Erinevad diffrid

Kõik tehnilised küsimused.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Cardo kirjutas:Talveks tahaks külge monteerida pisut suurema reduktori kui leiaks vaid sellele keskel asuva kõrvaga kaane
Ma olen sellist asja tulutult otsinud juba pea aasta. Otsingud pole küll eriti aktiivsed olnud aga sai seda ka Sinu garaazhistki otsitud. Ise olen jõudnud järeldusele, et kerekinnitus tuleb uus ehitada
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ruut kirjutas:
Cardo kirjutas:Talveks tahaks külge monteerida pisut suurema reduktori kui leiaks vaid sellele keskel asuva kõrvaga kaane
Ma olen sellist asja tulutult otsinud juba pea aasta. Otsingud pole küll eriti aktiivsed olnud aga sai seda ka Sinu garaazhistki otsitud. Ise olen jõudnud järeldusele, et kerekinnitus tuleb uus ehitada
Kui tegemist on detailiga, mille varuosakood on 33 11 1 210 668, siis selle hind esindusest peaks olema 900 krooni kanti. Ma enne laoks selle summa letti, kui hakkaks midagi ümber ehitama.
Hinna osas muidugi 100% kindel pole, aga bmwfans.info andmetel võiks sellist suurusjärku eeldada.
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

vist peab lähtuma otsides õiget reduktori tagumist ülemist puksi, mis on numbriga 33171126951 ja mõeldud asetsema keskel mitte küljel
e28
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Mina olen aru saanud, et kaane keskel oleva kinnitusega reduktor on ainult "keskmise" suurusega. Suure korpusega reduktor tuli 84 kui viidi ka kinnitus küljele. Loodetavasti ma eksin.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Arutlesin unepealt olukorda ja jõudsin lihtsaima lahendini. Nimelt on võimalik kinnitus kereküljes ümber teha vaid juhul kui tagasilla puksid asendada täisjäikade vastu ja vaid siis saab reduktori kõrvale uue kinnituse mis on ka täisjäik, muidu lihtsalt ei suuda seda kinnitust teha piisavalt vedelat, kuna originaalis peab ju tagasild pisut liikuda saama. Isegi Powerfleks puksidega võib keeruliseks minna.
e28
Lynx
Postitusi: 165
Liitunud: 30 Aug 2006 12:13
Asukoht: Rockvere

Postitus Postitas Lynx »

Kui mälu mind ei peta siis, ma vist nägin sellist keskel oleva kinnitusega diffrikaant Tartus Puiestee tn-l kuskil vana Tartu pataljoni kandis ühes romulas! Vist oli neid üks kuni mitu isegi! Mõni Tartu mees võiks sealt läbi käija ja kontrollida!
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Nuga pakkus seda kaant, mis mul juba küljes on ja Ruut, äkki on lootust ?
Sina tead e24 asju paremini !!

Häkkisin siis täna realoem-is koode ja jõudsin järelduseni:

1.E28 520 83a reduktori tagumine padi on koodiga ( 09/1983a 33171126951 ) mis peaks asetsema keskel



2. e28 M535i reduktori korpus on koodiga (85a 33111210410) millel peaks kaane kõrv olema servas padja kood : 33171129786

3. Sisestades M535i reduktori korpuse kood otsingusse annab tulemuse
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on

mind huvitas e24 kere

4. Kui vaadata e24 reduktorit esineb sellel 520-i ülemine padi, ehk padi mis asetseb keskel.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05


5. Seega vaja e24 suure reduktori kaant ??
Kas mul on õigus või eksin ?
e28
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Silwer kirjutas:Minu 635csiA all on selline: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05
Ja see asetseb mitte keskel, vaid juhipoolses ehk vasemas servas ?
e28
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Vot seda ei mäleta. Proovisin küll meenutada aga kohe mitte ei tule meelde... :)

Auto mul ka töökoha hoovis - ei saa minna praegu piiluma.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Cardo kirjutas:2. e28 M535i reduktori korpus on koodiga (85a 33111210410) millel peaks kaane kõrv olema servas padja kood : 33171129786

5. Seega vaja e24 suure reduktori kaant ??
Kas mul on õigus või eksin ?
Mul on tunne, et punktis 2 on su eeldustes viga. Pakun, et 410 lõpuga korpus on siiski keskmise suurusega. Realoem näitab, et seda on paigaldatud e24 kuni 12/83 ja edasi ainult austraalia versioonidele.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

See diffri teema on tiba segaseks läinud, Ruut küsis kunagi minu käest seitsmese diffri kohta ka. Otsisin mõned erinevad diffrid välja ja tegin näitlikud pildid, ehk on kellelgi abi.

e28 M535 85a. LSD
Pilt

e28 535 86a. LSD
Pilt

e23 728 81a.
Pilt

Taneli kätte jäi e23 735 suur LSD differ, äkki viskab selle pildi ka siia võrdluseks.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

e28 528 84a. LSD keskmine korpus

Pilt
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Realoem näitab viimase aasta M535i-le sellist asja

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10

01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111207770 ENDED
FOR VEHICLES WITH
NATIONAL VERSION AUATRALIA
L810A=YES
01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111210410 $446.40 Cat=Yes

Seda viimast on saada ja esimest ei toodeta. Kas esimene on siis väga suur korpus ja viimane on keskmise suurusega ?
Ilmne vahe on keskmisel ja väga suurel see, et keskmisel on 2 õlikorki kaanes ja väga suurel 1 kork kaanes ja teine korpuses. Kui 410 lõpuga korpuses puudub korgiava on ta keskmise suurusega.
Kahju, et korpusel ei ole kusagil numbrit :(
e28
Arvo
Postitusi: 1412
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Mul on tunne, et punktis 2 on su eeldustes viga. Pakun, et 410 lõpuga korpus on siiski keskmise suurusega. Realoem näitab, et seda on paigaldatud e24 kuni 12/83 ja edasi ainult austraalia versioonidele.
Minuteada on samuti - keskel asetseva kinnituskõrvaga differ on nn keskmise suurusega (e30 suur differ). Uuemal ühel küljel asetseva kinnitusega diffril on juba kaane poldiaugud teise asetusega, sinna vana kaan (ega ka E30 oma) ei tohiks sobida.
Kui selle tagumise kaanega kiiret pole siis mul üks selline kergelt undav differ kuskil vedeleb, millalgi järgmise kuu keskel kui Tallinna poole satun võin üles otsida, paari sajalise eest ehk loovutaks.
Viimati muutis Arvo, 20 Nov 2007 09:43, muudetud 1 kord kokku.
E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Teemat jätkates bmwfans.info's on ju antud ka detailide kaalud. Ehk on selle järgi võimalik oletada misasi ja kui suur on :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Arvo mul difreid jätkub, undavaid ei taha :) , aga antud piltidel mida postitasite on kõigil tegu üle 84 a autodega, mina e24 puhul vaatasin just alla selle aasta reduktoreid.
e28
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2658
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Cardo kirjutas:Realoem näitab viimase aasta M535i-le sellist asja

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10

01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111207770 ENDED
FOR VEHICLES WITH
NATIONAL VERSION AUATRALIA
L810A=YES
01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111210410 $446.40 Cat=Yes

Seda viimast on saada ja esimest ei toodeta. Kas esimene on siis väga suur korpus ja viimane on keskmise suurusega ?
Ilmne vahe on keskmisel ja väga suurel see, et keskmisel on 2 õlikorki kaanes ja väga suurel 1 kork kaanes ja teine korpuses. Kui 410 lõpuga korpuses puudub korgiava on ta keskmise suurusega.
Kahju, et korpusel ei ole kusagil numbrit :(
Kõik õige aga nagu realoem ütleb, siis ainult auatraalia :) specsiga masinatele. Vaatasin eelnevalt, et 410 lõpuga pandi 635-le kuni 83 aasta lõpuni. Sellest ma ka tuletasin, et tegu keskmise korpusega. Ju siis keskmist korpust pandi aussidele kuni m535 tootmise lõpuni. Pildid Realoem-is ei ole adekvaatsed vaid neid võib üldistavatena võtta. Mul ei jäänud piltidelt kusagilt silma keskmise kinnitusega kaant
Ma ei saanud pihta su eelnevale jutule kerekinnituse ümbertegemise kohta. Miks ei peaks olema võimalik istutada sinna samasugune kinnitus nagu 84 ja edasi masinatel? Kas kerekonstruktsioon on silla kohal erinev? Tagasild iseenesest peaks ju sama olema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Ümbertegemisest niipalju et uuema kinnituse saab vanema talakülge uue kinnitusplaadi lisamisega teha, vastupidi aga tuleb tala keskelt ära lõigata ja uus koht teha.
Carclassic OÜ
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

Lühidalt on see difrivärk selline

On olemas kolm eri suurusega difrimehhanismi

Baby Bear ehk väike
Mamma Bear ehk keskmine
Pappa Bear ehk suur

Väike on all 4-silindrilistel mudelitel välja arvatud M3
Suur on all V12 ja V8 mudelitel ja mõnel R6 mudelil (535, 635, 530).
Keskmine on kõikidel muudel.

Sõltuvalt aastast, mudelist jne istuvad need lisaks erinevate kinnitustega korpuste sees. Suurus iseenesest ei määra LSD olemasolu, kuigi mida suurem, seda tihedamalt LSD-d kohtab.

Liiga suure difri panekut ei peeta mõttekaks, sest nad lähevad suurusega kiirelt raskemaks ja suuremal difril on suurem ülekandekadu. Ehk siis suurem pane siis, kui olemasolev mootori jõule alla jääma kipub.
tean natuke bmw mootoritest
Vasta