M10 meh pritse 1,8i
- valge välk
- Postitusi: 19
- Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23
Miks sa kompressiooni sooja mootoriga mõõtsid? Siis ei saa ju aru, kas klapivahed on paigas või mitte ja kas klapid üldse peavad või mitte. Ning nagu ma aru saan, siis on tegemist K-Jetronicuga. Kas sa pihustitele tulevad rõhud oled ära mõõtnud, kuna süsteem töötab just rõhujuhtimisega? Lisaks - on kuskil jahutusvedelikuga ühendatud nn." rõhuregulaator", mis peaks vist mingi bimetalliga rõhku juhtima sõltuvalt jahutusvedeliku tempertauurist. Rohkem hetkel meelde ei tule
rõhregulaator töötab seal mootori ploki temperatuuri peal, jahutusvedelikuga ei ole mitte midagi pistmist ( soojenemisel juhib lisaõhuklapi tööd termorelee ning sellega koos juhtsurve regulaatori bimetall koos diood releega.) Külma mootori puhul ei saa hinnata surveastet kuna on olemas selline asi nagu soojuspaisumine (sellega tekib küsimus et mille kuradi pärast sa klappe siis reguleerid, keera külmalt ilma vaheta ja vaata kuda töötavad) süsteemi surve on paigas kui uskuda raamatu andmeid, ning teadmiseks et plokikaan sai vahetatud ning käivitus probleem hakkas hajuma nüüd läheb teise korraga
vahetasin ka pritsepea kuid sellega läks uimasemaks. minu arvamus on et asi kakub kuskilt õhku.Varsti kakun kõik tihendid vahelt ära ja asendan uutega(v-b sisselaske kolle kõver?) ehk siis midagi muutub. kui see ka ei aita siis tuleb M40 või M42 vahele...

Vana teema, kuid jäi silmaSilwer kirjutas:Njaa, kui Truumu juba kukele saatis siis on vähe sitasti - minu arusaamist järgi ta peaks just nende vanemate bemmide hingeelu jagama.
Mina pole seda autot kukele saatnud

Nähtavasti tegi seda mu endine paarimees, kes K-Jetronicust ei teadnud isegi nimetust...