Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
einar
Postitusi: 89 Liitunud: 11 Jaan 2008 16:31
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas einar » 22 Jaan 2008 20:02
komplektse,
äkki keegi teab kust võiks sellist asja saada.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270 Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku
Postitus
Postitas raunz » 22 Jaan 2008 20:59
Väga rariteetne asi, harva liigub selliseid ringi.
Mul muidu m10 1,8 kap rem pakkuda
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
einar
Postitusi: 89 Liitunud: 11 Jaan 2008 16:31
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas einar » 22 Jaan 2008 21:45
raunz kirjutas: Väga rariteetne asi, harva liigub selliseid ringi.
Mul muidu m10 1,8 kap rem pakkuda
kahjuks ei sobi,
mul pisut teised plaanid,
lamp
Postitusi: 706 Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas lamp » 22 Jaan 2008 22:50
pmst eestist seda minu teada ei saagi, et ainuke vöimalus saksast tuua,
aga olen kunagi kuulnud et seal maal isegi tuuga nendega
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Silwer
Postitusi: 319 Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN
Postitus
Postitas Silwer » 22 Jaan 2008 23:10
Kas herr Lille põhjatutes varudes seda ei leidu?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Bronco
Postitusi: 547 Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa
Postitus
Postitas Bronco » 22 Jaan 2008 23:39
inglismaalt võib ka jopata. Aga eestis neid eriti ei liikve jah, aeg-ajalt mõni pakkumine ikka lipsab läbi siiski..
hind kipub sinna 5+k jääma
jonx
Postitusi: 124 Liitunud: 02 Mär 2006 19:53
Asukoht: Rakvere
Kontakt:
Postitus
Postitas jonx » 23 Jaan 2008 08:07
herr Lill t6esti omas sellist mingi aeg, aga kes enam teab kas on v6i ei. eestis selle eest osatakse juba hinda kysida kyll...
BMW 318i E21 ´82 & BMW 316i E36 '95
lamp
Postitusi: 706 Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas lamp » 23 Jaan 2008 17:25
hinda töepoolest nende eest küsitakse. Teine kord lihtsam selline moto koos autoga osta.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Cardo
Postitusi: 1666 Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627
Postitus
Postitas Cardo » 23 Jaan 2008 19:56
taga targemaks läheb, kust sellist autot müüakse ?
e28
kustas
Postitusi: 992 Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI
Postitus
Postitas kustas » 23 Jaan 2008 20:03
ameerikas :p
Silwer
Postitusi: 319 Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN
Postitus
Postitas Silwer » 23 Jaan 2008 20:25
Ma ei mõista mis selles 80mm vändas siis nüüd nii erilist on, kui on saada ka 84 ja isegi 87 mm väntasid sellele M10 mootorile...
Üks 84mm vänt koos "mõningase lisavarustusega" on müügil näiteks siin:
http://cgi.ebay.de/BMW-M3-E30-S14-Motor ... dZViewItem
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
lamp
Postitusi: 706 Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas lamp » 23 Jaan 2008 20:40
m3 pole minu teada M10 mootoriga, aga mis selles väga erilist on huvitaks küll, kuna endal see aasta 2,0l M10-ne ehitamine plaanis (mootor koos autoga olemas)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
einar
Postitusi: 89 Liitunud: 11 Jaan 2008 16:31
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas einar » 23 Jaan 2008 20:54
Silwer kirjutas: Ma ei mõista mis selles 80mm vändas siis nüüd nii erilist on, kui on saada ka 84 ja isegi 87 mm väntasid sellele M10 mootorile...
Üks 84mm vänt koos "mõningase lisavarustusega" on müügil näiteks siin:
http://cgi.ebay.de/BMW-M3-E30-S14-Motor ... dZViewItem
kurjad keeled rääkisid et kui see vänt M42 mootorisse istutada siis siis pidi saama uut moodi pauku teha,
Silwer
Postitusi: 319 Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN
Postitus
Postitas Silwer » 23 Jaan 2008 20:55
lamp kirjutas: m3 pole minu teada M10 mootoriga, aga mis selles väga erilist on huvitaks küll, kuna endal see aasta 2,0l M10-ne ehitamine plaanis (mootor koos autoga olemas)
S14 mootor ongi ju oma olemuselt 2 nukaga M10.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Silwer
Postitusi: 319 Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN
Postitus
Postitas Silwer » 23 Jaan 2008 20:57
einar kirjutas: Silwer kirjutas: Ma ei mõista mis selles 80mm vändas siis nüüd nii erilist on, kui on saada ka 84 ja isegi 87 mm väntasid sellele M10 mootorile...
Üks 84mm vänt koos "mõningase lisavarustusega" on müügil näiteks siin:
http://cgi.ebay.de/BMW-M3-E30-S14-Motor ... dZViewItem
kurjad keeled rääkisid et kui see vänt M42 mootorisse istutada siis siis pidi saama uut moodi pauku teha,
Seda ma ei ole kuulnud et keegi oleks S14 vända pannud M42 mootorisse. See M42 ikka M40 lähisugulane ja sinna s14 vänt küll ei tohiks sobida aga võib olla ma jälle eksin...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
lamp
Postitusi: 706 Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas lamp » 23 Jaan 2008 20:59
minu teada on see 6 sil, millel on 2 sil otsast ära napsatud, mitte M10 baasil mootor
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
jaan tatikas
Postitusi: 126 Liitunud: 19 Veebr 2006 19:20
Postitus
Postitas jaan tatikas » 23 Jaan 2008 21:17
2,0 plokk olemas , pakkuda on ka S14 väntvõll 84 mm , kepsud jne.
Bronco
Postitusi: 547 Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa
Postitus
Postitas Bronco » 23 Jaan 2008 21:26
kustas kirjutas: ameerikas :p
ameerikas müüdi 320i pähe 1.8 pritsega motosid. 2 liitrist motot leiab enne 79 aasta E21'delt ja ka e12'delt.
lamp
Postitusi: 706 Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas lamp » 23 Jaan 2008 21:39
keegi võiks 2,0l M10 head ja vead välja tuua.
M3 mootori kohta selline info tema looja W.Frowein-i sõnad:"we had the first proto. of m3 running in april 83, it had four cyl. engine derived directly from the M88-coded M1 of 6 cyl., suitably abbreviated with the water passages closed off, it was given the project nr VT105 in may 84"
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c