BMW 323i Edition S, Nuga
Hmm, pr rääkis kah seda just, aga mul küll ei jäta. Traathari jah jätab triibud, sellest ma saan aru, aga nailon...raimo kirjutas:nailonhari jätab ju triibud sisse?

Pilt kah paari aasta tagusest tööst:

Viimati muutis nuga, 20 Mär 2007 14:09, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mootoripoolega on niipalju arenguid, et väntvõll on lihvitud ning uued kepsu- ja raamsaaled muretsetud (mõlemad +0,25mm remontmõõdus).
Silindrite mõõtmisel tuli välja, et neljanda silindri seinas on täke sees ja see on ka teistest oluliselt rohkem kulunud, 0,25mm remontmõõtu ei andnud enam välja isegi, peab 0,50mm peale minema. Otsustasime kindluse mõttes enne kolbide tellimist silindrid remontmõõtu ära puurida, välistamaks situatsiooni, et pärast ei tule isegi 0,50mm remontmõõdust välja
Aaa ja mootoriplokk sai vahepeal ilusa musta katte. Tänud Tõnisele
Silindrite mõõtmisel tuli välja, et neljanda silindri seinas on täke sees ja see on ka teistest oluliselt rohkem kulunud, 0,25mm remontmõõtu ei andnud enam välja isegi, peab 0,50mm peale minema. Otsustasime kindluse mõttes enne kolbide tellimist silindrid remontmõõtu ära puurida, välistamaks situatsiooni, et pärast ei tule isegi 0,50mm remontmõõdust välja

Aaa ja mootoriplokk sai vahepeal ilusa musta katte. Tänud Tõnisele

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vahepeal polegi nagu eriti midagi teinud
Suurima asjana panin kokku kojameestesüsteemi ja lõpetasin salongiventikaga seonduva:


Mootori poole pealt ootan kolbe. Kõikidest uuritud kanalitest sain positiivse vastuse vaid UM'st ja W&N'st. Kuna W&N'i pakkumine oli 4500 eeku odavam, siis valisin selle

Suurima asjana panin kokku kojameestesüsteemi ja lõpetasin salongiventikaga seonduva:


Mootori poole pealt ootan kolbe. Kõikidest uuritud kanalitest sain positiivse vastuse vaid UM'st ja W&N'st. Kuna W&N'i pakkumine oli 4500 eeku odavam, siis valisin selle

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Paar aastat olen ikka pidevalt silma peal hoidnud, aga uusi m20 kolbe pole kordagi müügil näinud 
Kolvide hinnad on kräbedad jah, aga ega teisi häid variante polnud.
Vanade kolbidega poleks olnud mõtet mootorit kokku panna. 5 kolbi olid oma normi ära kulunud, 1 oli silindriseinas oleva täkke tõttu täiesti tuksis.
Ploki vahetus poleks kah eriti hea variant olnud kuna esiteks oleks parema ploki leidmine suhteliselt küsitav ja teiseks on mu praegune plokk antud auto originaalosa, st. mootori ja kerenumbrid kattuvad. See juba on antud projekti mahukust arvestades väärtus

Kolvide hinnad on kräbedad jah, aga ega teisi häid variante polnud.
Vanade kolbidega poleks olnud mõtet mootorit kokku panna. 5 kolbi olid oma normi ära kulunud, 1 oli silindriseinas oleva täkke tõttu täiesti tuksis.
Ploki vahetus poleks kah eriti hea variant olnud kuna esiteks oleks parema ploki leidmine suhteliselt küsitav ja teiseks on mu praegune plokk antud auto originaalosa, st. mootori ja kerenumbrid kattuvad. See juba on antud projekti mahukust arvestades väärtus

Viimati muutis nuga, 13 Apr 2007 10:00, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Tegelikult ongi e21 kolb täiesti sile ja minu uus kolb on e30'e oma. Ainuke vahe ongi neil selles kõrgenduses, mis tõstab surveastme 9,5'lt 9,8'le.Silwer kirjutas:Suht viletsa disainiga on see originaal kolb. See muhk seal kolbi peal teeb rohkem pahandust kui head. Aga kui nii on tehases ettenähtud ju ta siis toimib piisavalt hästi...
323i, 320 Baur & 750iAL Highline