BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Käigukang ei loksu kusagile.
Kes veel ei tea, siis hetkel on mootor taas lahti võetud ja panen uuesti kokku, viga oli hull, saaled olid otsad andnud ja just kepsusaaled, need sai muretsetud uued, mingid saksa omad, Clycosid ei olnud Eestis ega Soomes, UM- ka tühi ja raamsaaled jäid vanad, kuna lihtsalt pole
Väike djuuning ka, mootor nüüdsest 2,8
, külge saab ka uus mootori padi ja muid pisividinaid judinaid. Väntvõll tagumine on hetkel Kavoris, kuna selgus, et nad kipuvad koonusesse kuluma, mina viisin ta sinna lihtsa sooviga, et nad siledaks laseks, aga targemad leidsid kohe vigasid külge
, esimene hooratas tuleb poole kergem ja üleliigne rihmasoon sai ka maha võetud. Plaanikohaselt tahaks ikka BMW-Klubi sünnipäevale kohale veereda õiget marki autuga. Kui kõik koos, ehk leian aega ka fotosüüdistusteks.
Kes veel ei tea, siis hetkel on mootor taas lahti võetud ja panen uuesti kokku, viga oli hull, saaled olid otsad andnud ja just kepsusaaled, need sai muretsetud uued, mingid saksa omad, Clycosid ei olnud Eestis ega Soomes, UM- ka tühi ja raamsaaled jäid vanad, kuna lihtsalt pole

Väike djuuning ka, mootor nüüdsest 2,8


Tänase seisuga on toimunud pisikesed muudatused siis.
Mootor on 3,0L sest miks kolvid ikka nurgas vedelema peavad. Plokk puuriti Tõukuris suuremaks, kolvid uute kolvirõngastega on sees, silindri diameeter 89 mm, kolvikäik 80mm ja kolvirõngaste lukuvahed said 0,35 raamat lubas 0,2-0,5.
Vänta lihvida ei tulnud ja saaled said uued, täna alustasin mootori pisukest sissesõitu, tagasild tirib üsna reipalt.
Hankisin ka popi suure membraaniga bensiinirõhu regulaatori.

Kardaanil on uus leevendusmuhv ja uus tugilaager.
Rooli lasin pisut madalamale ja pingutasin üle roolivarda koonusmutri, enam ei logise pidurdades.
Tagumised amordid on treiali laual ja loodan sellel nädalal popid reguleeritava kõrgusega vedrud ka alla saada.
Mootor on 3,0L sest miks kolvid ikka nurgas vedelema peavad. Plokk puuriti Tõukuris suuremaks, kolvid uute kolvirõngastega on sees, silindri diameeter 89 mm, kolvikäik 80mm ja kolvirõngaste lukuvahed said 0,35 raamat lubas 0,2-0,5.
Vänta lihvida ei tulnud ja saaled said uued, täna alustasin mootori pisukest sissesõitu, tagasild tirib üsna reipalt.
Hankisin ka popi suure membraaniga bensiinirõhu regulaatori.
Kardaanil on uus leevendusmuhv ja uus tugilaager.
Rooli lasin pisut madalamale ja pingutasin üle roolivarda koonusmutri, enam ei logise pidurdades.
Tagumised amordid on treiali laual ja loodan sellel nädalal popid reguleeritava kõrgusega vedrud ka alla saada.
Viimati muutis Cardo, 15 Juun 2007 22:20, muudetud 2 korda kokku.
Pisut ka pilte siis toimunust.
Uued kolvirõngad tuli sobima panna

http://www.sm-secure.com/index.php?opti ... &Itemid=27
1,5x2,0x3,5
ja hetkel all sellised 750-i veljed poppide rehvidega
kes peseks veljed puhtaks....

Täna sain siis treiali käest kätte tagumised püstakud, kahjuks unustas treial amordisplindid töökotta ja neid oleks hädasti vaja, et saaks nädalavahetusel asjad alla keerata

ja väike võrdlusmoment tulevasest esivedrust tagumisega võrrelduna

Uued kolvirõngad tuli sobima panna
http://www.sm-secure.com/index.php?opti ... &Itemid=27
1,5x2,0x3,5
ja hetkel all sellised 750-i veljed poppide rehvidega
kes peseks veljed puhtaks....
Täna sain siis treiali käest kätte tagumised püstakud, kahjuks unustas treial amordisplindid töökotta ja neid oleks hädasti vaja, et saaks nädalavahetusel asjad alla keerata

ja väike võrdlusmoment tulevasest esivedrust tagumisega võrrelduna

Viimati muutis Cardo, 09 Juul 2007 21:47, muudetud 2 korda kokku.
Kadunud splindid leiti üles ja seoses sellega sain tagumised püstakud alla.
Tööd oli lõunast kuni hilisõhtuni, testisõit sai ka tehtud, miskit ära ei lagunenud, kuid lõualuid raputab juba küll, esimesed püstakud karjuvad juba vajadusest, sest juhitavus tundub naljakas, tagant raputab jäigalt, esiots ujub pehmelt , mõned pildid siis kah sekka :
ennem :

pärast :

ja üldseis :

Tööd oli lõunast kuni hilisõhtuni, testisõit sai ka tehtud, miskit ära ei lagunenud, kuid lõualuid raputab juba küll, esimesed püstakud karjuvad juba vajadusest, sest juhitavus tundub naljakas, tagant raputab jäigalt, esiots ujub pehmelt , mõned pildid siis kah sekka :
ennem :
pärast :
ja üldseis :
Ennem olid rattad tagantvaadates V kujuliselt isegi, nüüd on õrnalt A kujuliselt, külgkallet tuleb hakata hiljem timmima, kui esiots ka paigas ja pisut ringrajal jälgida kuidas käitub, häda ka selles, et hetkel taga stabikas puudub, kuid on füüsiliselt teise autoall olemas, tuleval nädalavahetusel ehk keeran selle katusele ja võtan vajaminevad jupid alt ära, Silwer kas tuled appi jõutõstet tegema 
Muideks hetkel on splint pandud selle puhastatud ala lõppu ja kollase joonele olevasse süvisesse, ehk kõige madalamasse ja alumine stopper jäi 3 sm kaugusele splindist.

Muideks hetkel on splint pandud selle puhastatud ala lõppu ja kollase joonele olevasse süvisesse, ehk kõige madalamasse ja alumine stopper jäi 3 sm kaugusele splindist.
- valge välk
- Postitusi: 19
- Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23
Ma natukene ootks selle tagumise stabikaga. Nimelt kui tagaosa kaldejäikust suurendada, siis soosib see ülejuhitavust, kuid tagaveoline auto on juba oma loomult natukene ülejuhitav (eriti veel võimas tagaveoline
). Lisaks aitab pehmem tagaosa kurvist väljudes rattaid maapinnaga paremini kontaktis hoida

Ilma tagastabikata bmw omab libisemise piiril väga ebamäärast juhitavust kuna ilma tagastabikata on ratastel liiga palju vabadust
ega m-tech pakett ilma asjata tagastabikaga ei tule, stabikad käivad lihtsalt kindlaksmääratud paaridena.
mul on kaks e28-t, üks stabikaga taga ja teine ilma, mulle meeldib stabikaga rohkem, libisemine on mingi konkreetne asi, aga ilma stabikata hakkab tagaots justkui visklema, kui libisemise piir käes on
ega m-tech pakett ilma asjata tagastabikaga ei tule, stabikad käivad lihtsalt kindlaksmääratud paaridena.
mul on kaks e28-t, üks stabikaga taga ja teine ilma, mulle meeldib stabikaga rohkem, libisemine on mingi konkreetne asi, aga ilma stabikata hakkab tagaots justkui visklema, kui libisemise piir käes on
tean natuke bmw mootoritest
Eile sai siis auto Rapla kardirajal sisse õnnistatud, tagumine ots uue vedrustusega käitus väga hästi, esimene seevastu oli pidurdustel liiga pehme ja kurvides kaldus liiga ära, küll ka jõuab aeg sinnamaale, et see valmis saab.
Nüüdsest ka autol all kenad M-i 17" veljed, tänud Kaidole
.
Rehvid panen ka peagi müüki, kuna plaanin sinna ringraja slikid peale muretseda.
Nüüdsest ka autol all kenad M-i 17" veljed, tänud Kaidole

Rehvid panen ka peagi müüki, kuna plaanin sinna ringraja slikid peale muretseda.
Nende velgede omanikel on miskipärast komme sõida ilma kilpideta. Sinna käivad nimelt ventilaatorit meenutavad kilbid peale, mis tsentrifugaalventilaatori põhimõttel tekitavad võimsa pidureid jahutava õhuvoolu. Samas täiskomplektsed veljed ei näe eriti seksikad välja ja seepärast nendega ilma sõidetaksegi (kuigi ilma pole neil õiget efekti) 

tean natuke bmw mootoritest
tean väga hästi mis sinna peale käib ja endalgi on täiesti olemas need katted, võtsin maha kuna 7mekale ei sobi needAare kirjutas:Nende velgede omanikel on miskipärast komme sõida ilma kilpideta. Sinna käivad nimelt ventilaatorit meenutavad kilbid peale, mis tsentrifugaalventilaatori põhimõttel tekitavad võimsa pidureid jahutava õhuvoolu. Samas täiskomplektsed veljed ei näe eriti seksikad välja ja seepärast nendega ilma sõidetaksegi (kuigi ilma pole neil õiget efekti)


nupuring mis ?Toivoku kirjutas:popp mood vist keskelt halliks värvida.
Täna sai lõpetatud Toivoku käest ärandatud esipüstakute montaaziga. Uued vedrud + Koni reguleeritavad amordid. Tulemus jäi selline ähmane, nina püsti ja jäikust vähe, ei teagi kas lõigata vedrusid 10 sm lühemaks või jätta nad talvisteks sõitudeks.
Homme läheb alla parandatud kütusepaak, enam ei tohiks lekkida ja valmis ostsin ka uued kütusevoolikud, kui tuju on panen külge ka uue kütusepumba ja filtri.
Ette said siis pisut kobedamad ventileeritavad kettad ja Ferodo klotsid.
Uued pidurivoolikud tuleb ka panna, kuna ühel oli kate katki.
Tellitud sai ka esimese stabika toru, pidi saabuma Linnaringiks kohale. Siis saab ka esiotsa stabiilsuse paremaks ehk ei nooguta nii palju.
Täna sain UM-ist kätte makipesa raami, enamikel neist on külgmised kõrvad katki. Hind oli täiesti talutav törts üle 200 kohaliku ühiku. Ostsin ära ka uued BMW märgid, kuigi tagumised läksid tellimusse, natukenegi sära silmis kohe.
Asjast kah siis. Mõne päevaeest viisin ühed esipüstakud liivapritsi, millejärel lähevad sinna peale popid lühikesed vedrud ja Bilsteini amordid.
Raplas sõidetud ringid näitasid mulle uued suunad kätte.
LSD libiseb läbi, nurkadest välja ei saa ennem kui auto täitsa sirge, uued kettad tuleks sisse panna ja kohe suurem kogus vist.
Külge kruditud esivedrustus isegi siis kui Koni amordid põhja on keeratud on üli pehme. 100km/h kiiruselt täis mahapidurdamisel langeb nokk alla ja tõstab pepu kergeks ja tagumised pidurid plokeeruvad. Lahendus ehk saabub siis uue stabika ja esipüstakte vahetusega.
17" velgedelt rehvid said uue omaniku ja mina ootan peagi velgedele ringraja slikke
Asjast kah siis. Mõne päevaeest viisin ühed esipüstakud liivapritsi, millejärel lähevad sinna peale popid lühikesed vedrud ja Bilsteini amordid.
Raplas sõidetud ringid näitasid mulle uued suunad kätte.
LSD libiseb läbi, nurkadest välja ei saa ennem kui auto täitsa sirge, uued kettad tuleks sisse panna ja kohe suurem kogus vist.
Külge kruditud esivedrustus isegi siis kui Koni amordid põhja on keeratud on üli pehme. 100km/h kiiruselt täis mahapidurdamisel langeb nokk alla ja tõstab pepu kergeks ja tagumised pidurid plokeeruvad. Lahendus ehk saabub siis uue stabika ja esipüstakte vahetusega.
17" velgedelt rehvid said uue omaniku ja mina ootan peagi velgedele ringraja slikke
