Kas minu auto on eriline, või see tüüpviga, et pagaasnikusse vesi tuleb? Nimelt, kui sügis kätte jõudis hakkas pagaasnikusse vesi tekkima. Suvel ei märganud, et sellist jama oleks. Aga nüüd, kui luugi lahti tegin avastasin, et pagaasniku kaas oli altpoolt kondenseerunud veega üleni "koos". Ja kui kaane üles tõstsin lahmas see vesi pagaasnikusse. Kuivatasin siis ära kõik ilusti ja kui nädalapärast jälle pagaasnikut avasin(auto seisab maal ja nv. tegelen Temaga) oli sama jama. Matid kõik ligumärjad ja kaas vett "täis". Tihend tundub terve olevat ja auke sees pole kuskil keres. Seega, kas keegi oskab öelda mida sellega ette võtta. Tahaks sinna vettkartvaid asju ka panna(võimendi nt.).
Ettetänades Sven.
Ära jumala pärast ütle mis autoga tegu on, muidu äkki keegi oskab nõu anda .
Erinevatel autodel on erinevad kohad vee äravooluks ja ventilatsiooniks. Ehk peaks alustama nende ülevaatamisest
Pagasniku tihendit parandasin ise kunagi majapidamispaberi ja musta tihendisilikooniga, ainult paber ei tahtnud hiljem silikooniküljest eemalduda. Silikoon püsib seal tänaseni ideaalselt küljes ja vett sisse ei tulnud peale seda.
Ilusam on muidugi uus tihend osta, kuigi see ei olnud odav detail.
Mu e28-l oli sama probleem möödunud sügisel, kui pidi seisma lageda taeva all. Pagassi tihend OK. Antud kohas oli auto kaldu tahapoole ja vesi immitses sisse kusagilt parema koopa juurest. Võttis hulk aega, enne kui koha kätte leidsin. Hiljem, probleem kadus sama ootamatult kui algas. Suvel, kui auto oli Tõnise käes, ei leidnud ka tema täpset põhjust üles. Võimalik, et katuseluugi drenaazhi kaudu jõudis vesi pagassi...
Ehk Sul midagi sarnast?