o: meh pritse m10 motole
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn
o: meh pritse m10 motole
oleks hädasti vaja ikka (eelmine pakkuja kadus kui tinatuhka)veel paluks siis teha mõni pakkumine ärge olge kadedad kellel on võiks ju ära anda! raunzil on posutäis juppe puudu!
tahaks ikkagi augustiks mootorit tööle saada!
tahaks ikkagi augustiks mootorit tööle saada!
Viimati muutis enrico6655, 24 Mai 2007 21:40, muudetud 1 kord kokku.
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn
OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne 
OT lõpp

OT lõpp
CSi, ti, i, RT, TC1, D
ma jätkan hetkeks OT'd. Miks on K-jet pita?Ruut kirjutas:OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne
OT lõpp

Ja karpa ei ole vast ikka kuivem ja puhtam, minuarust ka mitte lihtsam

Soovitan igatahes mehaanilisega käppa harjutada (või on mulle lihtsalt liiga hea komplekt sattunud

OT off!
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn
eks ma jah tulen sellel ploki kaanele varsti järgi!raunz kirjutas:Sealt nimistust puudu veel plokikaas, elektristik, süüde ja igasugu vidinaid veel...
Selle esimese saaksid minu käest loodetavasti lähiajal, mingid jubinad veel ja kui veab siis ka ülejäänu
igastahes selle võtan ära ja vb kui sul need püstakud alles siis need ka ma vaatasin et mul seal hakkab asi nutuseks minema!
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn
ei mul ikka meh pritse plokikaas olemas ,raunzilt saab!Ruut kirjutas:OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne
OT lõpp
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn
ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpapr117 kirjutas:ma jätkan hetkeks OT'd. Miks on K-jet pita?Ruut kirjutas:OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne
OT lõpp![]()
Ja karpa ei ole vast ikka kuivem ja puhtam, minuarust ka mitte lihtsam![]()
Soovitan igatahes mehaanilisega käppa harjutada (või on mulle lihtsalt liiga hea komplekt sattunud)
OT off!

Mis sel karpa(de)l häda on? Aga mu küsimus oli mõttega, et kas meh pritse tasub kalamist. Kui juba aretama hakata, siis midagi töökindlamat.enrico6655 kirjutas:ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa
Kas mitte ka Bronco ja Sysi ei vaevelnud siin oma pritsega kunagi. Ma tean mõnda tuttavat mersu usku tüüpi, kes meh. pritsega masinatest käivad suure kaarega ringi - kas karpa või uuem elektrooniline prits. Niipalju kui mina neilt kuulnud olen, siis remontida neid keegi ei saa/oska.pr117 kirjutas:Miks on K-jet pita?![]()
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Niipalju Ruudu toetuseks veel, et mina isiklikult ei ole ka eriti palju korralikult töötavaid meh pritsega autosid näinud ja keegi ei taha nende reguleerimisest/remondist midagi kuulda. Ise pooldan ka karpat, sellest käib tavaliselt mõistus üle, lihtsamini remonditav ja varuosad ka pisut soodsamad reeglina.Ruut kirjutas:Mis sel karpa(de)l häda on? Aga mu küsimus oli mõttega, et kas meh pritse tasub kalamist. Kui juba aretama hakata, siis midagi töökindlamat.enrico6655 kirjutas:ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa
Kas mitte ka Bronco ja Sysi ei vaevelnud siin oma pritsega kunagi. Ma tean mõnda tuttavat mersu usku tüüpi, kes meh. pritsega masinatest käivad suure kaarega ringi - kas karpa või uuem elektrooniline prits. Niipalju kui mina neilt kuulnud olen, siis remontida neid keegi ei saa/oska.pr117 kirjutas:Miks on K-jet pita?![]()
Carclassic OÜ
minul pole 1.8 pritsega mingeid jamasid olnud. auto peres olnud nüüdseks juba 13 aastat. viimased 1.5 aastat küll enam-jaolt seisnud, kuid alles täna panin käima jälle, ning töötab kenasti.
Edit: jah, 2.3 on jamasid olnud, kuid need tingitud pigem pikast seisimisest ma arvan.
Edit: jah, 2.3 on jamasid olnud, kuid need tingitud pigem pikast seisimisest ma arvan.
Viimati muutis Bronco, 25 Mai 2007 20:19, muudetud 1 kord kokku.
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn
autopealt ei tasu kunagi kokku hoida ja eks mulle meeldiks rohkem pritse kui karpa!tõnis kirjutas:Niipalju Ruudu toetuseks veel, et mina isiklikult ei ole ka eriti palju korralikult töötavaid meh pritsega autosid näinud ja keegi ei taha nende reguleerimisest/remondist midagi kuulda. Ise pooldan ka karpat, sellest käib tavaliselt mõistus üle, lihtsamini remonditav ja varuosad ka pisut soodsamad reeglina.Ruut kirjutas:Mis sel karpa(de)l häda on? Aga mu küsimus oli mõttega, et kas meh pritse tasub kalamist. Kui juba aretama hakata, siis midagi töökindlamat.enrico6655 kirjutas:ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa
Kas mitte ka Bronco ja Sysi ei vaevelnud siin oma pritsega kunagi. Ma tean mõnda tuttavat mersu usku tüüpi, kes meh. pritsega masinatest käivad suure kaarega ringi - kas karpa või uuem elektrooniline prits. Niipalju kui mina neilt kuulnud olen, siis remontida neid keegi ei saa/oska.pr117 kirjutas:Miks on K-jet pita?![]()
ma ei salli jälle karpasid!