
3.seeria vs 5.seeria
- parimautoonBMW
- Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Sept 2007 21:33
3.seeria vs 5.seeria
Palun seletage mulle lahti, miks on kolmanda seeria vanemad bmw'd märgatavalt kallimad, kui 5 seeria omad? 

- parimautoonBMW
- Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Sept 2007 21:33
E28 on kõige laialdasemalt levinud hainina kuna seda toodeti veel kõige hiljem (ei ole raudpolt fakt täpselt). E21 tootmine lõppes 83 aastal juba ja neid on ka järel märksa vähem kui E28 viienda seeria mudeleid. Eriti haruldane on juba E21 323i. 4 silindriseid mudeleid ikka leiab kuskil vedelemas.parimautoonBMW kirjutas:sysi kirjutas:Turumajanduse põhialused, ehk et hinna määrab nõudluse ja pakkumise suhe, kehtivad ka siin.
Okei, aga kas mitte 5seeria juba haruldasem pole, st raskemini kättesaadav jms, see peaks varsti haininade hindu veel tõstma?
Ja eks heas korras E28 on ka päris head hinda väärt

- parimautoonBMW
- Postitusi: 39
- Liitunud: 19 Sept 2007 21:33
Võib-olla on asi selles, et e30 puhul tegu sportliku iseloomuga väikeautoga. Sobib ringrajale ning liigub kergelt ka linnatänavail. Ja kuna neidki on korralikke vähe liikvel, siis on hinnad kõrgele aetud. Eriti hinnas on 325i kupeekerega masinad. Kui mõni müüki tekib, siis pannakse hinnaks umbes 30000.
Ja kui hinnad kõrged, ega siis 316i ja 318i omanikud ei taha ka väga odavalt enda masinat ära anda
E28 on selline suurem ja ilusam masin. Disainijoone poolest hoopis teine teema. Seda tahavad need, kes on tõelised huvilised.
Kuigi, need masinad, millel hinnad madalad - on parajad rondid ka ikka.
Paar aastat tagasi oli e30neid turg täis. Nüüd nende asemel rondistunud e36d, mis kohati odavamadki kui e30.
Kaovad räbalad e28dki teedelt ning hinnas on korralikud
e12 on kodumaa pinnalt üldse raske leida. Peaaegu sama on ka e21ga.
Ja kui hinnad kõrged, ega siis 316i ja 318i omanikud ei taha ka väga odavalt enda masinat ära anda

E28 on selline suurem ja ilusam masin. Disainijoone poolest hoopis teine teema. Seda tahavad need, kes on tõelised huvilised.
Kuigi, need masinad, millel hinnad madalad - on parajad rondid ka ikka.
Paar aastat tagasi oli e30neid turg täis. Nüüd nende asemel rondistunud e36d, mis kohati odavamadki kui e30.
Kaovad räbalad e28dki teedelt ning hinnas on korralikud

e12 on kodumaa pinnalt üldse raske leida. Peaaegu sama on ka e21ga.
e28 528iA '84
Sellest tuleb üks igavene pikk ja lohisev teema. Aga üldiselt mina ütleks, et E30 ja E28 maksavad suht ühepalju, so korralikud väikese mootoriga autod sinna 1-2K euri tuuri ja korralikud tippmudelid (325i vs (m)535i) maksavad a la 5K euri.
E30 ei ole kallim kui E28. Ja kodumaist turgu pole mõtet näiteks tuua, kuna mõni originaalkorras eksemplar ei ole piisav näide. 90% E30 ja paraku ka E28 mudelitest on läbi käinud viimase 5 aasta jooksul vähemalt samapaljude omanike käest, kes kõik on ühe või teise läti tuuningunipiga masinat "parendanud".
Need kõik kuus omanikku arvavad, et kui kõverad ja koledad 16" veljed all, katkised ja kõverad klaasplastist "stanged" küljes, läbipaistmatu ja lainetav toonklaas peal ning punased ja sinised istmekatted harmoneeruvad samavärviliste salongidetailidega, siis tulebki kogu kompoti hinnaks küsida ulmelised a la 20K eeku, sellele vaatamata, et sillad kolisevad nii, et surnud ärkavad üles ja viimane õlivahetus jäi eelmisesse aastatuhandesse.
Ja mul on siiralt kahju neist mitte nii nutikatest tegelastest, kes oma esimese sissetuleku eelkirjeldatud masina peale panevad ning siis, kunagi mõne kuu pärast avastavad, et "mootor näpitud" müügikuulutuses tähendaski pappkastist ja toidufooliumist tehtud plokikaanetihendit. Mõeldud tehtud - müügikuulutus üles, hind 18K "mootor aint käima panna, muidu sitaks hea pill"
Ja ring läheb edasi
Normaalse auto huvilistel pole mõtet üldse arutleda kohalikul turul toimuva üle, pilk tuleb pöörata Saksa vms müügikuulutustele.
E30 ei ole kallim kui E28. Ja kodumaist turgu pole mõtet näiteks tuua, kuna mõni originaalkorras eksemplar ei ole piisav näide. 90% E30 ja paraku ka E28 mudelitest on läbi käinud viimase 5 aasta jooksul vähemalt samapaljude omanike käest, kes kõik on ühe või teise läti tuuningunipiga masinat "parendanud".
Need kõik kuus omanikku arvavad, et kui kõverad ja koledad 16" veljed all, katkised ja kõverad klaasplastist "stanged" küljes, läbipaistmatu ja lainetav toonklaas peal ning punased ja sinised istmekatted harmoneeruvad samavärviliste salongidetailidega, siis tulebki kogu kompoti hinnaks küsida ulmelised a la 20K eeku, sellele vaatamata, et sillad kolisevad nii, et surnud ärkavad üles ja viimane õlivahetus jäi eelmisesse aastatuhandesse.
Ja mul on siiralt kahju neist mitte nii nutikatest tegelastest, kes oma esimese sissetuleku eelkirjeldatud masina peale panevad ning siis, kunagi mõne kuu pärast avastavad, et "mootor näpitud" müügikuulutuses tähendaski pappkastist ja toidufooliumist tehtud plokikaanetihendit. Mõeldud tehtud - müügikuulutus üles, hind 18K "mootor aint käima panna, muidu sitaks hea pill"
Ja ring läheb edasi

Normaalse auto huvilistel pole mõtet üldse arutleda kohalikul turul toimuva üle, pilk tuleb pöörata Saksa vms müügikuulutustele.
Re: 3.seeria vs 5.seeria
Miks on naabri Antsul pikem kui minul ?parimautoonBMW kirjutas:Palun seletage mulle lahti, miks on kolmanda seeria vanemad bmw'd märgatavalt kallimad, kui 5 seeria omad?
e28
3 seeria vs viies seeria on paraku nii jah, et kolmas kallim sama vanast viiesest.exe kirjutas:minu arust jääb bmw alti kõige kallimaks mudeliks kuidagi 3 seeria olgu tegu kas e21 e30 e36 e46 e90 .
Sysi poolt väidetu, et normaalset autot siit ei saa päris tõele ei vasta, saab ka siit väga korraliku ja hea masina aga päris kaua tuleb otsida ja koguaeg silma peal hoida. Sellised autod lähevad kiiresti müügiks. Suur osa autodest kipuvad olema kõvasti omanikku vahetanud ja kehvas seisus.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ma vaidleks natuke vastu. Korralikke autosid on küll vähe ja tõesti peab silmi lahti hoidma, aga kiiresti ära küll ei osteta. Mõni väga korralik on ikka pikalt müügis, hind aina langeb ja langeb. Paha kohe vaadata. Kiiresti läheb müügiks mingi odava otsa masin mis on veel liikumisvõimeline. Need ostetakse käbe ära, sõidetakse natuke ja varsti seal päris risude kategoorjas. On ka erandeid, aga kahjuks vähe.raunz kirjutas:
3 seeria vs viies seeria on paraku nii jah, et kolmas kallim sama vanast viiesest.
Sysi poolt väidetu, et normaalset autot siit ei saa päris tõele ei vasta, saab ka siit väga korraliku ja hea masina aga päris kaua tuleb otsida ja koguaeg silma peal hoida. Sellised autod lähevad kiiresti müügiks. Suur osa autodest kipuvad olema kõvasti omanikku vahetanud ja kehvas seisus.
Carclassic OÜ
Paneks oma kaks kopkat ka siia.
Mina sain E28 omanikuks 98 aasta paiku, ostsin mingi kütusekulu üle vinguva vanamehe käest 38 000 eekiga (tollal oli kõige kallim saadaolev tava-E28). Läbisin temaga kokku umbes 120 000 km (oli mu ainuke ja igapäevane auto).
3sega võrreldes (isegi E30 ja E36ga) on tegemist väga kvaliteetselt ja põhjalikult ehitatud autoga, kus ehitamisel pole raha kokku hoitud. 3ne on eluaeg olnud bmw odav säästukäkk ja see paistab tema ehitusest ka välja.
Kõige suurema remondina sai vahetatud ära saaled-justkui aimates oma saatust hakkas auto siis pulli tegema just siis, kui tema aktiivne kasutamine oli juba lõpetatud - lõpetatud seepärast, et on kaks väikest last ja suur koer, millega sinna mahtumine väga probleemne on. Tõtt öelda on see ka ainuke põhjus, miks autost loobusin. Asendaja on 96 aasta Opel Omega Caravan, mille kohta võin öelda, et tegemist on E28st oluliselt lahjema ehituskvaliteediga masinaga.
Mis puudutab nende ostmist, müümist ja saadavust, siis minu auto otsis omanikku päris mitu kuud ja kohal käis haledaid tilganäppijaid, kel raha ei olnud. Ei olnud neid vihaseid 28 fänne kuskil näha, nagu siin sõna võtmas näha on. Eks internetis on paljud kõvemad mehed kui reaalelus. Lõpuks ilmus üks inimene, ladus nõutud raha pihku ja ei virisenud pisiasjade üle - lausa imesid juhtub.
Mina sain E28 omanikuks 98 aasta paiku, ostsin mingi kütusekulu üle vinguva vanamehe käest 38 000 eekiga (tollal oli kõige kallim saadaolev tava-E28). Läbisin temaga kokku umbes 120 000 km (oli mu ainuke ja igapäevane auto).
3sega võrreldes (isegi E30 ja E36ga) on tegemist väga kvaliteetselt ja põhjalikult ehitatud autoga, kus ehitamisel pole raha kokku hoitud. 3ne on eluaeg olnud bmw odav säästukäkk ja see paistab tema ehitusest ka välja.
Kõige suurema remondina sai vahetatud ära saaled-justkui aimates oma saatust hakkas auto siis pulli tegema just siis, kui tema aktiivne kasutamine oli juba lõpetatud - lõpetatud seepärast, et on kaks väikest last ja suur koer, millega sinna mahtumine väga probleemne on. Tõtt öelda on see ka ainuke põhjus, miks autost loobusin. Asendaja on 96 aasta Opel Omega Caravan, mille kohta võin öelda, et tegemist on E28st oluliselt lahjema ehituskvaliteediga masinaga.
Mis puudutab nende ostmist, müümist ja saadavust, siis minu auto otsis omanikku päris mitu kuud ja kohal käis haledaid tilganäppijaid, kel raha ei olnud. Ei olnud neid vihaseid 28 fänne kuskil näha, nagu siin sõna võtmas näha on. Eks internetis on paljud kõvemad mehed kui reaalelus. Lõpuks ilmus üks inimene, ladus nõutud raha pihku ja ei virisenud pisiasjade üle - lausa imesid juhtub.
tean natuke bmw mootoritest