plaanis siis auto põhi kogu sellest vanast jamast puhtaks teha ja haljaks lasta. et mis kõige targem sinna lasta on? osad räägivad mingist vahast???kui haljaks lasta siis enne krunt alla aga peale krunti? kohe kivikaitse või oleks targem veel midagi sinna alla lasta?ja mis firma omasid kõige kasulikum kasutada? tänud ette abi eest.
alar
k:korrosioonikaitse põhjale
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
k:korrosioonikaitse põhjale
vali elu, ära kihuta ja ära riku seadust...
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Räägin, siis kuidas ise tegin. Peaks kestma küll, aga ei ütle et nüüd raudselt kõige õigem variant. Siiani pole vähemalt mingit roostet tekkinud.
Peale haljaks lastmist ei tohi eriti kauaks seisma jätta, kui kohe kruntida ei saa tuleks roostemuundurit/roostesurma vms kasutada. Kõige alla kõige õigem ehk happekrunt. Seejärel paneks tavalise krundi, teeks liitehermeetikuga pleki ja detailide liitekohad üle ning siis tavaline värv peale. Peale värvi juba kivikaitse või/ja mastiks. Kerevaha lasta kereõõnsustesse, kuhu mastiks ja kivikaitse ei ulatu.
Loodan et on veidi abi
Peale haljaks lastmist ei tohi eriti kauaks seisma jätta, kui kohe kruntida ei saa tuleks roostemuundurit/roostesurma vms kasutada. Kõige alla kõige õigem ehk happekrunt. Seejärel paneks tavalise krundi, teeks liitehermeetikuga pleki ja detailide liitekohad üle ning siis tavaline värv peale. Peale värvi juba kivikaitse või/ja mastiks. Kerevaha lasta kereõõnsustesse, kuhu mastiks ja kivikaitse ei ulatu.
Loodan et on veidi abi

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01