õigus, jah .nuga kirjutas:Ja temperatuur on +15 mitte +1,5 kraadi
BMW 320 Baur, Nuga
Eile ajasin masina korraks garaažist välja ja mootori ilusti soojaks. Kuradi mõnus masin ikka
Ainuke ilmnenud viga oli see, et vasakpoolne esipidur oli suht kinni. Eelmine kevad oli sama viga, aga siis sai asja "käimaõpetamisega" pisut parandatud. Igatahes tuleks nüüd supportid remontida ja sellega seoses tuli mõte ka ühtlasi esipidurid 323'e ventileeritavatele ketastele upgrade'ida
Samuti on talve jooksul veel paar huvitavat tuuninguideed tekkinud, aga arvestades selle hooaja 323'le orienteeritust, jäävad need vist kaugemasse tulevikku.
Ainuke ilmnenud viga oli see, et vasakpoolne esipidur oli suht kinni. Eelmine kevad oli sama viga, aga siis sai asja "käimaõpetamisega" pisut parandatud. Igatahes tuleks nüüd supportid remontida ja sellega seoses tuli mõte ka ühtlasi esipidurid 323'e ventileeritavatele ketastele upgrade'ida
Samuti on talve jooksul veel paar huvitavat tuuninguideed tekkinud, aga arvestades selle hooaja 323'le orienteeritust, jäävad need vist kaugemasse tulevikku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kuna 323'le sai orig. kleepsude komplekt otse W&N'st muretsetud, siis mõtlesin, et bauri puhul kasutaks teistsugust lähenemist. Nimelt siis proovib olemasolevatelt fotodelt info saada ja selle järgi ise uued valmis meisterdada
Lähtematerjal oli selline:
Ja mõningase arvutis nokkimise tulemusena saigi sellised asjad valmis nikerdatud :
ja
Minu arust pole paha
Lähtematerjal oli selline:
Ja mõningase arvutis nokkimise tulemusena saigi sellised asjad valmis nikerdatud :
ja
Minu arust pole paha
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Laupäeval tegi siis masin selle aasta esimesed sõidud
Esinevalt eelnavetest aastatest ei tulnudki erilisi ettevalmistusi teha - kõigest tagumised rattad alla keerata, üks esimene tühjaksvajunud rehv täis pumbata, aku laadida ja käima
Enne ülevaatusele minekut tahaks siiski esipidurid üle käia. Eelmine aasta sai napilt-napilt ülevaatuselt läbi, kuna esipidurid olid ebaühtlased. Nagu ennist mainutud tuleb upgrade 323'e piduritele. Pidurisadulad käisid galvaanikas ja said võrdlemisi viisakaks, vaid siseküljele jäin mõned roostekohad alles:
Teine oluline punkt on uued rehvid + veljed alla saada. Rehve hetkel veel pole, aga veljed on värskelt värvitud. Tänud Tõnisele
Esinevalt eelnavetest aastatest ei tulnudki erilisi ettevalmistusi teha - kõigest tagumised rattad alla keerata, üks esimene tühjaksvajunud rehv täis pumbata, aku laadida ja käima
Enne ülevaatusele minekut tahaks siiski esipidurid üle käia. Eelmine aasta sai napilt-napilt ülevaatuselt läbi, kuna esipidurid olid ebaühtlased. Nagu ennist mainutud tuleb upgrade 323'e piduritele. Pidurisadulad käisid galvaanikas ja said võrdlemisi viisakaks, vaid siseküljele jäin mõned roostekohad alles:
Teine oluline punkt on uued rehvid + veljed alla saada. Rehve hetkel veel pole, aga veljed on värskelt värvitud. Tänud Tõnisele
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Eile siis sai baur endale uued rattad
Uued rehvid + värvitud veljed + korralikud bbs'i logodega kapslid annavad ikka välimusele omajagu juurde.
Vanad rattad kolisid garaažinurka ja need jäävad mul varuratasteks, niikauaks kui tekib mingi parem idee, mida nendega ette võtta.
Uued rehvid + värvitud veljed + korralikud bbs'i logodega kapslid annavad ikka välimusele omajagu juurde.
Vanad rattad kolisid garaažinurka ja need jäävad mul varuratasteks, niikauaks kui tekib mingi parem idee, mida nendega ette võtta.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Reedel sai baur siis taas kehtiva tehnoülevaatuse. Erinevalt eelmisest kevadest ei olnud seekord probleeme esipiduritega. Plaanisin küll nüüd kevadel galvaanikas käinud 323'e suportid ja ventileeritavad kettad paigaldada, aga see plaan lükkus edasi seoses asjaoluga, et ma olin kogemata 2 ühe poole suportit taastanud Seega siis läksin esialgu seda teed, et võtsin streikiva suporti lahti ja panin korralikult liikuma.
Küll aga oli seekord probleeme heitgaasidega. Nimelt oli CH väärtus lubatust (1000ppm) oluliselt suurem - 2600ppm. Kuna selle põhjuseks on ebaefektiivne põlemisprotsess, siis esimese asjana läksin süüte kallale. Kuna vajalikud jupid olid kohe riiulilt võtta, siis vahetasin prooviks jagaja rootori, jagaja kaane ja panin uued küünlad. Oma tarkusega läheks järgmisena küünlajuhtmete kallale, kuna säde tundus ühtlaselt kahvapoolne olema
Samas antud CH väärtus mõõdeti tühikäigupööretel, aga pöördeid andes kobis näit kiiresti allapoole normi, nii 500 kanti.
Ega kellelgi pole sellise asjaga kogemust?
Küll aga oli seekord probleeme heitgaasidega. Nimelt oli CH väärtus lubatust (1000ppm) oluliselt suurem - 2600ppm. Kuna selle põhjuseks on ebaefektiivne põlemisprotsess, siis esimese asjana läksin süüte kallale. Kuna vajalikud jupid olid kohe riiulilt võtta, siis vahetasin prooviks jagaja rootori, jagaja kaane ja panin uued küünlad. Oma tarkusega läheks järgmisena küünlajuhtmete kallale, kuna säde tundus ühtlaselt kahvapoolne olema
Samas antud CH väärtus mõõdeti tühikäigupööretel, aga pöördeid andes kobis näit kiiresti allapoole normi, nii 500 kanti.
Ega kellelgi pole sellise asjaga kogemust?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
- valge välk
- Postitusi: 19
- Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23
Kui tööpööretel läks normi, siis on vaja vast ainult tühikäigu segukoostist regullida, sest tühikäigul läheb segu liiga rikkaks.nuga kirjutas:Ainukesed mõõdetud näitajad olid CO ja CH.
CO oli 0,9% (lubatud 4,5%)
CH oli 2600ppm (lubatud 1000ppm)
Teine variant, süütepool ei suuda tühikäigupööretel (võimalik pisut madalam generaatoripinge) õiget pauku anda.
-= mask =-
14,2V ideaalnemask kirjutas:13,6-13.8V oleks ideaalnenuga kirjutas:Seda ma mõtlesin kaa, et äkki on süütepoolile pealetulev pinge liiga nõrkmask kirjutas:Teine variant, süütepool ei suuda tühikäigupööretel (võimalik pisut madalam generaatoripinge) õiget pauku anda.
Kui palju pinget peaks generaator välja andma?
-= mask =-
On see mingi vana bmw spetsiifika?Lynx kirjutas:14,2V ideaalnemask kirjutas:13,6-13.8V oleks ideaalnenuga kirjutas: Seda ma mõtlesin kaa, et äkki on süütepoolile pealetulev pinge liiga nõrk
Kui palju pinget peaks generaator välja andma?
-= mask =-
Seda on siiski nõks palju ja reaalselt ühegi sellise geneka pingega auto kallal pole käinud. Koormuseta olekus gaasi törtsates visatakse selle numbriti ehk korraks ainult.
-= mask =-
- valge välk
- Postitusi: 19
- Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23
Nende emissioonide kohta veel niipalju, et HC läheb kõrgeks kahel juhul - kui segu on rikas või kui segu on lahja. Hea oleks kõrvale näha ka CO2 näitu, mis annaks natukene infot lisaks. Tee pikem sõit maanteel, võta küünlad maha ja siis vaata, mis värvi nad on.
Lisaks kui ma õigesti mäletan, siis oli sul vahepeal mootoril õlipidamisega kergeid probleeme, mistõttu summuti võib õli täis olla ning see annab ka oma osa sellele HC tulemusele - või puhastasid sa summuti ära?
NB!
Ma avastasin, et mul on tööjuures aparaat, millega saab küünalde/süütepooli süttimispingeid ja aegu vaadata, lisaks veel ka heitgaasianalüsaator. Kui murest lahti ei saa, tuleb teha tjuuningsessioon Baurile.
Lisaks kui ma õigesti mäletan, siis oli sul vahepeal mootoril õlipidamisega kergeid probleeme, mistõttu summuti võib õli täis olla ning see annab ka oma osa sellele HC tulemusele - või puhastasid sa summuti ära?
NB!
Ma avastasin, et mul on tööjuures aparaat, millega saab küünalde/süütepooli süttimispingeid ja aegu vaadata, lisaks veel ka heitgaasianalüsaator. Kui murest lahti ei saa, tuleb teha tjuuningsessioon Baurile.
Küünlaid vaatasingi peale 10km maanteesõitu ja need oli kõik ilusti ühtlaselt helepruunid. Minu kogenematule silmale tundusid väga ilusad olema Samas oleks võinud ka peake pikemat tühikäigul tiksumist vaadata. Probleem ja esineb kõige teravamalt tühikäigul.
Õlipõletamise probleem oli jah eelmise suve keskpaigani. Peale seda on mõned tuhanded kilomeetrid sõidetud, ei tea kas summutis võib veel mingeid õlijääke olla? Kuidas seda üldse puhastada... alt ära ja vertikaalselt seisma?
Ma arvan, et esimese asjana hangin ma endale uued küünlajuhtmed ja siis vaatame edasi
Õlipõletamise probleem oli jah eelmise suve keskpaigani. Peale seda on mõned tuhanded kilomeetrid sõidetud, ei tea kas summutis võib veel mingeid õlijääke olla? Kuidas seda üldse puhastada... alt ära ja vertikaalselt seisma?
Ma arvan, et esimese asjana hangin ma endale uued küünlajuhtmed ja siis vaatame edasi
323i, 320 Baur & 750iAL Highline