Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656 Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju
Postitus
Postitas Ruut » 26 Mai 2007 19:58
enrico6655 kirjutas: autopealt ei tasu kunagi kokku hoida ...
hmm... sellise kommi peale ütleks, et sea sammud Paldiski mnt 108 - United Motors
CSi, ti, i, RT, TC1, D
enrico6655
Postitusi: 93 Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas enrico6655 » 26 Mai 2007 21:56
Ruut kirjutas: enrico6655 kirjutas: autopealt ei tasu kunagi kokku hoida ...
hmm... sellise kommi peale ütleks, et sea sammud Paldiski mnt 108 - United Motors
see juba tuntud maja
ise töötan hona esinduses aga 1 asi on selge et alati targem lisada originaal vidin kui seda saada peab ikka tunduvalt kauem vastu
Bronco
Postitusi: 547 Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa
Postitus
Postitas Bronco » 26 Mai 2007 22:43
milleks selline OT?
inimene tahab pritset osta mitte arutust selle mõtekusest, oleks ta seda soovinud, oleks teema tehnilise all vast?
Jätkates aga OT'd, ma kaaluks ka hoopis e30 pealt l-jetiga varustatud m10 pealepaneku peale:P
Silwer
Postitusi: 319 Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN
Postitus
Postitas Silwer » 27 Mai 2007 00:02
Kas M42 paigaldus oleks liiga keeruline?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
mart154
Postitusi: 858 Liitunud: 27 Dets 2005 10:17
Postitus
Postitas mart154 » 27 Mai 2007 00:23
Silwer kirjutas: Kas M42 paigaldus oleks liiga keeruline?
jätkates OT-d
Silver, sul on siiani oma m20 e21 peale paigaldamata
Silwer
Postitusi: 319 Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN
Postitus
Postitas Silwer » 27 Mai 2007 00:37
mart154 kirjutas: Silwer kirjutas: Kas M42 paigaldus oleks liiga keeruline?
jätkates OT-d
Silver, sul on siiani oma m20 e21 peale paigaldamata
Mul hetkel isegi ei ole ühtegi töötavat M20 mootorit...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker