbussil pole tagasivoolu, siis tuleb uus pump koos uute liinide ja filtriga.
100% uus juhtmestik kogu autole
esisilla renoveerimine ja uus ring amorte
Lisaks veel nipet näpet vaja korrastada/teha
Ja ootan pakkumisi puidust käikari nupule (on üldse tegu originaal bmw jupiga?)

Kindlasti hoian teid kõige toimuvaga kursis
Imre