
Taneli E28 535i 1987a.
Taneli autoga tehtust ka natuke.
Esiots valmis, otsad tugevad, panin auto grilli.

Tegin üldise puhastuse ning rooste otsigu:







Sai taastatud karbid ning sinna alla jääv. Ühtlasi ka uued põrandaservad ja nurgad.





Kuna autole läheb külge M-tec spoilerid, siis vanad tõstmiskohad kaotasin ära ja asemele sai tehtud spoileritele vastavd tõstmiskohad. Õnneks sai snitti võtta kõrvalseisvalt M535 lt.



Vahetatud said ka tagumised koopaääred. Need said vanade eeskujul keeratud servad.


Keevitatud said ka tagumised sillatala kinnituskohad, põhjakorgid, esimesed uksepostid ja terve rida igasugu nipetnäpet kohti.





Kui põhjaga keevitustööd valmis, siis üldpuhastus, buvanol, epokrunt, kereliim, liitehermeetik ja 2K värv. Hiljem siis laseb põhjavahaga üle.







Esiots valmis, otsad tugevad, panin auto grilli.

Tegin üldise puhastuse ning rooste otsigu:







Sai taastatud karbid ning sinna alla jääv. Ühtlasi ka uued põrandaservad ja nurgad.





Kuna autole läheb külge M-tec spoilerid, siis vanad tõstmiskohad kaotasin ära ja asemele sai tehtud spoileritele vastavd tõstmiskohad. Õnneks sai snitti võtta kõrvalseisvalt M535 lt.



Vahetatud said ka tagumised koopaääred. Need said vanade eeskujul keeratud servad.


Keevitatud said ka tagumised sillatala kinnituskohad, põhjakorgid, esimesed uksepostid ja terve rida igasugu nipetnäpet kohti.





Kui põhjaga keevitustööd valmis, siis üldpuhastus, buvanol, epokrunt, kereliim, liitehermeetik ja 2K värv. Hiljem siis laseb põhjavahaga üle.







Carclassic OÜ
Ma väidaks et välimuse põhjal oli see kere tunuvalt parem kui enamus e28said mis meil tänaval ringi sõidavad soovitan vaadata alguse pilte autost ja võrdle neid teiste e28satega.raunz kirjutas:Väga kena ja tubli töö!
Kere suhteliselt tüüpilises olukorras, ei ole seal midagi hullu aga samas ka pole tegu eriti heas korras kerega, eks aeg teeb oma töö
Pigem miks niipalju roostet välja tuleb on põhjalikkus millega autot teha üldiselt keegi ei vaevu kõike liitevahesid lahti puurima ja enamus autodel vist ei võeta mootorit ega ka armatuuri ära niipalju kui ma olen tähelepand.
Kui autol oli mootor peal ei paistnud nina sugugi hull alles siis kui moto maas ja veidi sai puhastatud selgus kurbtõsi.
Ja peale seda tegemist jääb roosteussi ikka mõnelepoole sisse kõike nii või naa välja ei saa.
Üldiselt pakun et selle kere seisukord on üle eesti keskmise.
Viimati muutis tanele28, 30 Jaan 2007 19:46, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
Kui aus olla siis ega rohkem eriti huvitvat polegi juhtund vahepeal vaja raha ja juppe varudakimmo kirjutas:Uudishimu tapab - kas auto eluloos on juhtunud midagi huvitavat?
Viimastest asjadest siis nii palju et loodan umist teisipäeval kätte saada mõlemad esitiivad ja ehk selle kuu lõppus saab ka auto kallal midagi suuremat jälle ära tehtud, ette tuleks võtta uksed ja taga pagassitihendi serv sammuti spoilerite sobitamine ja kinnituste tegemine spoilerite jaoks

E28 525e & E28 535i
Nii õnnestus siis kätte saada um-ist esitiivad aga kahjuks ükstiib oli veidi kannatada saand kohapeal ei pand tähele seda pisikest mõlki siis kui nad pakendis nii et nüüd vist hilja ka minna õigust nõudma
Aga teistele hoiatuseks et nad hoolega üle vaataksid plekkid siis kui kätte saavad.
igaljuhul pildid ka:



Aga teistele hoiatuseks et nad hoolega üle vaataksid plekkid siis kui kätte saavad.
igaljuhul pildid ka:


E28 525e & E28 535i
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Peab häbiga tunnistama, et asi endiselt seisab, hetkel vaja raha natuke mujale investeerida ja aega ka veidi vähevõitu viimasel ajalraudpats666 kirjutas:no kas juba midagi külge tagasi ka aretatud juba? kevadel liikuma ikka?

See kevad vaevalt, et liikuma hakkab,
pole endale konkreetset tähtaega seadnud millal peab liikuma hakkama.
E28 525e & E28 535i
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Kuna endiselt rahadega ja igapäeva autodega probleemid siis see pärsib mu e28 ehitust kõvasti.
Aga siiski vahepeal sai siis ette võetud auto veermiku värskendamine, alt sai keeratud orginaal veermik ja asemele pandud ajutine, et saaks autot liigutada.
Puhastus ja värvitöö tegi Tõnis ja tulemus jäi vägakena
Panen siis pildid ka tehtuud tööst:


Auto keretööd said nii korralikult tehtud, et vaatamata kehvadele hoiu tingimustele pole kerele roostet tekkind, seisab ta ju endiselt ajutise värvi all

Aga siiski vahepeal sai siis ette võetud auto veermiku värskendamine, alt sai keeratud orginaal veermik ja asemele pandud ajutine, et saaks autot liigutada.
Puhastus ja värvitöö tegi Tõnis ja tulemus jäi vägakena

Panen siis pildid ka tehtuud tööst:


Auto keretööd said nii korralikult tehtud, et vaatamata kehvadele hoiu tingimustele pole kerele roostet tekkind, seisab ta ju endiselt ajutise värvi all

E28 525e & E28 535i