bensiin vajub tagasi - kustkohast?

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

bensiin vajub tagasi - kustkohast?

Postitus Postitas Ihv »

mure järgnev - rohkem kui paar tundi seistes vajub bens ilmselt alla -vaja on kas pikemalt (~5 sek) starterit anda või enne käivitamist mõned korrad süüdet sisse-välja keerata (pump lööb korraks surve üles sellega).

torustik on täies pikkuses uus, samuti voolikud, filter ja pump. pump on kevadel uuena ostetud bosch (salomest,väliselt identne originaaliga).

enne vana pumba surma (lekkimist) nagu ei täheldanud sellist probleemi ja uue pumbaga päris alguse ka nagu ei mäletaks...kas ehk tõesit vigane pump? samas on üksjagu aega möödas ja ehk on kuskile mujale kala tekkinud?
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

rõhuregulaator arvatavasti ei hoia enam rõhku täitsa kinni.

ei mäleta, kus ta nüüd m30-l asus, a vist lati tagasivoolupoolses otsas?
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Veel on variant, et pihustid lekivad veidi ja sealt tekib see "tagasivoolanud" tunne.

Lisaks on üks M30 kiikse ka lihtsalt pikem starteri andmise aeg just soojast peast. See on minu arvamus, lähtudes päris mitmest autost.
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

Torustikku on seal ühendatud kaks ümarat jubinat, üks enne kütuserenni ja teine peale seda. UM väidab, et need asendatakse torujuppidega. Tegelikult ongi need needsamad klapid, mis takistavad bensiini tagasivajumist (kuivõrd Motronic süüte sisse keeramisel primingut ei tee).

Rõhuregulaator ei puutu asjasse - need on kaks lapikut umbes 4 cm läbimõõduma ümarat jubinat, mille külgedel on kaks voolikustutsi.

Lahti jäänud pihusti on ka muidugi variant.

Samas see jutt on käi L-jetronicu kohta, millel on priming.
tean natuke bmw mootoritest
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Ei ole neid läbi puhuda üritanud, kuid kusagilt on meelde jäänud, et need pidavat vähendama mingeid resonantse kütuseliikumisel?
e28
truumu

Postitus Postitas truumu »

Cardo kirjutas:Ei ole neid läbi puhuda üritanud, kuid kusagilt on meelde jäänud, et need pidavat vähendama mingeid resonantse kütuseliikumisel?
Täpselt nii, tegu on röhu kompensaatoritega, mis siluvad benasurvet
Asi selles, et pihusti kinniminekul tekib süsteemis kerge rõhuhüpe
Antud juhul on viga ikkagi pumbas
See on kas vale või vigane
Originaalil on tagsivoolu klapp pumbas sees
B-osal ei pruugi seda üldse olla
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

njah...viga kadus nüüd peaaegu ära jälle ja raske otsida :? eks talvel vaatab
Vasta