too auto. Ostetud sai niiöelda ralliautoks, ei taha enda E21-te ruunata. Juppe siiski saan sealt kõvasti


Inetu tegu sinust et selle auto lõhkumiseks ostsidraunz kirjutas:Signa jamast saab vist üle, jõudsin järele kus viga võib olla. Sai sõpradega mitme peale ostetud ka http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1869
too auto. Ostetud sai niiöelda ralliautoks, ei taha enda E21-te lõhkuda ega ruunata. Juppe siiski saan sealt kõvastiMõned haruldasemad asjad nagu kroomrõngad plekkvelgedel, originaalantenn, BBS esispoiler, lisaks veel korralik esistange, pragudeta armatuur ja väga hea keskkonsool jne. Suurim üllatus selle auto juures oli, et tööriistasahtlis olid pooled võtmed olemas
Need nüüdseks sujuvalt minu autole ümber tõstetud juba, üritaks ülejäänud kah leida või asendada.
Second that - kauge asukoht sai määravaks, et mitte vaatama minna ja ehk ka ostmatõnis kirjutas:Inetu tegu sinust et selle auto lõhkumiseks ostsidraunz kirjutas:Signa jamast saab vist üle, jõudsin järele kus viga võib olla. Sai sõpradega mitme peale ostetud ka http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1869
too auto. Ostetud sai niiöelda ralliautoks, ei taha enda E21-te lõhkuda ega ruunata. Juppe siiski saan sealt kõvastiMõned haruldasemad asjad nagu kroomrõngad plekkvelgedel, originaalantenn, BBS esispoiler, lisaks veel korralik esistange, pragudeta armatuur ja väga hea keskkonsool jne. Suurim üllatus selle auto juures oli, et tööriistasahtlis olid pooled võtmed olemas
Need nüüdseks sujuvalt minu autole ümber tõstetud juba, üritaks ülejäänud kah leida või asendada.
. Ma jäin paar tundi hiljaks, oleks originaali hakanud seda taastama
.
Ühesõnaga midagi asjalikku sealt ei tule, võtate siis autost viimase. Ma ei saa aru mis mõte üldse sellel "projektil" on kui ei taha korralikult teha. Kõik käib ah pohhui meetodil, peaasi et kummi põletaks. Kas sellise idiootsuse pärast oli vaja korralik komplektne auto ära lõhkuda?Allar kirjutas:ahoi,
mina siis üks nendest inimestest kes raunoga selle 320 ostsime.
esiteks kere seisukord on selline et hoia ja keela. Noh, koos püsib, ja otseseid auke pole, kuid mingi vana on teinud/lasknud teha kunagi seal juba keretöid ja tõenäoliselt seal ka põhjus miks taga vedrupüstak "tuppa" tuli. Eniveis hetkel peal olev 2.0 on täitsa hea, st alumine ots väga tihe kuid karpa vajab timmimist tühikäigu osas ja nagu rauno ütles siis sellega me jamada ei viitsi, lahja ka, ja istutame sinna m50b25 vahele, millelel rauno täna järgi läheb. Loota on et järgmise/ülejärgmise nädala lõpuks asi juba sõidab uue konega. Eks siis teeb ka teema.
Mis puutub veel keresse, siis tuleb sinna natuke vabaaega investeerida, nimelt turvakaar ja "mõned" tugevdused keevitada, et julgeks ka m50-nest viimast võtta.
Mittemingiks taastamiseks selle autopuhul raudselt ei lähe, healjuhul sprey värviga katab välised iluvead ära sest põhi suunad on võimsus (sõidumõnu) ja iseenda turvalisus st. nii palju peab siiski kere tugedama.
PS! kellele meie teguviis ei meeldi see võib vabalt ka klotsi letti visata ja masina lihtsalt ära osta![]()
terv,
Allar
Loodan et mind nende alla ei liigita kellel vanast haininast suva on ja kes neid ei hoia. Uuri mu teiste autode teemasid kui ei usu. Üleüldiselt KÕIKI autosid nüüd kah päästa ei anna, pole lihtsalt mõtetki. Minuarust on parem variant kui need autod, mida ei tasu taastada kah hai huvilise kätte satuvad ja vähemalt ülejäänud jupid kasutust leiavad, mitte et terve auto vanametalliks ja muud osad äraviskamisele. Muide selle 315-e mis sa mainisid päästsin ära põlema panekust just sellepärast et ei tahtnud et korralik hai sellise lõpu endale leiabtõnis kirjutas: Mõtlesin siiani et siin on tulihingelised haifännid koos, kes oskavad austada vana ja väärtuslikku autot, tundub et eksisin uksega.
enrico6655 müüs teda, enne veel teda omanud prii7, ziil jne jne. ostsin ta ära ja müüsin juba edasi ära. uus omanik müüs tolle auto veel edasikustas kirjutas:Kas jutt käib su 315 2,3st?raunz kirjutas:Muide selle 315-e mis sa mainisid päästsin ära põlema panekust just sellepärast et ei tahtnud et korralik hai sellise lõpu endale leiab