M635csi maksab lisaks plekkidele ka kapotialune meeldiva kopika Samas keegi võiks Eestisse sellise originaali ka tuua, sest siin vist ühtegi sellist ei ole (v.a. üks iseehitatud).
Aga neile kes arvavad et Silveri 635 kallis on - olen kõrvalt vaadanud kahe e23 ehitamist/taastamist - nende projektide eelarved on kuuekohalised numbrid... ja kahtlen kas esimene number on ikka üks...
Kõik on suhteline, minu jaoks ei olnud see M635CSI midagi ahvatlevat. Esiteks ei kvalifitseeru ta ikkagi sportauto alla, kuna on selleks liiga raske ja kohmakas ja kui sõiduk on juba kruisimiseks siis võiks ta ikkagi olla automaatkastiga.
Samuti ei ole hind ju samas suurusjärgus, kuna minu hind sisaldab käibemaksu - 18%. Võtad firma nimele siis saad selle 18% hinnast tagasi arveldada. Rääkimata siis sellest et Saksa autole lisanduvad igasugu muud kulud peale, alustades toomise kuludega ja lõpetades hoolduse ja signa + immo paigaldamisega.
Aga lõpetame selle M635CSI offtopicu ja vaatame mis auto müügist saab. Eile käidi autot A24 kaudu vaatamas. Pakuti 100k. Seda oli liiga vähe.
Selle auto müük on juba nagu naljanumber. Ma ei saa aru mis toimub. Jubeda raha eest ostetakse igasuguseid räimi kokku ja korralik auto lihtsalt seisab
On jah. Huvilisi ja proovisõitjaid on olnud küll aga konkreetseks ei ole asi kunagi läinud. Keegi huvilistest ei ole kurtnud auto seisukorra üle ja seda on pigem ikka alati kiidetud.
Üks huviline tahtis seda naisele igapäevaliikuriks osta aga ma ei arvanud et see auto sobib talvel rööpamiseks. Ühed käisid vaatamas teda ideega et teha tast soundi projekti jaoks auto, selleks ei sobi ta just kõige paremini oma salongi suuruse poolest - raske mahutada palju kõlareid. Siis on paar tüüpi nillinud järelmaksu aga samuti ei ole asi konkreetseks läinud. Lisaks on olnud mõned sellid kellel tegelikult ei ole õrna aimugi mida vana kuuene endast kujutab ja on pettunud kui auto olemus jätab vanamoelise mulje ja sõiduomadused ei vasta just päris uute BMW'de tasemele.
Mida on kurdetud on see et liikumine ei ole päris see mida 3,5 liitrit mootorilt oodatakse aga seal ei ole viga üldsegi mitte mootoris (see on ideaalses korras, Truumu arvates üldse üks kõige korralikum M30 mida ta on näinud) vaid just selles automaatkastis mis nudib kiirendust 8,1 sek pealt 9 sekundi peale. Need siis 155kw andmed. 160kw manuaal suudab isegi 7,6 sek 0-100km/h teha (seda siis kui väga heas korras).
Samas kogu selle auto olemus on just selline et sobib ta ju kõige paremini lihtsalt cruisimiseks ja selleks on automaatkast just parim valik. Samas kui kellegil isu on siis võib ju panna ka manual kasti, see ei ole keeruline teha ja ei maksa ka suurt midagi. Kui soovi on siis võib selle mootori ka vägagi mõistliku raha eest ülelaetavaks teha - võin projektijuhtimise enda peale võtta ja aidata projekti kokkupanemisel ja õigete komponentide valikul. 400-500hj võtta sellest mootorist ilma mootori sisu kallale minemata ei ole mingi eriline probleem.