loodetavasti on autoga ka tehniliselt midagi tehtud, sest mix muidu auto peale kolme kuud omamist 25 000.- kallimalt maha myyaxe, või on haide hinnad viimastel kuudel metsikult tõusnud
kunagi kui see masin varem myygis oli siis oli vasak stangenurk mingi kõxu saanud, mis tundub siiani alles olevat. samuti oli ka muid vigu, mis arvatavalt siiani alles, kuigi selline hinnatõus peax need korvama.
loodetavasti on autoga ka tehniliselt midagi tehtud, sest mix muidu auto peale kolme kuud omamist 25 000.- kallimalt maha myyaxe, või on haide hinnad viimastel kuudel metsikult tõusnud
See auto on ikka mõnus porno, juba piltide pealt paistab välja. Liistud, märgid ära kaotatud, totaalselt mittesobiv velg all, nina vildakas (paistab et on niiviisi pildistatud, et kõverat osa varjata). Ja see jutt et kere täiesti roostevaba on jama, läheks urgitseks natuke, vaatab mis jutt siis tulema hakkab .
loodetavasti on autoga ka tehniliselt midagi tehtud, sest mix muidu auto peale kolme kuud omamist 25 000.- kallimalt maha myyaxe, või on haide hinnad viimastel kuudel metsikult tõusnud
See auto on ikka mõnus porno, juba piltide pealt paistab välja. Liistud, märgid ära kaotatud, totaalselt mittesobiv velg all, nina vildakas (paistab et on niiviisi pildistatud, et kõverat osa varjata). Ja see jutt et kere täiesti roostevaba on jama, läheks urgitseks natuke, vaatab mis jutt siis tulema hakkab .
Rooste vaba
jalamatid (tekstiilist), (soojendusega)
loodetavasti on autoga ka tehniliselt midagi tehtud, sest mix muidu auto peale kolme kuud omamist 25 000.- kallimalt maha myyaxe, või on haide hinnad viimastel kuudel metsikult tõusnud
See auto on ikka mõnus porno, juba piltide pealt paistab välja. Liistud, märgid ära kaotatud, totaalselt mittesobiv velg all, nina vildakas (paistab et on niiviisi pildistatud, et kõverat osa varjata). Ja see jutt et kere täiesti roostevaba on jama, läheks urgitseks natuke, vaatab mis jutt siis tulema hakkab .
mu tuttav ise teg kõik keretööd ära ja suht korralikult, olen kindel et kritiseerimiseks pole põhjust. aga sellest ma olen jah juba aru saanud et kui autol on väiksemgi muudatus tehtud siis siinsele rahvale ei meeldi
asi pole mitte väikestes muudatuses, vaid originaalsuses.
siinne rahvas hindab enim originaal korras masinat ja orig hainina: omab kroomliiste, iluliiste, ei oma liiga "bling-bling" velgi, kannab uhkusega BMW märki
konkreetse masina puhul kui kere sai perfect tehtud mix siis esipamper siiani tegemata ja seda juba mitme omaniku käes?
võibolla tõesti tehti keretööd 2004.a. väga korralikult, aga 100% roostevaba ta vaevalt on.
HAIRIDER kirjutas:asi pole mitte väikestes muudatuses, vaid originaalsuses.
siinne rahvas hindab enim originaal korras masinat ja orig hainina: omab kroomliiste, iluliiste, ei oma liiga "bling-bling" velgi, kannab uhkusega BMW märki
konkreetse masina puhul kui kere sai perfect tehtud mix siis esipamper siiani tegemata ja seda juba mitme omaniku käes?
võibolla tõesti tehti keretööd 2004.a. väga korralikult, aga 100% roostevaba ta vaevalt on.
see on enam kui kindel et nokkida saab iga auto kallal, minu arust on see auto täitsa kena ja baidevei pole mu autol ka BMW märke
Realoem väidab et liistu ring on ligikaudu 400.- taala no paneme veel 100 taala tüüblid otsa, märgid ei maksnud ka eriti midagi. Kui need bling bling veljed maha müüa saab tutika liistu ringi ja originaalveljed peale kauba veel. Tegelikult on ju auto (arvestades, et auto on 27a. vana) selle raha eest suht sile pill. Mingi stange nurk on viltu, no kuulge N
see 635csi, mis siin hammaste vahele nüüd on - on minu endine auto ja minu tehtud kere ja värvitöödega. Sai teine hoolega ja korralikult tehtud - kere täiesti juppideks... uued tiivakaared, karbid jne keevitatud... eks virisemist leiab iga auto juures, kes nokkida tahab aga ise olin rahul:) Orginaalsuse kohta niipalju, et tegemist on ühega esimestest Eestisse toodud kuuestetst - üheksakümnendate alguses:) Seda arvesse võttes, et jupid on tal ikkagi suht kallid siis peeti targemaks autot remontida traadi, teibi ja biltema juppidega... kõik liistud oli asendatud meetermõõdus müüdavate universaal liistudega ja kõik tüübli augud kinni keevitatud... kuna komplektust polnud ollagi siis ei hakkanud ma seda orginaali ka taga ajama, selleks on tiba paremini säilinud eksemplare. See mitte orginaali lähedus oli ka põhjus, miks ma ta hiljem maha müüsin... Need bling bling veljed ja lääpas stange on juba uue omaniku kätetöö... ja äkiline hinnatõus - küsida ju ikka võib
Argo kirjutas:see 635csi, mis siin hammaste vahele nüüd on - on minu endine auto ja minu tehtud kere ja värvitöödega. Sai teine hoolega ja korralikult tehtud - kere täiesti juppideks... uued tiivakaared, karbid jne keevitatud... eks virisemist leiab iga auto juures, kes nokkida tahab aga ise olin rahul:) Orginaalsuse kohta niipalju, et tegemist on ühega esimestest Eestisse toodud kuuestetst - üheksakümnendate alguses:) Seda arvesse võttes, et jupid on tal ikkagi suht kallid siis peeti targemaks autot remontida traadi, teibi ja biltema juppidega... kõik liistud oli asendatud meetermõõdus müüdavate universaal liistudega ja kõik tüübli augud kinni keevitatud... kuna komplektust polnud ollagi siis ei hakkanud ma seda orginaali ka taga ajama, selleks on tiba paremini säilinud eksemplare. See mitte orginaali lähedus oli ka põhjus, miks ma ta hiljem maha müüsin... Need bling bling veljed ja lääpas stange on juba uue omaniku kätetöö... ja äkiline hinnatõus - küsida ju ikka võib
Natuke sellest kuuekast veel.
Jutu point on selles et ühtegi vana autot ei saa müüa sellise jutuga nagu täiesti roostevaba jne. Ma usun et kere võib korralikult tehtud olla, aga alati jääb kohti kuhu lihtsalt ei pääse keretööde käigus puhastama. Muidugi kui kere laiali puurida , kõik liitevahed puhastada, kruntida kokku tagasi panna, siis võib tõesti nii väita. Aga miskipärast ma ei usu et nii tehti.
Praegune automüüa tahab lihtsalt põhjendamatult kõrget hinda selle auto eest, oleks siis silmariivavad kohadki korda teinud, aga ei.
Mis puutub originaalsusesse, siis selle foorumi enamus lugejaid on vanade ja originaalsete bmw de austajad. Ei tohiks olla vale oma arvamust välja öelda. Selle auto ostab kindlasti sellise raha eest mingi tuuningu huviline. Ma ei usu et mingi originaali austaja sellist raha muudetud hai eest välja käima hakkab.
väga võimalik et kere tõepoolest korralikult taastatud ja võrreldes teistega väga heas korras selles ei kahtlegi
põhiline mix selle myygilingi siia panin oli see, et masin myydi suvel (augustis, täpsem myygi teema ntx SR foorumis) ja siis olid all samad veljed ja stange sama kõxuga, hinnax oli siis 49 000.- mis suht mõistlik, aga nyyd paar kuud hiljem oli masin uuesti myygis ja samas seisus ning hinnaga 75000.- (mis hetkel kuulutuses ära kustutatud). ehk siis lambist 25kilo otsa.
samas järeldan et kui Argo käes oli masin korralikus seisundis (ilma kõxuta ja korralikult hoitud) ja mitte nende velgedega, siis on autol olnud vahepeal (viimase aasta jooxul) kax omanikku kes kumbki pole just erilist hoolt auto eest yles näidanud. lisax käis omal yx tuttav ka seda autot, kui see suvel myygis oli, vaatamas ja rääkis ka nii mõndagi "hääd".
teema mõte oli lihtsalt väike eelinf ja hoiatus, loodan et nyyd keegi pimedal tänaval maha ei löö et tema myygi teemat nn maha teen
Mis siin ikka hoiatada, igalühel pea otsas ja silmad peas:) Kuna selle auto ajalugu on kole kirju siis pole ka paremat sealt loota.... mitu värvivahetust, uuema tüübi mootor ja manualiks ümber tegemine jne jne...(enne minu kätte jõudmist)... usun, et see auto ongi paras tjuuningu meestele mängimiseks:( Mitte, et see mulle meeldiks aga parem ikka kui mõni korralik(orginaal) eksemplar ära ratsitakse! Ise tagantjärgi olen rahul oma kätetööga - huvi ja tahtmist nokitseda oli palju ja nii ta läks:) Pealgi sai sealt väärtuslike kogemusi kere-, värvi- ja lukksepatöödeks, mis kuluvad marjaks ära uute projektide kallal!
Sedapsi siis - kellele meeldib ema, kellele tütar! Kõigil meil siin oma maitse ja vaba voli arvata, mida heaks arvame:)
Jätaks nüüd selle 635 ripakile ja edaspidi katsuks rohkem müügi teemas püsida!
Ütlen siis enda arvamuse kah.
Velje pärast ei ole ju mõtet autot kritiseerida, selle saab omanik alati vastavalt oma maitsele ära vahetada. Muus osas pole minu arust autol viga, mulle meeldib. Kui liistude ja märkide kaotamiseks olid omad põhjused, siis las olla.
Arvestades kui vähe meil korralikke masinaid on, siis on iga taastatud eksemplar omaette väärtus. Kui paljud meist on selliselt tasemel taastamise ära teinud? Mitte paljud. Igatahes parem võimaluste piires taastatud hainina kui hoovinurgas vaikselt hääbuv masin. Muidugi on alati masinaid, mis on väärt täisoriginaali taastamist, aga on ka selliseid, mida ei ole mõtet iga hinna eest tehasekonditsiooni taastada.
Anyway, tubli töö Argo poolt ja edu tulevaste projektide teostamisel!
nuga kirjutas:Ütlen siis enda arvamuse kah.
Velje pärast ei ole ju mõtet autot kritiseerida, selle saab omanik alati vastavalt oma maitsele ära vahetada. Muus osas pole minu arust autol viga, mulle meeldib. Kui liistude ja märkide kaotamiseks olid omad põhjused, siis las olla.
Arvestades kui vähe meil korralikke masinaid on, siis on iga taastatud eksemplar omaette väärtus. Kui paljud meist on selliselt tasemel taastamise ära teinud? Mitte paljud. Igatahes parem võimaluste piires taastatud hainina kui hoovinurgas vaikselt hääbuv masin. Muidugi on alati masinaid, mis on väärt täisoriginaali taastamist, aga on ka selliseid, mida ei ole mõtet iga hinna eest tehasekonditsiooni taastada.
Anyway, tubli töö Argo poolt ja edu tulevaste projektide teostamisel!
täpselt samal arvamusel Nuga-ga
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02