MÜÜDUD, LUKKU-M: 520i 1986
MÜÜDUD, LUKKU-M: 520i 1986
kustutatud
Viimati muutis Aare, 25 Nov 2007 18:24, muudetud 3 korda kokku.
tean natuke bmw mootoritest
eh
no pool aastat oled sa seda yritanud myya.arvestades varasemat kuulutust oled sa hinna tykkmaad maha lasnud kas äkki poleks m6tekam seda kevadel uuesti proovida...yldiselt on e28 ostjate mentaliteet rohkem p6lludrifti ja muidu hängiate tyypi...korraliku e28 peale ihub hammast pigem m6ni siinne asja armastaja kelle väärtushinnangud on selle auto suhtes k6rgemad. ma meenutaks t6nise s6nu kes mainis et oli auto yles löönud mitu head kuud v6i pigem aastat ja myygikuulutuse peale ei tulnud keegi isegi vaatama samal ajal kui mina suht poolpiduse masina otsa sattusin ja pidin leppima sellega et läheb ysna suur hulk raha sinna alla et asja saada ja veel enam 17 tonni peale oli helistajaid rohkem kui 2 tunni jooksul ka peale myyki kui kuulutus polnud ei muudetud ega aegunud. see näitab seda et tattmokad ja muidu tegelased tahavad odavalt saada kas yles ehitud plastide näol autot mille tehniline seis pole oluline v6i mingiks niiöelda projektiks mille resultaat peaks saabuma m6ne aasta joookusl kuusakoski ukse taha kastikestes ... m6ni ytleb samas et noh rinka peale on selle raha eest autot kyll...edasist ei kommenteeriks:) aga edu myygiga...mina loobusin ja otsustan seni veel praeguse auto kasuks:)
Re: eh
Kodanik ökosohverökosohver kirjutas: ma meenutaks t6nise s6nu kes mainis et oli auto yles löönud mitu head kuud v6i pigem aastat ja myygikuulutuse peale ei tulnud keegi isegi vaatama samal ajal kui mina suht poolpiduse masina otsa sattusin ja pidin leppima sellega et läheb ysna suur hulk raha sinna alla et asja saada ja veel enam 17 tonni peale oli helistajaid rohkem kui 2 tunni jooksul ka peale myyki kui kuulutus polnud ei muudetud ega aegunud.
see näitab seda et tattmokad ja muidu tegelased tahavad odavalt saada kas yles ehitud plastide näol autot mille tehniline seis pole oluline v6i mingiks niiöelda projektiks mille resultaat peaks saabuma m6ne aasta joookusl kuusakoski ukse taha kastikestes ... m6ni ytleb samas et noh rinka peale on selle raha eest autot kyll...edasist ei kommenteeriks:) aga edu myygiga...mina loobusin ja otsustan seni veel praeguse auto kasuks:)
Loodan, et Su eesti keele õpetaja on veel elus. Muidu ta lihtsalt vähkreks oma hauas ja ei saaks kuidagi rahu. Sysi juba korra proovis tähelepanu juhtida Su kirjatükkide stiilile. Sa pole teda kuulda võtnud. Vigu võime kõik teha - errare humanum est. Aga see kuidas Sina kirjutad on lihtsalt JUBE. Selliste lohisevate lausete (ma ei viitsi kokku lugeda palju ühes lauses on sõnu) mõte ei jõua vist kellelegi muule, peale Sinu, kohale
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: eh
Veelgi enam, on veel teatud seltskond näljarotte, kes on endale seadnud eesmärgiks leida 5000 kr eest täisrestaureerimise läbinud masin. Käivad sellised kohal, kärsad vingus, et nää, kriips siin ja nää roostetäpp seal. On üsna selge, et kes küsib enam-vähem keskmise kuupalga eest müüdava auto kohta, et kas ilma velgedeta saaks mõni tuhat odavamalt, see ei suuda sellist autot isegi elementaarses korras pidada.ökosohver kirjutas:no pool aastat oled sa seda yritanud myya.arvestades varasemat kuulutust oled sa hinna tykkmaad maha lasnud kas äkki poleks m6tekam seda kevadel uuesti proovida...yldiselt on e28 ostjate mentaliteet rohkem p6lludrifti ja muidu hängiate tyypi...
tean natuke bmw mootoritest
Re: eh
Üldiselt on küll nii. Aga näiteks mina olen küsinud auto hinda ilma velgedeta selle tõttu, et mul oli parasjagu 3 komplekti velgi olemas, mis alla sobiks. Teine variant, et velg on nii kole, et ei tahaks oma hoovi vedelema neid tuuagi .Aare kirjutas: On üsna selge, et kes küsib enam-vähem keskmise kuupalga eest müüdava auto kohta, et kas ilma velgedeta saaks mõni tuhat odavamalt, see ei suuda sellist autot isegi elementaarses korras pidada.
Tundub korralik masin nii seest kui väljast. Seda ei tohikski odavamalt müüa .
e28 528iA '84
Seda küll, et L-jetronic, aga ´86a. masinal peaks juba motronic olema. Ja kuna sul L-jetronic, siis on see mootor ju 92kw .Aare kirjutas:Väite esitajal paluks end tehniliselt harida. L-jetronicuga ongi jagaja seal.omega kirjutas:Korralik on ta tõesti .
Aga miks jagaja vale koha peal on, peaks ju nukkvõlli otsas olema 95kw puhul ? Isearetus ?
E34 & E32
86 oli L-jetronicuga M20 mootor täiesti tootmises ja arendas 95 kW. Allikas: E28 Betriebsanleitung, 1986 müüdud autodele, lehekülg 5-06. Konkreetne auto on toodetud 01/86.
Ma ei ole selle Motronicu looga niiväga kursis, aga enda tähelepanek on, et Motronic oli peal katalüsaatoriga autodel ja L-jetronic kativabadel. Kõikidel Motronicuga E28 520i'del olen igatahes näinud katti, lamdat ja spidomeetril kirja, et kasutada ainult pliivaba bensiini.
Seega kui sa üritad püstitada hüpoteesi, et ma olen ise mingi mootori peale aretanud, siis sa eksid ja ma ei näe ausaltöelda võimalust, kuidas sa seda tõestada suudaksid
Ma ei ole selle Motronicu looga niiväga kursis, aga enda tähelepanek on, et Motronic oli peal katalüsaatoriga autodel ja L-jetronic kativabadel. Kõikidel Motronicuga E28 520i'del olen igatahes näinud katti, lamdat ja spidomeetril kirja, et kasutada ainult pliivaba bensiini.
Seega kui sa üritad püstitada hüpoteesi, et ma olen ise mingi mootori peale aretanud, siis sa eksid ja ma ei näe ausaltöelda võimalust, kuidas sa seda tõestada suudaksid
tean natuke bmw mootoritest
Üks 520 on sul enne 10/85 ja teine peale 10/85. Nimetatud tärminil tehti miskid muudatused mootoris, millest tõusis võimsus 92 kW-lt 95 kW-ni.
Et asi veel segasem oleks, siis on olemas ka Motronicuga versioon, mis on kah 95 kW. E28 peal on seda minuteada ainult katiga variantidel. E30 peal on ka ilma katita. Ja et asi veel segasem oleks, siis nii katiga kui katita on võimsus samamoodi 95 kW, vahe on ainult momendikõveras.
Et asi veel segasem oleks, siis on olemas ka Motronicuga versioon, mis on kah 95 kW. E28 peal on seda minuteada ainult katiga variantidel. E30 peal on ka ilma katita. Ja et asi veel segasem oleks, siis nii katiga kui katita on võimsus samamoodi 95 kW, vahe on ainult momendikõveras.
tean natuke bmw mootoritest