Koputamine aitab ! Tuleb enne remondiaega oodates sõita pardakas lahti, kui peaks välja surema või ei käivitu ..piisab koputustest aju-korpuse pihta Vana autoga peaks tagavara aju kaasa müüdama
Siis otsi üks korralik raadiomees/elektroonik, kes uuriks luubiga plaadi üle ja joodaks kahtlased kohad üle.
Tõenäoliselt on süütetransistori jalad joodisest lahti. See teebki liikudes: süüde on-süüdet pole
Nende vanade 3.5 mootori ajude kohta võin lohutuseks öelda, et ega neid naljalt ei liigu ja kui liigub, siis õiget versiooni ikka pole. Samuti on kaunis keerukas leida 3.5 korralikku juhtmepuud.
Oligi tegemist joodise riba purunemisega ! ..mikroskeemi (vanakooli ülejoodistega ) kergelt näpuga pingealla surudes ,,selguski valus tõde ! ..uuesti joodetuna śõitis auto täna ilusti . Tänud Patrikule , kelle "kotkasilm" vea üles leidis, parandas ! " omades vana autot ..varu ( omale kui ka autole) ..lisa aju Ma kannatasin ligi 3-kuud , käisin diagnostikas ( vigu ei leitud ) ..lugesin ohtralt igast kättesaadavat infi , vahetasin ja kontrollisin kõik andurid üle ..kuniks jõudsin ajuni. Kui ajust alustada ..siis liikuda anduriteni välja.
..Kas sul temp.andur on ? (kontrollitud?) Kui see pistikust välja tõmmata pole ka mingit sädet, auto jääb paugust seisma ! ..see andur ei maksa ka midagi ( max 200 ). Nii palju kui mina olen targemaks saanud siis ajus sädeme eest vastutab üks ümmargune hõbedane lätakas ..püstises asendis (aju-süsteem peaks ikka sarnane olema) . Konrtolli neid joodiseribasi mikroskeemis , kuhu nad välja jooksevad, põidlaga altpoolt hoia- ( kergelt väänuta-mõistuse piires ) mikroskeemi, vaata kas hakkab mõni risti-lõhe pinnale kerkima . Vanad skeemid pidavat päris pudedad olema (tehnika nõuab arenguruumi).
rean kirjutas:..Kas sul temp.andur on ? (kontrollitud?) Kui see pistikust välja tõmmata pole ka mingit sädet, auto jääb paugust seisma ! ..see andur ei maksa ka midagi ( max 200 ). Nii palju kui mina olen targemaks saanud siis ajus sädeme eest vastutab üks ümmargune hõbedane lätakas ..püstises asendis (aju-süsteem peaks ikka sarnane olema) . Konrtolli neid joodiseribasi mikroskeemis , kuhu nad välja jooksevad, põidlaga altpoolt hoia- ( kergelt väänuta-mõistuse piires ) mikroskeemi, vaata kas hakkab mõni risti-lõhe pinnale kerkima . Vanad skeemid pidavat päris pudedad olema (tehnika nõuab arenguruumi).
Nüüd on abi vaja inimestelt kellel on teavet selliste detailide asukohtadest:
Detailideks on sissepritse ajud...
Hind oleks ka abiks.
Eelistused järjekorras:
1) 0261200011
2) 0261200040
. tean ühte inimest kellel neid ajusid virnas vedeleb. vaja lihtsalt see õige leida -kui tal on! küsin järgi.
aga omast käest tean ,et nende ajud vahetus ühelt autolt teise on suht jama sest vale juhtmepuu võib aju peesse keerata. nt 3,5le 3,5 aju aga juhtmepuu 3,2. see keeras aju kohe tuksi. kuid auto sõidab väga hästi 3,2 ajudega 3,5 mootoriga.
ilmari kirjutas:Nüüd on abi vaja inimestelt kellel on teavet selliste detailide asukohtadest:
Detailideks on sissepritse ajud...
Hind oleks ka abiks.
Eelistused järjekorras:
1) 0261200011
2) 0261200040
. tean ühte inimest kellel neid ajusid virnas vedeleb. vaja lihtsalt see õige leida -kui tal on! küsin järgi.
aga omast käest tean ,et nende ajud vahetus ühelt autolt teise on suht jama sest vale juhtmepuu võib aju peesse keerata. nt 3,5le 3,5 aju aga juhtmepuu 3,2. see keeras aju kohe tuksi. kuid auto sõidab väga hästi 3,2 ajudega 3,5 mootoriga.