e28 525e 1986 Cardo
e28 525e 1986 Cardo
Lisan ka teise hainina siia foorumisse
Alates 24.11.2006 vahetas Baur TC hainina omanikku.
BMW 525eta e28 1986a nov. väljalase, ilma katalüsaatorita.
Lisadest: el reguleeritav juhipeegel, reguleeritav juhiiste, kärukonks.
Suht plank variant, kuid tähtis oligi kere ja mootori seisukord, need on hindele 4+ arvestades aastaarvu. Salong on väga puhas ja korralik(hästi säilinud), käsi hoiab paigal originaal BMW Sportrool. Rehvimüra summutab BMW Bavaria originaalraadio.
Koheselt peale saabumist põhjaregiooni sai laupäeval paigaldatud signalisatsioon. Põhjaalla paigaldasin karterikaitsme, tagamaks puhtama mootori ja turvalisema liiklemise kodumaistel sõiduteedel.
Tulevikus tuleb paigaldada mõlemad el peeglid, esimesed el aknad ja ruloo tagumisele aknale.
Suvel vaja teha mõned väiksemad värviparandused, muidu muud häda nagu ei olegi, välja arvata streikiv digikell ja ökonomaiser, ehk pääseb akude vahetamisega spidoplokis, või on miskit muud ei tea veel.
PILDID:
Alates 24.11.2006 vahetas Baur TC hainina omanikku.
BMW 525eta e28 1986a nov. väljalase, ilma katalüsaatorita.
Lisadest: el reguleeritav juhipeegel, reguleeritav juhiiste, kärukonks.
Suht plank variant, kuid tähtis oligi kere ja mootori seisukord, need on hindele 4+ arvestades aastaarvu. Salong on väga puhas ja korralik(hästi säilinud), käsi hoiab paigal originaal BMW Sportrool. Rehvimüra summutab BMW Bavaria originaalraadio.
Koheselt peale saabumist põhjaregiooni sai laupäeval paigaldatud signalisatsioon. Põhjaalla paigaldasin karterikaitsme, tagamaks puhtama mootori ja turvalisema liiklemise kodumaistel sõiduteedel.
Tulevikus tuleb paigaldada mõlemad el peeglid, esimesed el aknad ja ruloo tagumisele aknale.
Suvel vaja teha mõned väiksemad värviparandused, muidu muud häda nagu ei olegi, välja arvata streikiv digikell ja ökonomaiser, ehk pääseb akude vahetamisega spidoplokis, või on miskit muud ei tea veel.
PILDID:
Eile sai külge pandud mõningad tsinkimises käinud detailid, ukselukuvasted millest üks oli üsna roostes?, kapotiavamise ja fikseerimise klambrid ja osad kapotialused roostekrva mutrid poldid. Vahetatud on ka vaakumlõdvikud, vanade mahavõtmise käigus tulid ilmsiks sisemised praod, ehk oligi väga õige aeg. Ette sai UM-ist ostetud uus BMW märk, kuid tagumised olid spets mulle tellitud nii mõlemale autole ja märkide servad olid mölkis, seega on plaan nad ümber vahetada, kuid tundub, et pean uuesti siis tellima.
Pilte ei ole, kuna akud fotokas said just siis tühjaks, kui kaamera tööle panin
Pilte ei ole, kuna akud fotokas said just siis tühjaks, kui kaamera tööle panin
Sai siis talvele vastu astutud, mõned päevad tagasi veeretati naelrehvid alla ja lumi võis tulla ja nii ta oligi.
Täna toimus suurem õlivahetus. Kõigepealt tanklast läbi ja valati sisse Kleen Flo mootori sisepesu aine, seejärel vana süsimust õli välja, seejärel läks sisse King Race täissünt solk mis oli eelnevalt ka projektiautost läbi lastud, projektikas oli õli sees u 3 km-se sõidujagu, väljus selline väheläbipaistev hall ollus, see läks siis nüüd siia mootorisse. Maha sai sõidetud 5km-ne ring, õli mis taas välja sai lastud oli taas süsimust. Pisut jäi täissüntõli järgi, otsustasime selle ka sisse kallata ja lisasin mingit õli veel lisaks, mootor tööle ja 3 minutit sai läbi loputatud. Õli mis nüüd välja tuli oli ikka must, kuid oli aimatav selle läbipaistvus. Õlifilter maha , uus asemele ja uus BP Visco 3000 10w40 poolsünt õli sisse. Peale mõningast käivitamist oli isegi õlivardalt raske näha kuhumaani õlitase on. Sellest moraal, õli tuleb ikka igal aastal vahetada ja soovitavalt mingigi odava õliga läbi pesta, eriti kui ei tea kes ja kuidas on ennem mootorieest hoolt kandnud. Vähe sõitnud autodel lihtsalt paakub õli seinele ja ei tulegi sealt niisama lihtsalt maha.
Peale seda sai kolksuv esisild üle vaadatud, paraleelvarras loksus usinalt, õnneks oli riiulist kohe täitsa kobe kasutatud varras võtta. Testsõidul kolin oli peaaegu kadunud, üks stabika kont omas ka pisukest lõtku, tuleval korral tuleb uus alla monteerida. Tagumine ots on üsna mööda maad, sellega ei jõudnud tegeleda ja jääb ka tulevast remondikorda ootama. Uued vedrud ootavad riiulil oma järge.
Rooli logistades kolises roolikarp, kui roolikarbi pendelhooba üles suruda muutus kolks tuhmimaks, nüüd küsimus, kas sealt ülevalt saab miskit peale keerata ? Olen kunagi sellisest teemast miskit kuulnud, kuid ise katsetanud ei ole.
Paar pilti ka, üks sinine popp vaakumvoolik sai külge aretatud .
ja lõpuks sai omale kohale ka uus pagasiluugi logo
Täna toimus suurem õlivahetus. Kõigepealt tanklast läbi ja valati sisse Kleen Flo mootori sisepesu aine, seejärel vana süsimust õli välja, seejärel läks sisse King Race täissünt solk mis oli eelnevalt ka projektiautost läbi lastud, projektikas oli õli sees u 3 km-se sõidujagu, väljus selline väheläbipaistev hall ollus, see läks siis nüüd siia mootorisse. Maha sai sõidetud 5km-ne ring, õli mis taas välja sai lastud oli taas süsimust. Pisut jäi täissüntõli järgi, otsustasime selle ka sisse kallata ja lisasin mingit õli veel lisaks, mootor tööle ja 3 minutit sai läbi loputatud. Õli mis nüüd välja tuli oli ikka must, kuid oli aimatav selle läbipaistvus. Õlifilter maha , uus asemele ja uus BP Visco 3000 10w40 poolsünt õli sisse. Peale mõningast käivitamist oli isegi õlivardalt raske näha kuhumaani õlitase on. Sellest moraal, õli tuleb ikka igal aastal vahetada ja soovitavalt mingigi odava õliga läbi pesta, eriti kui ei tea kes ja kuidas on ennem mootorieest hoolt kandnud. Vähe sõitnud autodel lihtsalt paakub õli seinele ja ei tulegi sealt niisama lihtsalt maha.
Peale seda sai kolksuv esisild üle vaadatud, paraleelvarras loksus usinalt, õnneks oli riiulist kohe täitsa kobe kasutatud varras võtta. Testsõidul kolin oli peaaegu kadunud, üks stabika kont omas ka pisukest lõtku, tuleval korral tuleb uus alla monteerida. Tagumine ots on üsna mööda maad, sellega ei jõudnud tegeleda ja jääb ka tulevast remondikorda ootama. Uued vedrud ootavad riiulil oma järge.
Rooli logistades kolises roolikarp, kui roolikarbi pendelhooba üles suruda muutus kolks tuhmimaks, nüüd küsimus, kas sealt ülevalt saab miskit peale keerata ? Olen kunagi sellisest teemast miskit kuulnud, kuid ise katsetanud ei ole.
Paar pilti ka, üks sinine popp vaakumvoolik sai külge aretatud .
ja lõpuks sai omale kohale ka uus pagasiluugi logo
e28
12 novembril käis auto BMW Klubi Lauri juures ja toimus täielik põhjapesu ülisurveperuriga , oo milline kultuurkiht seal oli, võis lugeda aastaarvud ja ilmastikuvahetumised kõik kokku nagu Ameerika kõrbedes seda näha on. Suvel tuleb korra veel vist teha üks tugev pesu ja siis peaks kõik ilus puhas olema.
Täna siis oli aeg pingutada geneka rihma mis sai suvel vahetatud ja külge monteerida uus vasem esimene stabikakont. Huvitav oli see, et vana tuli küljest ära kasutades 17 padrunit ja 16 lehtvõtit, kuid uus läks alla mõlemalt poolt 17 võtmega ja Febi uus kont oli plastikkaussidega , vanal aal olid ikka munakud plekkkaussides.
Peale seda, sai tegeldud allavajunud pepuga. Kuna vedrusid ja amorte on, siis kombineerisin sinna pisut kõrgema pepuvedrustuse. Vaja oleks veel paigaldada tagumine stabikavarras, küll jõuab.
Mure oli ka kolinaga tagantpoolt, kuid mis ja kes seda põhjustas ei teadnud, nüüd vist tean.
Nimelt oldi vahetatud kunagi tagumisi amorte ja sellega seoses oldi pandud ülemise tugipadja plekist kausid valet pidi, sellest tulenevalt amordi ülemine padi ei liikunid elastselt ja taldrikud tagusid vastu korpust.
Nüüd siis on all mingid kollase markeeringuga kõrged vedrud ja autol juba all olnud Monroe sensatrakid, tundus olevat gaasiamort. Kuna kolb jooksis lörisedes ja mulksudes välja, tuleb ehk mingil ajal uued amordid hankida või panna alla originaal õliamordid, või peavadgi nad sedasi plõdisema ei tea. Otseselt nagu nad katki ei olnud.
Täna siis oli aeg pingutada geneka rihma mis sai suvel vahetatud ja külge monteerida uus vasem esimene stabikakont. Huvitav oli see, et vana tuli küljest ära kasutades 17 padrunit ja 16 lehtvõtit, kuid uus läks alla mõlemalt poolt 17 võtmega ja Febi uus kont oli plastikkaussidega , vanal aal olid ikka munakud plekkkaussides.
Peale seda, sai tegeldud allavajunud pepuga. Kuna vedrusid ja amorte on, siis kombineerisin sinna pisut kõrgema pepuvedrustuse. Vaja oleks veel paigaldada tagumine stabikavarras, küll jõuab.
Mure oli ka kolinaga tagantpoolt, kuid mis ja kes seda põhjustas ei teadnud, nüüd vist tean.
Nimelt oldi vahetatud kunagi tagumisi amorte ja sellega seoses oldi pandud ülemise tugipadja plekist kausid valet pidi, sellest tulenevalt amordi ülemine padi ei liikunid elastselt ja taldrikud tagusid vastu korpust.
Nüüd siis on all mingid kollase markeeringuga kõrged vedrud ja autol juba all olnud Monroe sensatrakid, tundus olevat gaasiamort. Kuna kolb jooksis lörisedes ja mulksudes välja, tuleb ehk mingil ajal uued amordid hankida või panna alla originaal õliamordid, või peavadgi nad sedasi plõdisema ei tea. Otseselt nagu nad katki ei olnud.
e28
Rõõmustan!
Olen ikka väga hea meel et otsustasin auto maha müüa. Korralik hooldus ja remont on nüüd jälle tagatud.
Olen aus - ma ei suuda rohkem kui kaks auto korraga hoolt kanda. Lihtsad aeg on vähe - ja aeg et pakutud sõidurõõm tunda/nautida oli ka mainitud autode puhul suht vähe olnud.
Olen aus - ma ei suuda rohkem kui kaks auto korraga hoolt kanda. Lihtsad aeg on vähe - ja aeg et pakutud sõidurõõm tunda/nautida oli ka mainitud autode puhul suht vähe olnud.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Re: Rõõmustan!
Christoph oma remondimeest noomi ikka korralikultBaur TC kirjutas:Olen ikka väga hea meel et otsustasin auto maha müüa. Korralik hooldus ja remont on nüüd jälle tagatud.
Olen aus - ma ei suuda rohkem kui kaks auto korraga hoolt kanda. Lihtsad aeg on vähe - ja aeg et pakutud sõidurõõm tunda/nautida oli ka mainitud autode puhul suht vähe olnud.
e28
Täna algas siis mootori poolenisti et kap remont. Põhjuseks tiksuv mootor.
Vahetusse lähevad ülemise otsa tihendid, veepump hammasrihm, termostaat ja muud sellist pudipadi.
Esimese hooratta rihmasoonel on kild väljas, seega vaja ka korralik hooratas leida. Eks homme valges üritan ka mõned pildid teha.
Vahetusse lähevad ülemise otsa tihendid, veepump hammasrihm, termostaat ja muud sellist pudipadi.
Esimese hooratta rihmasoonel on kild väljas, seega vaja ka korralik hooratas leida. Eks homme valges üritan ka mõned pildid teha.
e28
Oi ma olen siis suvisest ajast pilte luband ja ei miskit
Eile oli siis selline päev, et 20a vana ja aegu näinud esiklaas sai uue vastu vahetatud, tavalise valge klaasi asemele läks roheka varjundiga klaas. Päikesesirmiga hetkel sees ei olnud ja egas suurt vahet kah sellest ole.
Hetkel ainus suuuuuur mure on leida autule ka uus radiaator, vana on kudagi punnis ja alati võiks ennem asja täielikku lõppemist uuevastu vahetada. Kui keegi suudab sellise asja kohale mõistliku hinnaga tarnida oleks hää. Nii Behr kui Nissens pidavat troppima juba mitmendat kuud ei ole mingitki vastust.
Eile oli siis selline päev, et 20a vana ja aegu näinud esiklaas sai uue vastu vahetatud, tavalise valge klaasi asemele läks roheka varjundiga klaas. Päikesesirmiga hetkel sees ei olnud ja egas suurt vahet kah sellest ole.
Hetkel ainus suuuuuur mure on leida autule ka uus radiaator, vana on kudagi punnis ja alati võiks ennem asja täielikku lõppemist uuevastu vahetada. Kui keegi suudab sellise asja kohale mõistliku hinnaga tarnida oleks hää. Nii Behr kui Nissens pidavat troppima juba mitmendat kuud ei ole mingitki vastust.
e28
Keegi oli sul andruri aukudest punnid siis tuuri pannud....Cardo kirjutas:Külge sai keeratud uus radiaator, Nissensi toode, erinevus oli selles, et tuli leida 2 andurit tühjadesse aukudesse ja uuel radikal ei ole vee väljalaskmiseks niplit, õnneks anduri kohad olid allservas ja tulevikus kui vaja saab neid kasutada.
Sest kõik Nissensi radikad, mida ma näppinud olen, neil olid aukude ees sobivad punnid, ilusti vasktihendiga ja puha.
Kui väga vaja, võin garaazist mõne leida...