ABS-i tuli hakkas umbes aasta tagasi aeg-ajalt põlema minema. Samas võis sõita päevi, ja ei süttinud. Natuke hiljem võis aeg-ajalt kogeda kuival teel väikese kiiruse pealt pidurdades ABSi lõgistamist (palju ei puudunud, et oleks selle tõttu kord ka tagant sisse sõitnud ) Ja nüüdseks on nii, et kui auto liikuma saab, paneb ABS-tuli ennast püsivalt põlema.
Sai tehtud andurite diagnostikat. Selgus, et esimene vasak ja tagumine parem andur väljastasid tunduvalt nõrgemat signaali. Sai hangitud Remoreksist andurid ja need välja vahetatud. Pilt ei muutunud - tuli ikka põlemas. Kust nüüd veel võiks probleemi otsida? ABS-i aju väsinud ikkagi?
Milleks sul seda ABS-i üldse vaja on, mõtetu asi ju ? Võta kellade plokist pirn ära ja lülita ABS üldse välja.
Aga kui ikkagi korda tahad saada, siis kontrolli iga ratta juures need hammasvööd üle, kust andur andmeid saab. Arvatavasti on mõni neist hammasvöödest väga roostes ja/või sodi täis.
Milleks sul seda ABS-i üldse vaja on, mõtetu asi ju ? Võta kellade plokist pirn ära ja lülita ABS üldse välja.
Ehee... Ma vist juba pisuke haifriik, sest pornograafiat teha ei tahaks. Asi peab ikka päriselt töötama. Talvel ju päris tore ka, kui jää peal ABS lõgistama hakkab
Tookord diagnostikas olid teiste andurite signaalid OK. Peab siis hambad veel üle vaatama ja signaalid kah.
Abs-i andureid kontrollida saab ossiloskoobiga vaadates nende graabikut kui ratta keerlema paned ja see jama arvatavasti sul võib tulla kulunud rattalaagritest. sõbra hail 528-l tuli kulunud ratalaagrite pärast halvem signaal ja lõi tulukese põlema vahest ja siis abs enam ei töödanud aga kahjuks müüs enne hai maha kui oleks jõudnud rata laagreid vahetada
Täna tagarattalaagrit vahetades avastasin, et hammasvöö oli täiesti roostet ja muud pahna täis. Vaevalt et sealt veel midagi lugeda võimalik! Nii et tasub ka vööd kõik üle vaadata ja puhastada!