Jaani 732iA - lugege teema läbi!
UM vastab viimasel ajal väga kiiresti. Hind 5108.- ja on Saksas järeltellimuses ilma konkreetse kuupäevata. See peaks vist seda tähendama, et tõenäoliselt on otsas ja enam ei saa ka. Aga hind, kui selline, paneb kukalt kratsima ja alternatiive otsimaRuut kirjutas:Igatahes tegin UM hinnaküsimise, kuigi $ hinda vaadates küsivad nad 5K kanti.
Mul on kah mõned jupid juba üle aasta järeltellimuses... mitte et sellest midagi kasu oleksRuut kirjutas:UM vastab viimasel ajal väga kiiresti. Hind 5108.- ja on Saksas järeltellimuses ilma konkreetse kuupäevata. See peaks vist seda tähendama, et tõenäoliselt on otsas ja enam ei saa ka. Aga hind, kui selline, paneb kukalt kratsima ja alternatiive otsima

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Olen osade tellimisel märganud seda, et Web ETK-d saab täiesti usaldada. Paari osa tellimisel on UM mulle väitnud, et "kas ei ole" või "enam ei saa". Sellele vaatamata on küsimärgi all olevad detailid tulnud kas varem või hiljem. Lihtsalt arvestan, et vanade asjadega võib aega minna. Saksamaa on suur ja lai ning mine sa tea millisest riigi osast, millisest laost seda juppi otsitakse. Tegelikult peaks tänapäeval kõik arvutis näha olema... aga ehk tõesti ei ole iga viimane kui üks vana jupp ja selle asukoht andmebaasi märgitud. Osa mida on mul tulnud kõige pikemalt oodata oleks mootoriruumi põhjakate (pritsmekaitse). Seda ootasin mingi aastakese. UM ütles hiljem, et mis ma räägin - päris aastat ikka ei olnud vaid 8 kuud. No vahet pole, mul oli hea meel, et selle lõpuks sain. Tegemist minuarust väga vajaliku asjaga, seda eriti meie laiuskraadil kus suurema osa aastast sulle vett kaela kallatakse ja sa pead mingitest lompidest hooga läbi sõitma. Lombist läbi sõites pritsib teadagi vett kindlasti ka kõikvõimalikele olulistele elektriosadele... selle vastu on see pritsmakaitse hea abivahend. Ütleme nii, et kõik mida olen tellima läinud, olen ka kätte saanud. Väidaksin, et "tõenäoliselt otsas ja vist enam ei saa" tähendab seda, et saab küll. Lihtsalt võib aega minna. Ütelge sellele varuosamüüjale, et saab. Ja tellige. Küll tuleb, kogu moos. UM-i käive kasvab (mis peaks neid rõõmustama). Klient aga saab oma vana jupi
Mis peaks olema positiivne. Mõni aeg tagasi tellisin paar iluvidinat.. pole tähtis mis need on aga väideti ka, et neil on seal andmebaasis selle koodi taga mingi täht mis näitab tootmise lõpetamist. Noh.. see on selge, et paljusid asju enam ei toodeta. Mis aga ei välista seda, et neid asju kuskil veel leiduda võiks. Minul olid andmed mis ütlesid, et ikka peaks nagu saama... ja pandigi need asjakesed tellimusse. 2 nädalaga olid olemas. Kusjuures üks asi veel millest kuulnud olen: nimelt on BMW-l selline sektsioon nagu Mobile Tradition mis muuhulgas tegeleb vanade autode varuosadega. Juhul kui mingit detaili hetkel ei ole ja ei toodeta, ei tähenda see seda, et sellega nüüd igavesti kõik oleks. Kui koguneb piisaval hulgal tellimusi, otsitakse kuuri alt seadmed välja ja tehakse mingi kogus ühte või teist osa/detaili juurde. Loomulikult päris kõike ei saa aga midagi ikka 


Ma ei tea, millised suhted sul UM-ga on aga minult on nad tellimisel nõudnud peaaegu alati ettemaksu. Isegi selliste väikeste asjade puhul nagu hiljuti tellitud küljetriip. Ma ei saa aru, miks paarisaja krooni pärast on vaja sellisel firmal klienti jooksutada.
Seega kui ma paneks leeni osa tellimusse ning veel paar pudinat, mille leidmine uuest peast tundub suht lootusetu ja kallis olema siis ma nagu deponeeriks suure summa um arvele ja kõik.

Ega mul siin mingeid väga erilisi suhteid küll ei ole. Muidugi kui sa paar korda kuus asutusest regulaarselt läbi astud siis on võimalik, et sind võib-olla tuntakse ära ja võib-olla tullakse teinekord ka vastu ja ei panda täie rauaga. Viimane kord oligi vist nii, et kuna UM ei olnud kindel kas see minu tellitud osa tuleb või ei tule siis määrati sissemakseks selline sümboolne summa. Mul oli tellitud "paar asjakest ja natuke pudinaid"
Kui sa tellid mingi detaili mis maksab suht. palju aga sa ei või olla kindel kas sa selle asja üleüldse kunagi saad siis loomulikult ei tahaks oma raha ehku-peale kinni panna. Eks selles küsimuses annab ehk rääkida varuosaspetsialistide endiga. Samas eks nemadki tahavad kindlad olla, et see inimene kes midagi tellib, ikka selle tellitud osa ka ära ostab. Kindlasti leidub inimesi kes mingi hetkeemotsiooni ajel midagi ära tellivad ja siis lihtsalt pärast enam välja ei osta. Aga kui sa tead, mida sa tahad, siis pole probleemi.

Lisasin galeriisse osade alla mõned uued pildid. Muuhulgas on seal näha ka auto "õnneraha" ehk 1983 aasta 1 - margane, mille autost leidsin
Ei oska öelda kas see on sinna tehases mõne töötaja poolt lisatud, või on selle autosse sokutanud näiteks... auto esimene omanik. Või on see lihtsalt juhuslikult sinna sattunud. Muuseas see pole tegelikult esimene kord sellise asja otsa komistada. Nimelt natuke kaugemas minevikus õnnestus ühe teise auto tagaistme alt leida 1980 aasta 5-pennine. Masin oli täiesti juhuslikult samuti samast aastast pärit 728
Et siis mõtlemisainet kui palju 

Ei oska öelda kas see on sinna tehases mõne töötaja poolt lisatud, või on selle autosse sokutanud näiteks... auto esimene omanik. Või on see lihtsalt juhuslikult sinna sattunud. Muuseas see pole tegelikult esimene kord sellise asja otsa komistada. Nimelt natuke kaugemas minevikus õnnestus ühe teise auto tagaistme alt leida 1980 aasta 5-pennine. Masin oli täiesti juhuslikult samuti samast aastast pärit 728


Ütle mõni koht kust sa neid ei leiaks
Ja ega ju ei tea millisest kohast ja kelle käest see Baur läbi aegade läbi on käinud. Nagu ka minu auto.
Mingil põhjusel on mulle jäänud mulje, et mõningates kohtades pannakse autole selline õnneraha kaasa. Ma just mõtlen seda, et kui sa leiad raha sellisest kohast kuhu ta muidu ei satuks. On teine nagu ära sätitud, täiesti ebaloogilises kohas. Seal kuhu ta nagu lihtsalt juhuslikult ei satuks. Autosid on ju minu käest läbi käinud rohkem kui üks, eriti ühe teatud Saksa autotootja autosid. Loodan, et ei kujuta endale asju ette ja tegemist ei ole veel mingi meditsiinilise probleemiga. Kuigi jah... pea on kogu aeg mõtteid täis. Üritad kogu aeg mõtelda, et miks ikka üks asi on nii, mitte teisiti
Aga ei saa sinna midagi teha 


Mingil põhjusel on mulle jäänud mulje, et mõningates kohtades pannakse autole selline õnneraha kaasa. Ma just mõtlen seda, et kui sa leiad raha sellisest kohast kuhu ta muidu ei satuks. On teine nagu ära sätitud, täiesti ebaloogilises kohas. Seal kuhu ta nagu lihtsalt juhuslikult ei satuks. Autosid on ju minu käest läbi käinud rohkem kui üks, eriti ühe teatud Saksa autotootja autosid. Loodan, et ei kujuta endale asju ette ja tegemist ei ole veel mingi meditsiinilise probleemiga. Kuigi jah... pea on kogu aeg mõtteid täis. Üritad kogu aeg mõtelda, et miks ikka üks asi on nii, mitte teisiti


Olen võtnud küll. Mitte küll sellel aga ühel samasugusel. Kolmnurga ja küljeakna vahel on selline metallist aknapost. Ma ei mäleta kas küljeaken oli vaja täiesti ära võtta või piisas sellest kui sa selle lihtsalt alla lasid. Võib-olla oli vaja eemaldada ka üks tagumise akna renn mis jääb siis ukse sisse (see asi milles asub aknatihend, üks nendest on eemaldatav). Igatahes kolmnurga ja küljeakna vaheline metallist post lukustub aknaraami ülemise serva juures uksetihendi all - ühe oma väljaulatuva osaga. Seda siis saab kruvikeeraja otsaga alla suruda (kui kui sa tihendi natuke kõrvale nihutad; tihendi nihutamisel ole ettevaatlik, et sa seda ei vigastaks). Nihutad selle posti kõrvale ja vaikselt nõgistades tuleb klaas ära. Selle tegevuse peale võib minna aega kuna see klaasike tahab korralikku meelitamsist.
Sisselogitud huvilised saavad lugeda ühte vana artiklit, mille galeriisse üles riputasin. See peaks huvi pakkuma muuhulgas e24 omanikele
Jutt ise on tagasihoidlik ja üldine kuid hoopis põnevam on mõelda asjale selles kontekstis, et kui paljud inimesed tegelikult võisid 1976/1977 aastal (Eestis) e24 ostmise peale mõelda. Neid ei olnud vist kuigi palju
Lugemist aga leidus sellisel esiajaloolisel ajal (raudse eesriide taga) meie ajakirjades sellele vaatamata.
http://bmwclassic.ee/323/album173


http://bmwclassic.ee/323/album173
Veel üks artikkel lisatud ühest vanast tehikaajakirjast. Seekord väike lõiguke e23 kohta. Muidugi võiks need ka kõigile vaatamiseks välja panna kuid ma ei ole kindel kuidas autorlusega lood on. Seega kes sisse logib näeb.
http://bmwclassic.ee/323/album173/aac?full=1
http://bmwclassic.ee/323/album173/aac?full=1
... ja sellised on tagatulede tolmukatted:
http://bmwclassic.ee/323/osad/aby
Väga paljudel e23-del on need paarikümne aasta jooksul jalutama läinud. Olengi vist ainult ühte näinud kus need olemas. Paljud ei teagi, et sellised asjad peaksid ka autol olema. Igatahes algselt on kõige peale mõeldud
http://bmwclassic.ee/323/osad/aby
Väga paljudel e23-del on need paarikümne aasta jooksul jalutama läinud. Olengi vist ainult ühte näinud kus need olemas. Paljud ei teagi, et sellised asjad peaksid ka autol olema. Igatahes algselt on kõige peale mõeldud

-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Mõned soojendussüsteemi tutvustavad pildid lisatud osade alla.
Näiteks selline foto (esikaas ja salongiradikas eemaldatud):
http://bmwclassic.ee/323/osad/aci
Võtsin endale ühe sellise seadeldise tagavaraks. Kui mõni klapp töölepingu lõpetab siis on hea võtta. Ühe klapi pidingi mõni aeg tagasi välja vahetama. Paar defitsiitset vidinat on seal veel küljes... mis e23 soojendusüsteemi normaalset toimimist mõjutavad
Näiteks selline foto (esikaas ja salongiradikas eemaldatud):
http://bmwclassic.ee/323/osad/aci
Võtsin endale ühe sellise seadeldise tagavaraks. Kui mõni klapp töölepingu lõpetab siis on hea võtta. Ühe klapi pidingi mõni aeg tagasi välja vahetama. Paar defitsiitset vidinat on seal veel küljes... mis e23 soojendusüsteemi normaalset toimimist mõjutavad

November 2005.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt: