Tõnis 320 1981a (e21)
Kahjuks ei ole eriti midagi suuremat vahepeal toimunud selle autoga. Natuke talvel esiotsa kallal sätitud, mõned vidinad juurde ostetud ja auto seisab ning ootab millal tõsise pahtliralliga üle käiakse. Praegusel hetkel ei näe lihtsalt sellist aega et asjaga tegeleda. Arvatavasti viin talvel mõne pädevama Maalri kätte ära.McRicco kirjutas:midagi uut ka on siis nüüdseks tekkinud?
Carclassic OÜ
Aasta lõpp läheda, teeks pisikese kokkuvõtte aasta jooksul toimunust. Kest rändas sügisel jälle hoiuruumist töökotta. Tegin natuke plekitööd üle (üldiselt ei ole üldse rahul esialgselt tehtuga), sai pisut põhja hakitud, istme kinnitused minema löödud, uute istmete kinnitused külge. Tulevad siis e28 m535 istmed. Istmed peaksid jääma originaalidest natuke madalamale. Sinu katmiseks on ostetud materjal ära ja käib vaikselt uue õmblus. Nagu siis aru saada, ei tule auto enam originaali, selleks on uus märksa väärtuslikum toorik olemas (räägib kunagi hiljem uues teemas).
Ajaviiteks nokitsesin käiguhoovastiku kallal. Kang lühemaks ja käigutee ka lühemaks, vaatab kuidas toimima hakkab. Puksid said pronks pukside vastu välja vahetatud.


Nokitsesin liivaga mõne sillajupi ja suporti kallal ka ning katsin ära.



Tagumised õõtsad on 323 omad, tegin igaks juhuks ära, ei tea veel kas lähevad kasutusse, vbla. hoopis müüki.
Vahepal võtsin mootori ka uuesti laiali. Sellega on omad plaanid, nendest lähemalt siis kui kompott kokku saama hakkab.
Lihvitud ja uute juhtpuksidega plokikaan:

Ja kuna päris paha laps olnud ei ole, siis päkapikud tõid väikse preemia:

Niipalju siis selle autoga tehtust 2007 aastal. Jätkame 2008 aastal, vaatame mis välja tuleb
Ajaviiteks nokitsesin käiguhoovastiku kallal. Kang lühemaks ja käigutee ka lühemaks, vaatab kuidas toimima hakkab. Puksid said pronks pukside vastu välja vahetatud.


Nokitsesin liivaga mõne sillajupi ja suporti kallal ka ning katsin ära.



Tagumised õõtsad on 323 omad, tegin igaks juhuks ära, ei tea veel kas lähevad kasutusse, vbla. hoopis müüki.
Vahepal võtsin mootori ka uuesti laiali. Sellega on omad plaanid, nendest lähemalt siis kui kompott kokku saama hakkab.
Lihvitud ja uute juhtpuksidega plokikaan:

Ja kuna päris paha laps olnud ei ole, siis päkapikud tõid väikse preemia:

Niipalju siis selle autoga tehtust 2007 aastal. Jätkame 2008 aastal, vaatame mis välja tuleb

Carclassic OÜ
Need koopaääred ja karbid on b osad, isiklikult ei soovita neid kasutada, osta parem a osa. Neid b plekke saab igast autovaruosade kauplusest kus kereplekke tellida saab. Palju nad maksavad, ei mäleta enam, alla 500.- tükk kindlasti.orav kirjutas:mul oleks nende tellitud/ostetud uute plekkide kohta küsimus et kust neid saab ja palju maksavad umbes? eriti huvitavad tagumised koopad ja küljekarbid
Carclassic OÜ
B varuosi saab näiteks ladu24.ee-st, ma tellisin sealt küljekarbid ja tagapaneeli allosa. Karbid olid korralikud ja väga hullult sobitamist ei vajanud, tagapaneeli allosa väga hea ei jäänud. A osi saad UM-st või ka http://www.wallothnesch.com/e/frameoffer.htm
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008