Räägiks sellest autost ka vahepeal natuke

.
Talvel seisis auto jälle loomulikult garaazis. Nüüd kevadel hakkasin jälle pisivigade kõrvaldamisega tegelema. Vahepeal sai ostetud "uus" katuseluuk ja see sai ka üle värvitud ja autole paigaldatud (vana luuk oli mäda). Uuele luugile lasin altpoolt kahekordse pleki vahele vana head Movil´i, mis peaks edasise roostetamise ära hoidma.
Laupäeval võtsin maha käigukasti, sest see "tore" kahemassiline hooratas on oma aja ära elanud ja tekitas esimese ja teise käiguga kiirendades rõvedat vibra. Asemele läheb tavaline hooratas ja sidurikomplekt m20b25 mootorilt.
Siin see imeleiutis ongi (muide umbes 90% tänapäeva autodest on sellise kaheosalise hoorattaga ja uus selline maksab vastavalt auto margile 5000-15000 eek-i) :
Sidur iseenesest töötas hästi ja nagu näha, siis ketas on ka veel väga heas korras:
Mootor ilma hoorattata:
Uus ja vana:
Uus küljelt:
Kõik komplekt koos:
Tolmune peategelane ka siia:
Ja remont jätkub...