LSD ? Sest kui mõlemad tagarattad õhus on ja kui ühte neist kinni hoida, siis samal ajal teist ratast ringi keerata ei saa. Ainult kui täie jõuga keerata, siis nagu midagi libiseb seal diffris ja ratas käib erinevalt teisest ringi, aga väga raskelt. Kas võib olla tegemist LSD-ga ?omega kirjutas:Eile uurisin huvipärast seda diffri lipikut ja seal oli kirjas nii: 1345A4140S, oskab keegi öelda, et mida need numbrid kõik tähendavad
E28 528i 1987a, omega.
E34 & E32
Ei sa said mu lausest valesti aru . Kui üks ratas on õhus ja teine maas, siis see õhus olev ratas vabalt ringi ei käi, ainult jõuga keerates saab seda ratast keerata. Ja kui mõlemad tagarattad on üles tõstetud, siis kardaani käega keerates käivad mõlemad rattad üheaegselt samapidi ringi. Järelikult on ikkagi LSD ?Ruut kirjutas:Ei. Teine ratas peab LSD olemasolul sama pidi ringi käimaomega kirjutas:ja ratas käib erinevalt teisest ringi, aga väga raskelt. Kas võib olla tegemist LSD-ga ?
E34 & E32
Sellest ei saa veel midagi järeldada. Kardaani keerates peavadki rattad samapidi keerlema.omega kirjutas:Ja kui mõlemad tagarattad on üles tõstetud, siis kardaani käega keerates käivad mõlemad rattad üheaegselt samapidi ringi. Järelikult on ikkagi LSD ?
Kontrolliks tõstad tagarattad maast ülesse. Keerutad ratast. Kui nüüd teine keerleb samas suunas, siis on lootusi LSD-le.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Proovisin järgi ja selgus, et kui ühte ratast keerata, siis pöörlebki teine samas suunas.Ruut kirjutas: Sellest ei saa veel midagi järeldada. Kardaani keerates peavadki rattad samapidi keerlema.
Kontrolliks tõstad tagarattad maast ülesse. Keerutad ratast. Kui nüüd teine keerleb samas suunas, siis on lootusi LSD-le.
Tegin ka mõne pildi diffrist:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album384 Üks pilt siia ka:
E34 & E32
Ju ta siis on LSD. Kuigi need lipikud, mis mina olen näinud hakkavad tavaliselt siis S(sperre)ja siis ülekanne. Sinu puhul S3,45. Aga võibolla hilisematel mudelitel oli tähistus teisiti.omega kirjutas:Eile uurisin huvipärast seda diffri lipikut ja seal oli kirjas nii: 1345A4140S
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ma arvan ka, et LSD ikkagi .Ruut kirjutas:Ju ta siis on LSD. Kuigi need lipikud, mis mina olen näinud hakkavad tavaliselt siis S(sperre)ja siis ülekanne. Sinu puhul S3,45. Aga võibolla hilisematel mudelitel oli tähistus teisiti.
Radikaprobleem sai vahepeal ajutiselt niimoodi lahendatud. Kaks ülemist ribi, mis lekkisid, lõikasin läbi ja keerasin otsad kahekorra ning pigistasin näpitsatega kinni. Pärast tõmbasin pintsliga veel kolm kihti lakki peale, et paremini peaks ja oksüdeerima ei läheks. Ja radikas jäigi pidama .
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album385/aat.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album385/aau.jpg
E34 & E32
Tegelikult korras limited slip diffrit käte jõuga läbi ei tohiks keerata, vanematel lsd-del on diffri sees kettapakk kulunud, siis hakkab kergemini läbi libisema...omega kirjutas:Ainult kui täie jõuga keerata, siis nagu midagi libiseb seal diffris ja ratas käib erinevalt teisest ringi, aga väga raskelt. Kas võib olla tegemist LSD-ga ?
E24 635CSi | E10 2002
Kütusekulu on ikka toredad 16-17L sajale . Kas kellelgi kindlalt täiesti korras õhulugejat pole pakkuda 2.8 mootorile, äkki selles viga (pakkumised PS-i)?
Viimati muutis omega, 13 Jaan 2007 17:45, muudetud 1 kord kokku.
E34 & E32
Sain siis täna kasutaja ErR käest teise õhulugeja ja paigaldasin autole. Mootor hakkas tühikäigul ühtlasemalt tööle , kuid samas tõmme läks pisut kehvemaks. Aga eks nüüd varsti näeb, kas see õhulugeja ka kütusekulu vähendab. Varem olnud 16-17L sajale normaalsel sõidul ei ole just rahakotile sõbralik .
Mingi mõttetu pilt ka vahelduseks :
Mingi mõttetu pilt ka vahelduseks :
E34 & E32
Endiselt kuskil 16-17 sajale .sass85 kirjutas:kuidas kytust votab nyyd?
See õhulugeja vahetus ei mõjunud kütusekulule peaaegu üldse. Võibolla peaks teist aju proovima. Üldiselt peaks Truumu juures täisdiagnostika ära tegema, ehk saab siis teada, milles viga. Aga ei raatsi see 400.- diagnostika eest välja käia...
Võtaks ta mul 12-13 sajale, siis ma oleks suht rahul aga praegune kütusekulu on ikkagi natuke liiga suur.
E34 & E32
Eile vahetasin tagasilla tala suured puksid ära. Vastavaid töövõtteid ja tööriistu kasutades polegi kõige keerulisem neid vahetada . Vanadel puksidel oli tootmisaastaks ´00, järelikult on neid sellel autol ka varem vahetatud, kuid ikkagi olid nad juba parajalt läbi omadega (kumm oli keskel olevast metallist lahti). Enam ei käi kohalt minnes ja käiguvahetusel seda rõvedat jõnksu läbi .
E34 & E32