BMW 323i Edition S, Nuga
Paraku pole ta 35 aastat vanakaru kirjutas:ma arvan et see auto saaks musta nr. küll!

Jah, oli selline mõte küll. Uude mootorisse ei hakka ju mingit mineraali toppimaomega kirjutas:Vaata, et siis pärast mootorisse Castrol´i täissündi paned![]()
.

Kui hobiautod kipuvad pahatihti olema sellised, mis kunagi valmis ei saa, siis 323'ga tahaks mingi hetk olla sellises staadiumis, et võib rahus öelda: "valmis!"Alpinist kirjutas:Mis veel jäänud on, tundub enamvähem koos olevat? On veel suuremaid väljaminekuid, kas jätad midagi tulevikuks?

Kapotialla on veel vaja muretseda radikas ja küünlajuhtmed ning jagaja remontida. No ja mootoriõli ja jahutusvedelik on kah veel puudu

Põhja alustest sõlmedest on täiesti remontimata veel kardaan, differ ja poolteljed.
Salongi osas on vaja veel lisakogus istmeriiet hankida ning lasta tagaistme seljatugi õmmelda. Sama asi tuleb ka katuseluugi polstriga teha. Kumbagi tükki ei anna kahjuks enam valmiskujul tellida

Välimuse osas on täiesti puudu stanged, samuti tahaks hankida uued küljeliistud ja tagatuled.
Laias laastus on see kõik, aga eks väiksmaid asju ja nokitsemisi ole veel kuhjaga

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kes nüüd arvab, et nuga on vahepeal jube palju oma 323'e juures ära teinud, see eksib päris kõvasti
Veidi on siiski tehtud. Jagaja lammutamine:

Tsentrifugaalregulaator puhastatud:

Tühi korpus läheb klaaskuulipritsi:

Pooltelje lahkamine:



Vartele teeb liivapritsi + pulbervärvi kuuri.
Remondikomplektid varutud:

Diffri tihendid kah olemas:


Veidi on siiski tehtud. Jagaja lammutamine:

Tsentrifugaalregulaator puhastatud:

Tühi korpus läheb klaaskuulipritsi:

Pooltelje lahkamine:



Vartele teeb liivapritsi + pulbervärvi kuuri.
Remondikomplektid varutud:

Diffri tihendid kah olemas:

Viimati muutis nuga, 13 Nov 2007 12:04, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Karestades rikub ta pindmise kihi mida tuntakse passioonina, see on see värvus, tsink käib mingitel andmetel sinna alla. Nii rääkis mulle üks vanamees, kes oli kunagi tsinkimisega tegelenud, küll aga kuumtsinkimisega.
Tsingi paksust saab ju tellida, tuleb lasta kauem vannis liguneda. Ja kui tsink jääb ka õhuke, siis puhtaks saab ikka, pigem seda silmas pidasinga.
Tsingi paksust saab ju tellida, tuleb lasta kauem vannis liguneda. Ja kui tsink jääb ka õhuke, siis puhtaks saab ikka, pigem seda silmas pidasinga.
e28
Vahepeal toimunust:
* Süütejuhtmed - uued olemas (brem'i omad)
* Süütepool - puhastasin vana ära

* Jagaja detailid on tsinkimisest ja klaaskuulist tagasi ja suuremas osas kokku pandud nüüdseks:


Täielikuks komplekteerimiseks on sinna siiski üht-teist vaja juurde hankida ja see seisab hetkel paraku raha taga
* Pritsepea müts - puhastasin vana üle. Oli teine veel kenasti elastne ja pragudeta, arvatavasti on see mingi aeg vahetatud.

* Vaakumvoolikud - kõik paigas

Tagasilöögina pidin piduri peasilindri uuesti maha võtma. See toimis muidu kenasti, aga paraku olin kokkupanekul mingi apsaka teinud ja tagumine ots lekkis pisut. Lahkamiseni polegi veel jõudnud, eks siis näis mis seal viga on...
* Süütejuhtmed - uued olemas (brem'i omad)
* Süütepool - puhastasin vana ära

* Jagaja detailid on tsinkimisest ja klaaskuulist tagasi ja suuremas osas kokku pandud nüüdseks:


Täielikuks komplekteerimiseks on sinna siiski üht-teist vaja juurde hankida ja see seisab hetkel paraku raha taga

* Pritsepea müts - puhastasin vana üle. Oli teine veel kenasti elastne ja pragudeta, arvatavasti on see mingi aeg vahetatud.

* Vaakumvoolikud - kõik paigas

Tagasilöögina pidin piduri peasilindri uuesti maha võtma. See toimis muidu kenasti, aga paraku olin kokkupanekul mingi apsaka teinud ja tagumine ots lekkis pisut. Lahkamiseni polegi veel jõudnud, eks siis näis mis seal viga on...
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Uute tükkidega kapremonditud mootorisse ei panda KUNAGI esimese õlina täissünti. Selle tulemuseks on ebanormaalselt pikk sissetöötamise periood. Esimene õli on odav mineraal, mis 2500 km järel vahetatakse korraliku vastu.omega kirjutas:Vaata, et siis pärast mootorisse Castrol´i täissündi paned![]()
.
tean natuke bmw mootoritest
2 klappi on seal jah, aga kui nüüd aus olla, siis ma ei saagi päris hästi aru tollest süsteemist seal.Cardo kirjutas:Huvitav, et tal on pidurivõimendi ja kollektori vahel dubleeritud vaakum?
Muidu kui kapotialuse pildilt tundub, et asi on koos, siis tegelikult on seal veel üht-teist puudu.
Puudu:
* Piduri peasilinder
* Jagaja vaakumregulaator
* Massijuhe
* Radiaator
* Seguklapi liigenditel on 2 puksi puudu
* Viskosidur + ventilaatori tiivik
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Enne difri kallale asumist otsustasin selle liivaga puhtaks lasta. Töö tegi ära Tõnis.
Differ enne pritsimist:

Peale pritsimist:

Diffri osas veel selline tähelepanek, et need alukaaned saavad põhjaall päris head mädandust ja nii õnnestuski ühele kaanele puhastamise käigus auk sisse saada

Pritsitud - värvitud said ka poolteljed ja kardaan:


Kardaaniga aga juhtus selline õnnetus, et kogemata sai töösse viidud vale kardaan. Seda paigaldama asudes selgus, et kardaan on 2,5 cm liiga pikk
Õnneks on e21 kardaanidel tagaosa sama ja esiosa erinev, ning kardaaniristid on tagaosa küljes.
Differ enne pritsimist:

Peale pritsimist:

Diffri osas veel selline tähelepanek, et need alukaaned saavad põhjaall päris head mädandust ja nii õnnestuski ühele kaanele puhastamise käigus auk sisse saada


Pritsitud - värvitud said ka poolteljed ja kardaan:


Kardaaniga aga juhtus selline õnnetus, et kogemata sai töösse viidud vale kardaan. Seda paigaldama asudes selgus, et kardaan on 2,5 cm liiga pikk

323i, 320 Baur & 750iAL Highline