Sai siis talvele vastu astutud, mõned päevad tagasi veeretati naelrehvid alla ja lumi võis tulla ja nii ta oligi.
Täna toimus suurem õlivahetus. Kõigepealt tanklast läbi ja valati sisse Kleen Flo mootori sisepesu aine, seejärel vana süsimust õli välja, seejärel läks sisse King Race täissünt solk mis oli eelnevalt ka projektiautost läbi lastud, projektikas oli õli sees u 3 km-se sõidujagu, väljus selline väheläbipaistev hall ollus, see läks siis nüüd siia mootorisse. Maha sai sõidetud 5km-ne ring, õli mis taas välja sai lastud oli taas süsimust. Pisut jäi täissüntõli järgi, otsustasime selle ka sisse kallata ja lisasin mingit õli veel lisaks, mootor tööle ja 3 minutit sai läbi loputatud. Õli mis nüüd välja tuli oli ikka must, kuid oli aimatav selle läbipaistvus. Õlifilter maha , uus asemele ja uus BP Visco 3000 10w40 poolsünt õli sisse. Peale mõningast käivitamist oli isegi õlivardalt raske näha kuhumaani õlitase on. Sellest moraal, õli tuleb ikka igal aastal vahetada ja soovitavalt mingigi odava õliga läbi pesta, eriti kui ei tea kes ja kuidas on ennem mootorieest hoolt kandnud. Vähe sõitnud autodel lihtsalt paakub õli seinele ja ei tulegi sealt niisama lihtsalt maha.
Peale seda sai kolksuv esisild üle vaadatud, paraleelvarras loksus usinalt, õnneks oli riiulist kohe täitsa kobe kasutatud varras võtta. Testsõidul kolin oli peaaegu kadunud, üks stabika kont omas ka pisukest lõtku, tuleval korral tuleb uus alla monteerida. Tagumine ots on üsna mööda maad, sellega ei jõudnud tegeleda ja jääb ka tulevast remondikorda ootama. Uued vedrud ootavad riiulil oma järge.
Rooli logistades kolises roolikarp, kui roolikarbi pendelhooba üles suruda muutus kolks tuhmimaks, nüüd küsimus, kas sealt ülevalt saab miskit peale keerata ? Olen kunagi sellisest teemast miskit kuulnud, kuid ise katsetanud ei ole.
Paar pilti ka, üks sinine popp vaakumvoolik sai külge aretatud .
ja lõpuks sai omale kohale ka uus pagasiluugi logo
