Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!
Täna Raplas BMW-CUP-il käies tõi Tõnis häid uudiseid. Nimelt läheb üsna pea auto värvimisse. Väike ärevus on kohe sees, kuigi läheb kuuaega kindlasti veel.
Esimene mõte oli see, et ehk siiski õnnestub auto nii palju kokku saada, et saaks kokkutulekult läbi hüpata, aga arvan et vist ikka nii hästi ei lähe. Eks paistab.
Esimene mõte oli see, et ehk siiski õnnestub auto nii palju kokku saada, et saaks kokkutulekult läbi hüpata, aga arvan et vist ikka nii hästi ei lähe. Eks paistab.
BMW E91 320D 07/2010
Päris huvitav tähelepaneks, ei tea kuidas/mille järgi arvutasid, aga tõesti see suht soodne. Kui nüüd vaadata et suuremad kulutused tulevad ette vaid siis kui omanik seda soovib, st. et midagi ei ole tal kunagi ära kukkumas olnud(v.a. mootor mis andis saba, see ka minu rumalusest vist), siis peab tõesti tunnistama et insenerid on need haid ikka väga viisakalt ja põhjalikult läbimõeldes ehitanud.
BMW E91 320D 07/2010
Väga vaikselt läheb käima see asi mul, samas kõik tihendid said nüüd omale kohale mis pidin ära vahetama(ukse akende tihendid ja katuseluugi tihendid). Samuti paigaldatud uus suunatule klaas ja kaugtuli. Järgmiseks peaks hakkama pigimatti paigaldama, natuke pelgan seda tööd, aga kui asja kätte võtan saan ka hakkama, ma loodan. El. antenn ootab paigaldamist veel, mõned asjad veel ja siis hakkan vist põhjamatti ja sisu kokku lappima. Stange otsad um-st ei tule veel lähiajal(2200.- tk 2*), sest naine arvas et nüüd oleks aeg ka korterisse väheke investeerida, remonti vaja jätkata...
BMW E91 320D 07/2010
Pean nüüd natuke häbenema , sest olen jaganud valet infot auto kohta. Auto on Eestis esimest korda registreeritud 11.04.1995. Arvasin koguaeg, et 1996 aastal ja siis kohe vahetas omaniku, aga tuleb välja et aasta kuni kaks oli ühe omaniku käes(meremees, kes eriti vist ei sõitnud sellega) ja alles siis selle inimese käes kelle käest mina ta hankisin.
BMW E91 320D 07/2010
Mõned õhtud on ikka käidud auto kallal. El. antenn lõplikult paigas(ei läinud täitsa valutult). Raadio juures tegin ka paar asja ringi, nimelt enne sai kuulata ka siis kui võti ei olnud esimeses astmes(tegelikult kuulata ei saanud, sest orig, võim lükkas ennast välja, aga raadio jäi sisse). Panin siis nii nagu olema peab, ja antenni panin ka nii toimima, et kui raadio sisse lülitada tuleb välja.
Pigimatid ka pandud. Juhtmed käisin ka üle mis salongis rippusid, pikapeale hakkab meenuma mis misasi on. Järgmiseks on siis müramatt ja seejärel põhjavaip. Vaikselt, aga kindlalt jõuab kätte aeg polstrite paigaldamiseks(sisu jääb nii nagu enne oli, ei hakka seda uueks muutma, ainult esimesed istmed lasen vana korralikuma riidega üle käia, mina arvan et uueks tegemisel pole mõtet. Jääb ikkagi kasutatud autoks).
Tagumised stange otsad on välimusest puudu, muidu nagu oleks kõik olemas.
Mõned vead on seistes ka tulnud: spidomeeter ei tööta, klaasile ei tule vett(paagil ka üks üleliigne pumbaauk), ja muidugi veermik, mille lasin just UM-is üle vaadata(tagumised sillatala puksid, eest õõtsapuksid, kuigi need eelmise omaniku poolt just enne vahetatud kui auto minu kätte sattus, ja mingi tala kigiseb tagasillas).
Üldiselt on nii, et teen auto sõidukõlbulikuks(sisu kokku) ja seejärel hakkan vahetama sillajuppe. Kui ka sillad tehtud, ootab juba järg kapoti alust(ilmselt mootoril kaan tegemisse, kont täita/kontrollida kust lekib: kahe suvega tühi), ja eks vaatab siis edasi.
Pilte üritan ka ikka teha kui mahti saan tegemistest, hetkel puuduvad.
Pigimatid ka pandud. Juhtmed käisin ka üle mis salongis rippusid, pikapeale hakkab meenuma mis misasi on. Järgmiseks on siis müramatt ja seejärel põhjavaip. Vaikselt, aga kindlalt jõuab kätte aeg polstrite paigaldamiseks(sisu jääb nii nagu enne oli, ei hakka seda uueks muutma, ainult esimesed istmed lasen vana korralikuma riidega üle käia, mina arvan et uueks tegemisel pole mõtet. Jääb ikkagi kasutatud autoks).
Tagumised stange otsad on välimusest puudu, muidu nagu oleks kõik olemas.
Mõned vead on seistes ka tulnud: spidomeeter ei tööta, klaasile ei tule vett(paagil ka üks üleliigne pumbaauk), ja muidugi veermik, mille lasin just UM-is üle vaadata(tagumised sillatala puksid, eest õõtsapuksid, kuigi need eelmise omaniku poolt just enne vahetatud kui auto minu kätte sattus, ja mingi tala kigiseb tagasillas).
Üldiselt on nii, et teen auto sõidukõlbulikuks(sisu kokku) ja seejärel hakkan vahetama sillajuppe. Kui ka sillad tehtud, ootab juba järg kapoti alust(ilmselt mootoril kaan tegemisse, kont täita/kontrollida kust lekib: kahe suvega tühi), ja eks vaatab siis edasi.
Pilte üritan ka ikka teha kui mahti saan tegemistest, hetkel puuduvad.
BMW E91 320D 07/2010
Mõtled kirja liistul(need mõlemal pool)? Seal seisab signalisatsiooni paigaldaja nimi, kuigi see on BMW tehase signa, on ilmselt siis firma kes neid BMW-le tootnud, tahtnud oma nime mainimist. Klaasidel ka need kirjad peal.kustas kirjutas:Ilus. Mis asi see vasakpoolse esitiiva keskmise liistu peal on?
BMW E91 320D 07/2010
Kõik tehase seades tõesti, eks pildid ilustavad asja ka natuke. Samas kere ja värv on nüüd küll samahea pilkudele, muud detailid siiski on vanusega mingid kahjustused saanud(tuhmunud jne.). Originaal ei ole sellel autol el. antenn ja kõlarid(oma lollus, saagisin sinna sisse hertzid, samas silma ei riiva). Mootor on vahetatud, aga sama kubatuur nii et vahet ei ole, ikkagi originaal. Samuti ei ole ka raadio selle mudeli oma vaid uuem Bavaria.raunz kirjutas:Piltidelt paistab peaaegu nagu alles tehasest tulnud, kõik originaal kah veel
BMW E91 320D 07/2010
Täna sain kätte tellimisel olnud esimesed kettad, klotsid ja anduri. Vahetama ei hakka enne, kui remont komplekt ka muretsetud. Ilmselt ei hakka seda tööd ise tegema, ketaste ja klotside vahetus on nohu, aga kuna vaja supordid ka taastada mida teinud ei ole, siis jätan selle oskajamale mehele. Tagumised peaks ka ära tellima, siis oleks piduritele ring peale tehtud(tagumised torud ja üks voolik juba enne vahetatud).
Põhjamati panek on ka ilmselt selle nädalavahetuse töö, uksed peaks kilega ära katma, saaks polstri peale panna. Samas kui põhjamatt pandud, saaks kohe ka vaiba peale panna, see suht lihtsalt käib sinna. Eks vaatab, hooaeg kurnab ära, ei taha mõeldagi, et peaks veel õhtul peale tööd jääma autot ehitama


Põhjamati panek on ka ilmselt selle nädalavahetuse töö, uksed peaks kilega ära katma, saaks polstri peale panna. Samas kui põhjamatt pandud, saaks kohe ka vaiba peale panna, see suht lihtsalt käib sinna. Eks vaatab, hooaeg kurnab ära, ei taha mõeldagi, et peaks veel õhtul peale tööd jääma autot ehitama






BMW E91 320D 07/2010