BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Alpinist
Postitusi: 12
Liitunud: 19 Okt 2004 23:07

Postitus Postitas Alpinist »

Fantast töö on ära tehtud!!! Mis veel jäänud on, tundub enamvähem koos olevat? On veel suuremaid väljaminekuid, kas jätad midagi tulevikuks?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

karu kirjutas:ma arvan et see auto saaks musta nr. küll!
Paraku pole ta 35 aastat vana :)
omega kirjutas:Vaata, et siis pärast mootorisse Castrol´i täissündi paned :wink: 8) .
Jah, oli selline mõte küll. Uude mootorisse ei hakka ju mingit mineraali toppima :P
Alpinist kirjutas:Mis veel jäänud on, tundub enamvähem koos olevat? On veel suuremaid väljaminekuid, kas jätad midagi tulevikuks?
Kui hobiautod kipuvad pahatihti olema sellised, mis kunagi valmis ei saa, siis 323'ga tahaks mingi hetk olla sellises staadiumis, et võib rahus öelda: "valmis!" :) See mingi hetk võiks saabuda umbes järgmisel suvel.

Kapotialla on veel vaja muretseda radikas ja küünlajuhtmed ning jagaja remontida. No ja mootoriõli ja jahutusvedelik on kah veel puudu :P

Põhja alustest sõlmedest on täiesti remontimata veel kardaan, differ ja poolteljed.

Salongi osas on vaja veel lisakogus istmeriiet hankida ning lasta tagaistme seljatugi õmmelda. Sama asi tuleb ka katuseluugi polstriga teha. Kumbagi tükki ei anna kahjuks enam valmiskujul tellida :(

Välimuse osas on täiesti puudu stanged, samuti tahaks hankida uued küljeliistud ja tagatuled.

Laias laastus on see kõik, aga eks väiksmaid asju ja nokitsemisi ole veel kuhjaga :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

karu kirjutas:ma arvan et see auto saaks musta nr. küll!
auto vist selleks veel liialt noor...(?)
Tulihingeline bmw fänn:)
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

venita selle taastamisega natuke :D
745, R-23, R-12
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kes nüüd arvab, et nuga on vahepeal jube palju oma 323'e juures ära teinud, see eksib päris kõvasti :lol:

Veidi on siiski tehtud. Jagaja lammutamine:
Pilt

Tsentrifugaalregulaator puhastatud:
Pilt

Tühi korpus läheb klaaskuulipritsi:
Pilt

Pooltelje lahkamine:
Pilt
Pilt
Pilt

Vartele teeb liivapritsi + pulbervärvi kuuri.

Remondikomplektid varutud:
Pilt

Diffri tihendid kah olemas:
Pilt
Viimati muutis nuga, 13 Nov 2007 12:04, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
k6veric
Postitusi: 51
Liitunud: 05 Nov 2006 16:48

Postitus Postitas k6veric »

Ära neid pooltelje nuute küll liivapritsiga üle lase. See peaks olema pindkarastatud detail.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

k6veric kirjutas:Ära neid pooltelje nuute küll liivapritsiga üle lase. See peaks olema pindkarastatud detail.
Jap, töötlusesse läheb ainult see keskmine roostes osa.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

miks mitte klaaskuulipritsi
e28
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Cardo kirjutas:miks mitte klaaskuulipritsi
Võib-olla tõesti, aga kuidas klaaskuuliprits rooste peale hakkab?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Proovi. Muideks võid ju ka kalvaanikasse viia, hiljem ka hea värvida. Ise lasin sillatala veoka raamivärviga katta, jääb tunduvalt tugevam kui pulber või mõni muu värv.
e28
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Mul on pisut kahtlusi et kuidas värv peale kalvaanikat pinnale pidama jääb. Pinna peaks karestama, see aga rikub kalvaanilise katte ära ja asjal puudub mõte.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Karestades rikub ta pindmise kihi mida tuntakse passioonina, see on see värvus, tsink käib mingitel andmetel sinna alla. Nii rääkis mulle üks vanamees, kes oli kunagi tsinkimisega tegelenud, küll aga kuumtsinkimisega.
Tsingi paksust saab ju tellida, tuleb lasta kauem vannis liguneda. Ja kui tsink jääb ka õhuke, siis puhtaks saab ikka, pigem seda silmas pidasinga.
e28
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Vahepeal toimunust:
* Süütejuhtmed - uued olemas (brem'i omad)

* Süütepool - puhastasin vana ära
Pilt

* Jagaja detailid on tsinkimisest ja klaaskuulist tagasi ja suuremas osas kokku pandud nüüdseks:
Pilt
Pilt
Täielikuks komplekteerimiseks on sinna siiski üht-teist vaja juurde hankida ja see seisab hetkel paraku raha taga :?

* Pritsepea müts - puhastasin vana üle. Oli teine veel kenasti elastne ja pragudeta, arvatavasti on see mingi aeg vahetatud.
Pilt

* Vaakumvoolikud - kõik paigas
Pilt

Tagasilöögina pidin piduri peasilindri uuesti maha võtma. See toimis muidu kenasti, aga paraku olin kokkupanekul mingi apsaka teinud ja tagumine ots lekkis pisut. Lahkamiseni polegi veel jõudnud, eks siis näis mis seal viga on...
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Väike pilt ka süütejuhtmetest mida isegi nuga veel näinud ei ole :lol:

Pilt
Carclassic OÜ
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

omega kirjutas:Vaata, et siis pärast mootorisse Castrol´i täissündi paned :wink: 8) .
Uute tükkidega kapremonditud mootorisse ei panda KUNAGI esimese õlina täissünti. Selle tulemuseks on ebanormaalselt pikk sissetöötamise periood. Esimene õli on odav mineraal, mis 2500 km järel vahetatakse korraliku vastu.
tean natuke bmw mootoritest
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Finišisirge 8)
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Huvitav, et tal on pidurivõimendi ja kollektori vahel dubleeritud vaakum?
e28
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Cardo kirjutas:Huvitav, et tal on pidurivõimendi ja kollektori vahel dubleeritud vaakum?
2 klappi on seal jah, aga kui nüüd aus olla, siis ma ei saagi päris hästi aru tollest süsteemist seal.

Muidu kui kapotialuse pildilt tundub, et asi on koos, siis tegelikult on seal veel üht-teist puudu.
Puudu:
* Piduri peasilinder
* Jagaja vaakumregulaator
* Massijuhe
* Radiaator
* Seguklapi liigenditel on 2 puksi puudu
* Viskosidur + ventilaatori tiivik
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
raudpats666
Postitusi: 353
Liitunud: 12 Okt 2007 18:01

Postitus Postitas raudpats666 »

no ülikõva projekt küll:) see ju sama hästi kui uus auto....mida ma räägin... see ongi ju uus auto... ülikõva retsept :D
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Enne difri kallale asumist otsustasin selle liivaga puhtaks lasta. Töö tegi ära Tõnis.

Differ enne pritsimist:
Pilt

Peale pritsimist:
Pilt

Diffri osas veel selline tähelepanek, et need alukaaned saavad põhjaall päris head mädandust ja nii õnnestuski ühele kaanele puhastamise käigus auk sisse saada :shock:
Pilt

Pritsitud - värvitud said ka poolteljed ja kardaan:
Pilt
Pilt

Kardaaniga aga juhtus selline õnnetus, et kogemata sai töösse viidud vale kardaan. Seda paigaldama asudes selgus, et kardaan on 2,5 cm liiga pikk :? Õnneks on e21 kardaanidel tagaosa sama ja esiosa erinev, ning kardaaniristid on tagaosa küljes.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta