Ostetud sai ta eelmise aasta augustis Tartus ühe keskealise meesterahva käest. Onu oli juba kuulutamisest tüdinenud ja oli hakanud emexi mõtteid veeretama

Õnneks sain veel õigel ajal jaole

Miks ostsin? Esiteks oli suur osa nostalgial - minu esimene iskiklik auto oli 95'ndal aastal soetatud '81 525iA, millest jäid väga positiivsed mälestused ja austus BMW kui margi vastu. Lisaks on E21'e juures ühendatud aegumatu disain, 6-silindrilised mootorid, tagavedu ja tehniline lihtsus, samas ka geniaalsus. Ideaalne

Oma rolli mängis ka odavus: esimese nö "projektiautona" ei julgenud midagi väga vana ja keerulist ette võtta.
Aga nüüd asja juurde

Auto on toodetud 7/1982, s.o. üsna E21 tootmisperioodi lõpus. E21 juures sai ka alguse BMW traditsioon müüa enne mudeli tootmise lõpetamist piiratud kogus eriseeria mudeleid -
Edition S ja Edition E. Vastavalt siis sportlik ja eksklusiivne. Minu 323i on siis Edition S eriseeriast. Toodetud on neid umbes 1000 tükki. Eripäraks on kerevärvi uksepeeglid, nahaga kaetud sportrool, Recaro sportistmed, BBS esispoiler, Foha antitiib pagasnikuluugil, 13" kärgveljed ja Bilsteini sportvedrustus.
Minu kätte jõudmise hetkeks ei olnud auto seisukord enam kiita. Peale kunagist paagi tühjakssõitmist ei olevat auto enam käivitunud, "spetsialistid" viga ei leidnud ja nii jäigi masin kaheks aastaks välja seisma

Kere välisplekkide olukord oli väga nutune, põhi pidi omaniku sõnul hea olema aga sellele ma tol hetkel panustanud ei oleks. Õnneks oli auto vähemalt originaalkorras. Kõik mis tehases külge oli kruvitud oli seal ka ilusti olemas ja ise ei oldud üritatud midagi "parendada". Kui treila oli kohal, selgus, et kõik need kaks aastat oli autol käsipidur peal olnud, selle tagajärgi võib igaüks ise oletada

Panen ka mõned pildid sellest, milline ta ostuhetkel oli:
Galeriis:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e21/nuga/