Haijaht
Niiehknaa anna teada millega tegemist ja kas asi ka müügiks, pilti võiks ka teha... Pakun huupi, et korras E21 320i on way rariteetsem kui 323i.Bronco kirjutas:äkki annad siis selle auto täpse asukoha... läheks kolmapäeval vaataks üle...
ehk saab omanikuga kaubale kui asi tõesti on see mida loodan:)
Auto number on siis 723 ACP
ehk Nuga saab mingit inffi selle järgi mis mootoriga asi on...
st. käisin siis vaatamas, kedagi läheduses kahjuks ei näinud, kuid kiri ees oli 320 ikkagi, ning oli peale facelifti mudel, ehk suure tõenäosusega ikkagi tavaline R6 karpamootor.
Auto iseenesest oli nii ja naa, värvkate oli suhteliselt korralik, kuid juhipoolne uksepost (tagaistuja klaasi juures) kobrutas ning neid kohti oli veel, stanged olid isegis suht sirged...
nujah, fotoka unustasin maha ning kui tavaline 320 on siis ei plaani ka uuesti vaatama minna...
ehk Nuga saab mingit inffi selle järgi mis mootoriga asi on...
st. käisin siis vaatamas, kedagi läheduses kahjuks ei näinud, kuid kiri ees oli 320 ikkagi, ning oli peale facelifti mudel, ehk suure tõenäosusega ikkagi tavaline R6 karpamootor.
Auto iseenesest oli nii ja naa, värvkate oli suhteliselt korralik, kuid juhipoolne uksepost (tagaistuja klaasi juures) kobrutas ning neid kohti oli veel, stanged olid isegis suht sirged...
nujah, fotoka unustasin maha ning kui tavaline 320 on siis ei plaani ka uuesti vaatama minna...
tegemist siis jah '80 320/6'gaBronco kirjutas:Auto number on siis 723 ACP
ehk Nuga saab mingit inffi selle järgi mis mootoriga asi on...
Kui võrrelda 320i (4-sil.) ja 323i toodanguarve, siis viimast tehti tõesti rohkem aga mitte oluliselt. Tootmismaht oli 98 000 vs. 137 000.
320i'st veel haruldasem peaks olema 2,0l m10 mootori ja karpaga variant, mida toodeti natukene tootmisprotsessi alguses.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kui juba R6 siis 2.3 ja sissepritsega... eelistan enne R4 1.8 sissepritsega kui R6 karpat... See suht mõttetu mootor...[/quote]
tahaks natuke vastu vaielda, R6 karpaga on väga võimeksa mootor, kõik oleneb sellest mis korras mootor ja karburaator on ja muidugi ka reguleeringust
, kas sa üldse oled e21 R6 karpamootoriga tegemist teinud 
tahaks natuke vastu vaielda, R6 karpaga on väga võimeksa mootor, kõik oleneb sellest mis korras mootor ja karburaator on ja muidugi ka reguleeringust


Carclassic OÜ
tõnis kirjutas:kui juba R6 siis 2.3 ja sissepritsega... eelistan enne R4 1.8 sissepritsega kui R6 karpat... See suht mõttetu mootor...
tahaks natuke vastu vaielda, R6 karpaga on väga võimeksa mootor, kõik oleneb sellest mis korras mootor ja karburaator on ja muidugi ka reguleeringust


Ühega olen kunagi proovisõitu teinud... No üldiselt kuna sa omad 320 nagu aru saan siis me saame seda ju proovida kunagi


Mina seda mootorit igastahes eriti ei hinda...
PS. ei, ei ole ise omanud selle mootoriga isendit

käisin laupäeval siis märjamaal aga ei saanud seda vana kätte, proovin kunagi uuesti...nuga kirjutas:Interscope, äkki viitsid selle väidetava alpina kohta midagi täpsemat välja uurida või jälgi ajada.interscope kirjutas:Sain hiljuti teada, et minu onu talu(märjamaalt 7km) naabrimehel olevat '90'date lõpus olnud mingisugune e21'e kerega ALPINA
Samad sõnad, mootoril paberite järgi nagu jõudu peaks olema aga autot need millegipärast hästi ei liiguta. Seda "magusat" osa on ainult seal üleval otsas 1000 pöörde jagu, M10 318i igatahes on hulga paindlikum, kujutan enne, et M10 2.0 võib "kolmest" juba päris meeldivalt edasi viia.Bronco kirjutas: Mina seda mootorit igastahes eriti ei hinda...