Reedel sai baur siis taas kehtiva tehnoülevaatuse. Erinevalt eelmisest kevadest ei olnud seekord probleeme esipiduritega. Plaanisin küll nüüd kevadel galvaanikas käinud 323'e suportid ja ventileeritavad kettad paigaldada, aga see plaan lükkus edasi seoses asjaoluga, et ma olin kogemata 2 ühe poole suportit taastanud

Seega siis läksin esialgu seda teed, et võtsin streikiva suporti lahti ja panin korralikult liikuma.
Küll aga oli seekord probleeme heitgaasidega. Nimelt oli CH väärtus lubatust (1000ppm) oluliselt suurem - 2600ppm. Kuna selle põhjuseks on ebaefektiivne põlemisprotsess, siis esimese asjana läksin süüte kallale. Kuna vajalikud jupid olid kohe riiulilt võtta, siis vahetasin prooviks jagaja rootori, jagaja kaane ja panin uued küünlad. Oma tarkusega läheks järgmisena küünlajuhtmete kallale, kuna säde tundus ühtlaselt kahvapoolne olema
Samas antud CH väärtus mõõdeti tühikäigupööretel, aga pöördeid andes kobis näit kiiresti allapoole normi, nii 500 kanti.
Ega kellelgi pole sellise asjaga kogemust?