m20b20 ei käivitu...
m20b20 ei käivitu...
Tegemist siis 83a isendiga...
Kui anda starterit , siis peab mingi 20 sek. käiama , ennem kui käima läheb...
Siis ka nagu hakkab vähehaaval nagu kiiremini koguaeg ringi ajama , ennem kui käima läheb...
Samas lykates läheb kohe , kasv6i yksi liykka käima:(
Mootor siis
83a ja 92kw
Kui anda starterit , siis peab mingi 20 sek. käiama , ennem kui käima läheb...
Siis ka nagu hakkab vähehaaval nagu kiiremini koguaeg ringi ajama , ennem kui käima läheb...
Samas lykates läheb kohe , kasv6i yksi liykka käima:(
Mootor siis
83a ja 92kw
Tulihingeline bmw fänn:)
Re: m20b20 ei käivitu...
killer666 kirjutas:Tegemist siis 83a isendiga...
Kui anda starterit , siis peab mingi 20 sek. käiama , ennem kui käima läheb...
Siis ka nagu hakkab vähehaaval nagu kiiremini koguaeg ringi ajama , ennem kui käima läheb...
Samas lykates läheb kohe , kasv6i yksi liykka käima:(
Mootor siis
83a ja 92kw
Mul sama mootor, sama aasta ja mul sama jama(äkki sama auto?)..ja nüüd sõitsin ja järsku käis nagu mingi plaks v midagi ja kutu....mootor enam käima ei lähe, isegi mitte ei luba(proovisin pikalt tõmmata ja starteriga, tõin isegi kütust juurde)!Oskab keegi tarka nõu anda millest nüüd veaotsingut alustada

M:e28 Varuosad
Re: m20b20 ei käivitu...
kontrolli külmkäivitus pihusti üle,se peaks olema sisselaske kollektori küljel.
...
järsku käis nagu mingi plaks v midagi ja kutu....mootor enam käima ei lähe, isegi mitte ei luba(proovisin pikalt tõmmata ja starteriga, tõin isegi kütust juurde)
käivitumiseks 2 asja vaja: säde ja benss. Kõigepealt veenduda nende olemasolus.
Benssu võib paaki juurde tuua, aga kas see mootorisse ka jõuab?
Kõige halvem stsenaarium - kui käis plaks ja enam ei käivitu, äkki hammasrihm katki
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: m20b20 ei käivitu...
sass85 kirjutas:kontrolli külmkäivitus pihusti üle,se peaks olema sisselaske kollektori küljel.
mis see külmkäivitus pihustisse puutub kui mootor ilusti soe ja mitu tundi juba sõidetud!
käivitumiseks 2 asja vaja: säde ja benss. Kõigepealt veenduda nende olemasolus.
Benssu võib paaki juurde tuua, aga kas see mootorisse ka jõuab?
Kõige halvem stsenaarium - kui käis plaks ja enam ei käivitu, äkki hammasrihm katki
seda tean et vaja sädet ja benssu.....bensus ei tohiks asi olla kuna kindel et peab mootorisse jõudma...pump lööb ilusti ette ja suri ju järsku välja...isegi ei lubanud rohkem...asi pigem voolus!Mõtlesingi, et siin eelnevalt räägiti mootorimassist, kas viga saab olla seal, võin pean otsima rohkem viga süütepoolist, jagajast, kommutaatorist... aju poolt


M:e28 Varuosad
Re: m20b20 ei käivitu...
Üks must (aga väga tõenäoline) stsenaarium - plaksuga katkes mootori hammasrihm ja klapid-kolvid koos.ronni kirjutas:ja nüüd sõitsin ja järsku käis nagu mingi plaks v midagi ja kutu....mootor enam käima ei lähe, isegi mitte ei luba(proovisin pikalt tõmmata ja starteriga, tõin isegi kütust juurde)!
EDIT: ehh... tuleb eelnevalt ikka kogu thread läbi lugeda.Trevi oli selle juba eelnevalt välja pakkunud aga miskipärast ei olnud küsija sellele tähelepanu pööranud
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: m20b20 ei käivitu...
Ruut kirjutas:Üks must (aga väga tõenäoline) stsenaarium - plaksuga katkes mootori hammasrihm ja klapid-kolvid koos.ronni kirjutas:ja nüüd sõitsin ja järsku käis nagu mingi plaks v midagi ja kutu....mootor enam käima ei lähe, isegi mitte ei luba(proovisin pikalt tõmmata ja starteriga, tõin isegi kütust juurde)!
siis oleks ju ratad plokis....ja see polnud üldse nagu selline kõva pauk....vaid vaikselt..täpset nagu süüde oleks vale....ja siis kõik vaikus
M:e28 Varuosad
Re: m20b20 ei käivitu...
Ma pole küll ise kunagi sellist situatsiooni kogenud aga vist ei pea seal mingit eriti suurt pauku käima. Hetkel, kui asjad kokku käivad, lihtsalt mõni klapp kõverdub, nookur murdub, kolb praguneb. Ega mootor seetõttu kokku ei jookse, et peaks rattad plokki tõmbama.ronni kirjutas:siis oleks ju ratad plokis....ja see polnud üldse nagu selline kõva pauk.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: m20b20 ei käivitu...
Ruut kirjutas:Ma pole küll ise kunagi sellist situatsiooni kogenud aga vist ei pea seal mingit eriti suurt pauku käima. Hetkel, kui asjad kokku käivad, lihtsalt mõni klapp kõverdub, nookur murdub, kolb praguneb. Ega mootor seetõttu kokku ei jookse, et peaks rattad plokki tõmbama.ronni kirjutas:siis oleks ju ratad plokis....ja see polnud üldse nagu selline kõva pauk.
no ja mis siis saab kui asi kõverdub ja katki läheb käib üks ragin ainult.....ja sel juhul peaks ta ju käima ikka minema kui mootorit ringi veab?....ja kuidas saa täiesti heastöökorras mootor 70km/h sõites mööda sirget teed järsku kokku joosta.....ok see selleks...ma ise kaldun arvama kommutaator!
M:e28 Varuosad
omast kogemusest - hammasrihma nihkumisel nii palju, et klapid pähe käisid ja kõveraks - tagajärg, mootor ei läinud käima - ei kaasnenud mitte mingeid kõrvalisi hääli ega rataste blokeerumist.
Sädet on lihtne kontrollida, küünlajuhe otsapidi vastu massi (pm suvalist mootori metallist detaili) ja starterit anda, kas on sädet näha või mitte, kui mitte midagi ei ole, siis on mittekäivitumise põhjus teada ja saab edasi otsida, muidu on huupi otsimine.
NB! Märja või määrdunud juhtme korral saad ainult tunda ca 12kilovolti pinget. Ära ei tapa, aga meeldiv ei ole.
Sädet on lihtne kontrollida, küünlajuhe otsapidi vastu massi (pm suvalist mootori metallist detaili) ja starterit anda, kas on sädet näha või mitte, kui mitte midagi ei ole, siis on mittekäivitumise põhjus teada ja saab edasi otsida, muidu on huupi otsimine.
NB! Märja või määrdunud juhtme korral saad ainult tunda ca 12kilovolti pinget. Ära ei tapa, aga meeldiv ei ole.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Omal juhtus kunagi sama mootoriga fooritaha seisma veeredes, et mootorist hakkas miski asi hullult tiksuma, murdus nookur. Ei paarutanud ega miskit, 70-e pealt alla veeredes, kiirus oli siis umbes 45 äkki. Sellel mootoril peaks ka veel kommutaator olema. Viga tuleb ikka algusest otsima hakata, sädet oskad kontrollida ? Seejärel bensu surve manomeeter jne...
e28
Re: m20b20 ei käivitu...
killer666 kirjutas:Tegemist siis 83a isendiga...
Kui anda starterit , siis peab mingi 20 sek. käiama , ennem kui käima läheb...
Siis ka nagu hakkab vähehaaval nagu kiiremini koguaeg ringi ajama , ennem kui käima läheb...
Samas lykates läheb kohe , kasv6i yksi liykka käima:(
Mootor siis
83a ja 92kw
Mul sama jama endiselt....vahetatud jagaja, rootor, jagajakaan, näpitud süüded, puhastatud mootori massi ja pandud ka üks lisa mass....aga ikka sama.......Kas saab asi olla , et starter on lühises et tarbib liiga palju voolu, et säde läheb nõrgaks või midagi??????.....Üks jama veel!Mootor läheb tühikäigul ilusti soojaks kõik ok , aga maanteel sõites on näiduk nõks üle sinise(külma), enam soojagi ei tulnud...Vahetasin veepumba ja termostaadi ja wisco siduri viskasin üldse vahelt ära ja tegin elektriliseks. Jahutusvedeliku tase on ilusti normis.Aaa... ja see ka veel et näiduk ilusti normis ja kui välja suretad ja 5 minuti pärast autosse lähed siis näitab näiduk päris kuuma....et siis lühidalt.....miks ta sõites külmaks läheb ja välja suretuna normaalselt soojana ei hoia
M:e28 Varuosad