Ühed hinged juba sain külapealt, ja kuna konkreetselt kapotti ei pakutud kusagil lähedal, siis otsustasin asja sedasi, paljalt hingedest ei oleks abi ja antud kapott mis olemas on, on pealt küll korralik, kuid altpoolt ei vääri tegemist.sass85 kirjutas:ma pakkusin ja pakuni siiani 84 aasta autoküljest kapoti hingesi,sul vaid järeletulemis vaev ja maha kruttida,ehk on abi...
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
e28
Cardo kirjutas: ...
Igatahes vihastasin ennast usinasti selle mõttetu sättimisega ja nüüd ühel ilusal päeval võtan kapoti, viin maalri kätte, kes ta ilusaks teeb ja siis mart154 ehk aitab klaasplastiga plötserdada ja lõpetan selle kapotiotsimise jama ära.
...
ära teda liiga ilusaks ka tee. võib teine haiget saada

Aasta lõpus siis viimased kommentaarid. Ega midagi erilist juhtunud vahepeal ei olegi, kapott sai mart154-le toimetatud ja ootan uudiseid. Vahepealne tervisehäda ei lubanud suurt miskit teha. Plaan on koheselt kui leiutaja aega saab, viia auto uue väljalaske kollektori valmistamiseks tema juurde, summutipütt ja kõik muu on juba ammu olemas.
Tänu Silwerile olen vahepeal saanud ka makile pistiku ja vaikselt monteerin makki autosse.
Täna sai auto ära pestud, lausa mingi TurtelWaxi vahašampooniga. Ja loomulikult selle aasta viimased pildid :





Tänu Silwerile olen vahepeal saanud ka makile pistiku ja vaikselt monteerin makki autosse.
Täna sai auto ära pestud, lausa mingi TurtelWaxi vahašampooniga. Ja loomulikult selle aasta viimased pildid :
e28
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Nii sain pisut aega siis pilte lapata ja riputan siis mõned siia.
Pealtvaade on olemas, seega läheme põhjaalla:



Sellist värvi oli ta siis koju jõudes, natuke vaid punane kui hästi ette kujutada

Kõige ilusam asi on torude omavaheline ühendus

Samal ajal kui keevitati rõhuregulaatorit, värvus jahutusvedeliku paak ilusaks erkpunaseks


Pealtvaade on olemas, seega läheme põhjaalla:
Sellist värvi oli ta siis koju jõudes, natuke vaid punane kui hästi ette kujutada
Kõige ilusam asi on torude omavaheline ühendus
Samal ajal kui keevitati rõhuregulaatorit, värvus jahutusvedeliku paak ilusaks erkpunaseks

e28
Torud siis 42-50-60, kui miskit täpsemalt huvitab, siis tegija võib ise pajatada, mina ainult vahtisin vahepeal suu ammuli ja kõik 
Täna hakkasin siis kapotti peale sobitama, kuidagi sobib kah, ühe kohapealt on nagu eest pisut üleval, aga ei hullu. Klaaskiudu ju ei vääna kah enam sirgeks
Käisin pesemas ja nahk enam ei torgi varrukaotstest, relakas sai kõvasti vatti, osad tugevdusekohad jäid segama ja andis teisi hoolikalt nüsida, tulevikus ehk lapib need haavad kinni, nüüd homsest hakkan peadmurdma kuidas salongiõhu kanalid korralikult saaks fikseeritud. Djuuningpoest peab veel ühed kapoti kiirkinnitused ka tooma.
Kurb uudis kah, lootsin, et selliseid enam ei tule aga võta näpust, kuri vaim kuisab täiega.
Kui auto ära tõin torutöödest, siis ajasin autu garaazi ja ühtäkki hakkas vesi paagist välja keema, suure kiiruga mootor seisma, vaatasin ka veetempi ja see oli pisut üle keskmise, täna tegin taas loomkatseid, uus vedelik sisse ja jätsin auto tööle, seni kui temp on alla või kuni keskmiseni ei ole probleemi, kui aga üle läheb, siis vesi ahjus, pigem vist surve ahjus
Mingil päeval võtan plokikaane ette, lasen poldid vabaks ja pingutan uuesti üle, kui aga see ei päästa siis hakkan jooma, polegi ammu joonud.

Täna hakkasin siis kapotti peale sobitama, kuidagi sobib kah, ühe kohapealt on nagu eest pisut üleval, aga ei hullu. Klaaskiudu ju ei vääna kah enam sirgeks

Käisin pesemas ja nahk enam ei torgi varrukaotstest, relakas sai kõvasti vatti, osad tugevdusekohad jäid segama ja andis teisi hoolikalt nüsida, tulevikus ehk lapib need haavad kinni, nüüd homsest hakkan peadmurdma kuidas salongiõhu kanalid korralikult saaks fikseeritud. Djuuningpoest peab veel ühed kapoti kiirkinnitused ka tooma.
Kurb uudis kah, lootsin, et selliseid enam ei tule aga võta näpust, kuri vaim kuisab täiega.
Kui auto ära tõin torutöödest, siis ajasin autu garaazi ja ühtäkki hakkas vesi paagist välja keema, suure kiiruga mootor seisma, vaatasin ka veetempi ja see oli pisut üle keskmise, täna tegin taas loomkatseid, uus vedelik sisse ja jätsin auto tööle, seni kui temp on alla või kuni keskmiseni ei ole probleemi, kui aga üle läheb, siis vesi ahjus, pigem vist surve ahjus

Mingil päeval võtan plokikaane ette, lasen poldid vabaks ja pingutan uuesti üle, kui aga see ei päästa siis hakkan jooma, polegi ammu joonud.
e28
Ohh läks hästi, tõin täna kähku Eiki juurest M3-e jahutusvedeliku paagi korgi, mis andis soovitud lahenduse, kuid õnneks on ka enda kork korras.
Pikk arutelu viis olukorrani kus hakkasime juurdlema viimati tehtud asju, kuna mõne ajaeest oli kõik korras, siis jäi ette äsja vahetatud jahutusvedeliku paak ja selle kork. Ennem oli plastmassist kork avanev 1,2atm juures kuid uue paagiga tuli plekkkork 1,0 atm rõhule. Eikil oli üle üks M3 kork 1,4 atm-ga, panin selle peale ja asi korras, hilisemal meisterdamisel sai ka oma kork pidama ja ka termoandurid radikal tööle.
Hetkel rakendub siis 95c radikaandur ja lülib elektrilise ventilaatori tööle seal kui salongis näitab osuti paar millimeetrit ennem punast ala ja lülib välja 90c siis kui osuti on keskel.
Sõitva autoga temp üle normi ehk mõned millimeetrid ennem keskmist asendit ei lähe ja salongi jääb seisva auto temperatuuri kontrollimiseks ikkagi lüliti, kui juhtub, et unustan ventilaatorit sisse lülida rakendub radika andur.
Üks liigne andur (punane) on 103c/98c , kunas seda vaja peaks minema ma ei teagi
UM-ist sai toodud ka uued summuti riputamise lutid ja tutid ning selgelt läbipaistev ja ingliskeelsete terminitega kaitsmekarbi kaas, vähemalt saan aru kus mis asub.

Seega tahtsin veel lisada, et kui jahutusvedeliku anuma kork ei pea nii nagu peab, siis tekib selline segadus nagu mul juhtus.
Pikk arutelu viis olukorrani kus hakkasime juurdlema viimati tehtud asju, kuna mõne ajaeest oli kõik korras, siis jäi ette äsja vahetatud jahutusvedeliku paak ja selle kork. Ennem oli plastmassist kork avanev 1,2atm juures kuid uue paagiga tuli plekkkork 1,0 atm rõhule. Eikil oli üle üks M3 kork 1,4 atm-ga, panin selle peale ja asi korras, hilisemal meisterdamisel sai ka oma kork pidama ja ka termoandurid radikal tööle.
Hetkel rakendub siis 95c radikaandur ja lülib elektrilise ventilaatori tööle seal kui salongis näitab osuti paar millimeetrit ennem punast ala ja lülib välja 90c siis kui osuti on keskel.
Sõitva autoga temp üle normi ehk mõned millimeetrid ennem keskmist asendit ei lähe ja salongi jääb seisva auto temperatuuri kontrollimiseks ikkagi lüliti, kui juhtub, et unustan ventilaatorit sisse lülida rakendub radika andur.
Üks liigne andur (punane) on 103c/98c , kunas seda vaja peaks minema ma ei teagi

UM-ist sai toodud ka uued summuti riputamise lutid ja tutid ning selgelt läbipaistev ja ingliskeelsete terminitega kaitsmekarbi kaas, vähemalt saan aru kus mis asub.
Seega tahtsin veel lisada, et kui jahutusvedeliku anuma kork ei pea nii nagu peab, siis tekib selline segadus nagu mul juhtus.
Viimati muutis Cardo, 14 Veebr 2008 23:40, muudetud 3 korda kokku.
e28