Disain on juba kord midagi sellist, mille üle võibki vaidlema jääda. Minu arvates on lihtsalt tegemist omaette fenomeniga, kuidas BMW on seeläbi loonud oma identiteedi (nn tavainimese jaoks eristub kaugelt disain, mitte sõiduomadused).
Aga, "esimesest seitsmesest" rääkides on minul tekkinud üks selline "probleem" ergonoomikaga ja seda kõrvalistuja aknatõstukinuppude asukoha suhtes. Kuigi enamik teisi autotööstureid kasutasid ka aastakümneid hiljem vändaga akende lahendust, asub minu jaoks E23 kõrvalistuja el akna lüliti liiga kaugel. Ruumika auto miinus.
Samas selle lüliti asukoht on mind küll algusest peale häirinud, ent ma ei suuda praegu enda jaoks välja mõelda, et miks mul üldse on olnud vajadus kõrvalistuja akent liigutada
Teine ergonoomiline "probleem" on istmete reguleerimise nupud. E32 puhul on need nupud paremini lahendatud ning erineva kuju tõttu on suhteliselt lihtne ka "käe järgi" õiget nuppu õiges suunas klõpsata. E23 puhul asuvad 4 nuppu kõrvuti, siis 2 nuppu peatugede jaoks ja siis uuesti 4 nuppu kõrvuti - kokku 8 täpselt ühesugust ja 2 veidi teistsugust nuppu. Pimedas tuleb katse-eksitus meetodil nuppe klõpsida. Aga noh, alati on võimalus muidugi 3 enamsoovitud istmeasendit mällu salvestada
