

Äkki sa pead ikka silmas liiga hilja avanemist? 80'C termostaat on minu teada üks kangemaid termostaate (talvine termostaat) mida haininadel kasutatakse. Kõrgema temperatuuriga termostaat hoiab jahutusvedelikku kauem kinni, jahutusvedelik kuumeneb rohkem.omega kirjutas:Nii, Salomes termostaat (QH) 142.- eek ja Aaves 256.-
Ostsin Aavest uue, sest tegemist QH-st kvaliteetsema saksa toodanguga.
Kuid termostaadil märge 80 C(kraadi), kas ta natuke liiga vara ei avane?
Siis on seal mingi jama veel. Näiteks vendika sidur läbi (peaks olema lihtne probleem) või radikas umbes... Kas paisupaagi kork survet peab?omega kirjutas:edit: Vanale termostaadile oli keegi kaks väikest auku sisse puurinud, sellepärast auto soojaks ei läinudki.
Ventika sidur on vahetatud aasta tagasi (uus), veepump on hiljuti vahetatud (uus), ja paisupaagi kork peab küll survet. Radikas ei ole ka kindlalt umbes, aga kuna radikas hakkas lekkima natuke, siis vahetan ta homme välja (kui homme uue saan).Jaan kirjutas: Siis on seal mingi jama veel. Näiteks vendika sidur läbi (peaks olema lihtne probleem) või radikas umbes... Kas paisupaagi kork survet peab?
See täiesti õige jutt.Mul ka uue 80C wahleriga kiskus keema,ajasin siis nina õhku ja lasin tal käia ja sain õhu välja.nüüd korra,sooja keerasin ka põhjaJaan kirjutas:Kas sa peale termostaadi vahetust mootorit õhutasid?Sõida hainina kuskile teeserva nii, et nina jääks kõrgemale. Keera õhutuskruvi lahti ja lase tal mootori töötades vaikselt mulistada. Vajadusel kalla vedelikku paisupaaki juurde. Mõne suure õhumulli kättesaamine võib olla aeganõudev tegevus
Kui keegi tore inimene mulle kiiresti radika müüb, siis proovin kindlasti seda õhutamistpisike528 kirjutas:See täiesti õige jutt.Mul ka uue 80C wahleriga kiskus keema,ajasin siis nina õhku ja lasin tal käia ja sain õhu välja.nüüd korra,sooja keerasin ka põhjaJaan kirjutas:Kas sa peale termostaadi vahetust mootorit õhutasid?Sõida hainina kuskile teeserva nii, et nina jääks kõrgemale. Keera õhutuskruvi lahti ja lase tal mootori töötades vaikselt mulistada. Vajadusel kalla vedelikku paisupaaki juurde. Mõne suure õhumulli kättesaamine võib olla aeganõudev tegevus
Aga oled sa kindel, et läheb keema? Ma olin oma kuuesega ka esialgu mures, et aegajalt läheb temp 3/4 peale skaalast. Aga seier ei liigu ühtlaselt ja hüppab teinekord siia-sinna. Ma olen 95% kindel, et viga on ahelas temp andur-juhtmeühendused-näidik. Ma pole veel viitsinud termomeetriga mässama hakata, et jahutusvedeliku tempi mõõta. Viimased 5% panen mõrasele plokikaanele.omega kirjutas: Aga sõidu ajal jälle termostaat ei avane ,läheb ennem keema ja temp. seier läheb peaaegu põhja. Ma ei saa üldse enam aru, milles viga.
Hakkab mulisema, järelikult keeb. Ja kui kuumalt pasupaagikorki lahti keerata, siis keeb sealt kõik mulinal välja. Mul on tunne, et ma viin selle termostaadi jälle Aavesse tagasi ja proovin mõne teise firma toodangut.Ruut kirjutas:Aga oled sa kindel, et läheb keema?