
Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!
Vara veel küll arutada, aga noh erutus on suur. Nimelt käisin Tõnise juures täna ja ilmselt on auto paremaks muutmine ees järgmise aasta alguses. Kuigi Tõnis avastas neid kohti veel, mis olid rooste poolt puretud(neid tuleb veel küll ja küll hiljem välja, kui auto lahti võetud), siis olin liigutatud kui ta ütles, et auto on suht hästi ja originaali lähedasena siiski säilinud. Nii et nüüd pöidlad pihku ja loodame järgmisel kokkutulekul näha meeldivat tulemust(kui kõik läheb nii nagu plaanitud).
BMW E91 320D 07/2010
Selliste ilmadega nagu täna, laseb katus väga koledasti läbi, kuna üks äravoolu kanalitest katuseluugi juures on ummistunud(olen proovinud natuke lükata sealt traadiga, aga ei midagi), seoses sellega ostsin suure katte "vanakesele". Autopoe müüa küsis auto marki, ja kui oli selle ära kuulnud, küsis kohe, et miks ma ta seisma jätan, et noored ikka sõidavad pigem siukestega
siis ma vastasin et see pühapäeva liikur, ja ta ei suutnud ära imestada et selliseid ka veel hinnatakse noorte seas(ma küll ei tea kui vanaks/nooreks ta mind pidas
)
Ühesõnaga ei jõua ära oodata millal saaks juba katuse korda


Ühesõnaga ei jõua ära oodata millal saaks juba katuse korda

BMW E91 320D 07/2010
Nii, nüüd autol talverattad all plekkvelgedel, suvekad võtsin ka eile õhtul velgede pealt maha, kuna lähevad värvimisse. Kui auto saab uue värvi selga ei tohi veljed halvemad välja näha
Talvekad sai alla pandud sellepärast, et talve jooksul tuleb imselt veel üks sõit teha. Sai ka mõned uued asjad ära ostetud um-st:

Järgmiseks tuleb soetada piduri rem. komplektid, uued tuled ette *3 kuna üks kaug on juba uus, akende tihendid, mõned lõdvikud(ei karju aga igaksjuhuks), el. antenn(see vist ei tule roginaal, kardan et käib ülejõu) ning kindlasti nipet-näpet veel.

Talvekad sai alla pandud sellepärast, et talve jooksul tuleb imselt veel üks sõit teha. Sai ka mõned uued asjad ära ostetud um-st:

Järgmiseks tuleb soetada piduri rem. komplektid, uued tuled ette *3 kuna üks kaug on juba uus, akende tihendid, mõned lõdvikud(ei karju aga igaksjuhuks), el. antenn(see vist ei tule roginaal, kardan et käib ülejõu) ning kindlasti nipet-näpet veel.
BMW E91 320D 07/2010
Niisis auto hetkeseisust mõned pildid:


Eelviimasel pildidl on siis põhjamatt, ja viimasel pildil selle all olev veel mingi paksust materjalist heliisolatsioon. Pole täheldanud enne sellist asja, aga see vast seletab ka miks seitsmene nii vaikne on. Siit ka küsiks: kas kõigil vanadel seitsmestel ja/või viiestel jne. on selline asi veel põhjamati all, kuna minu mäletamistmööda kolmesel mul seda ei olnud
sealt salongist tuleb veel ilmselt asju eemaldada, et Tõnisel elu kergemaks teha, aga laekatet ma maha kiskuma igaksjuhuks ei hakka
Ja nagu selgus, polegi põhi väga hull, ma muidugi pigimatte ei eemaldanud veel, aga ühtegi läbiauku ma ei leidnud salongist, ainult üks põhja kork on viletsalt kinni ja natuke ääred roostes. Igatahes päris põnev
Ja kui eemaldasin tagavararatta, selgus et see on pärit siis 12. nädalast 86. aastast
ehk et autoga tehasest kaasas olev ratas
arvatavasti Auto küll tehase liinilt veeres 85 aastal, aga esmareg. oli 86 aasta sees. Nii et jälle midagi uut ja põnevat 











Eelviimasel pildidl on siis põhjamatt, ja viimasel pildil selle all olev veel mingi paksust materjalist heliisolatsioon. Pole täheldanud enne sellist asja, aga see vast seletab ka miks seitsmene nii vaikne on. Siit ka küsiks: kas kõigil vanadel seitsmestel ja/või viiestel jne. on selline asi veel põhjamati all, kuna minu mäletamistmööda kolmesel mul seda ei olnud

sealt salongist tuleb veel ilmselt asju eemaldada, et Tõnisel elu kergemaks teha, aga laekatet ma maha kiskuma igaksjuhuks ei hakka

Ja nagu selgus, polegi põhi väga hull, ma muidugi pigimatte ei eemaldanud veel, aga ühtegi läbiauku ma ei leidnud salongist, ainult üks põhja kork on viletsalt kinni ja natuke ääred roostes. Igatahes päris põnev




BMW E91 320D 07/2010
paksust materjalist heliisolatsioon on müramatt. kolmestel, viiestel ja seitsmestel ning ka teistel see põhjamati all tehasest tulles.
osadel on see hiljem ära võetud, sellepärast võibolla sa kolmesel seda ei märganud. tulemüüri vastas olen ise kõigil näinud, põhja peal olevaid pole kõigil autodel olnud.
osadel on see hiljem ära võetud, sellepärast võibolla sa kolmesel seda ei märganud. tulemüüri vastas olen ise kõigil näinud, põhja peal olevaid pole kõigil autodel olnud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ei vist ikka pulber, ma saatsin aind ära ja sain sellisel kujul kätte. Ette valmistasin nii palju et kraapisin vanade kaalude kohad puhtaks ja võtsin rehvid maha, ega muud suurt ei teinudki, ja värviti ainult väliskülg, kuna veljed ise näevad seest suht kobedad nagunii välja. Ja kutt kes seda tegi, ütles et taolisi kärgvelgi ei taha ta enam eriti teha, sest kodarate vahed tuli kõik käsitsi ette valmistada ja värvida
Et suht p...o pidi neid teha olema...

BMW E91 320D 07/2010
Käisin mõned päevad tagasi oma kullakest kaemas ja tuli välja selline seik, et katuseluuk sinna kunagi ammu ise lisatud(töö küll korralik), mis seletab ka asjaolu miks oli katus sealt ümbert roostes. Veel nägin seda et auto oli suht algosadeks ja(v.a. mootoriruum) ja töö ta kallal käib, isegi saaks ta värvimisse juba üsna pea kui poleks puudu mõned olulised keredetailid(kõrvalistujapoolne tagumine uks ja esitiib). Teeb kohe nukraks, mitte kuskilt ei leia
Sain kätte ka tihendite laadungi um-st.: kõik uste akendetihendid+ katuseluugi tihendid, hind muidugi lõi jalust, aga neid lihtsalt on vaja.
Kui keegi tahab/viitsib ja pole veel näinud, siis galeriis ka pilte mis Tõnis autoga teeb

Sain kätte ka tihendite laadungi um-st.: kõik uste akendetihendid+ katuseluugi tihendid, hind muidugi lõi jalust, aga neid lihtsalt on vaja.
Kui keegi tahab/viitsib ja pole veel näinud, siis galeriis ka pilte mis Tõnis autoga teeb

BMW E91 320D 07/2010
Uurisin vähe auto logiraamatut.
Esimene sissekanne märkmikusse on tehtud siis kui auto läbisõit oli 186460km see oli siis 01.01.97a. Iga aasta lõpus on siis ka ära märgitud mis tööd sai tehtud.
Hetkel on ees üle 287000km. Nii et viimase sajatuhande ajalugu on autol raudselt teada.
Esimene sissekanne märkmikusse on tehtud siis kui auto läbisõit oli 186460km see oli siis 01.01.97a. Iga aasta lõpus on siis ka ära märgitud mis tööd sai tehtud.
Hetkel on ees üle 287000km. Nii et viimase sajatuhande ajalugu on autol raudselt teada.
BMW E91 320D 07/2010