
Minu igapäeva liikur :)
Jah troll ja buss on head igapäevased liikumisvahendid. Kahjuks on suurem osa neist nii viletsas seisukorras, et paha hakkab. Üleüldse tekib bussis kinnise koha tunne ja ärevus tuleb sisse. Uksed peaks lahti tehtama ainult igas kolmandas peatuses, saaks ehk kiiremini edasi
Üleeile sõitsin bussiga. Juba eemalt kaugelt bussi märgates hakkas pea ringi käima 


23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Re: 2003 2004 2005 2006 (2007)
ära nüüd isiklikult võta, aga oled sa üldse kunagi mõne prantsuse autoga pikemalt sõitnud? kui ei ole... siis ära ka kommenteeri eriti.Jaan kirjutas:Üks tuttav ostis oma vanema auto asemel mingi uuema vähem vana auto ning jäi pärast paari päeva sõitmist teele. Nende autodega on see asi, et kui garantii läbi saab, vaja järgmine võttaMuud midagi.
Peres olnud nii pesoosid kui renoosid, isegi sitröön läbi käinud.
ei ole ükski kuidagipidi hullem olnud kui mõni sama hinnaklassi volks vaagen või japs...
miks see: sest 150k eest ei leidnud teist sama hea varustusega, piisavalt vähe sõitnud ja korralikult hooldatud autot.. ja linnasõitudeks on see 85kw maa ja ilm...
edit: ahjaa, sõitnud on ta 65000, niiet, uued kummid on kahjuks ostetud juba

Olen sõitnud ikka Prantsuse autoga, Renault 4-ga, sellisega siis http://www.renault4.co.uk/renault-4-res ... pleted.htm ja ei olnud viga. 1,1 liigutas seda keret täiesti talutavalt edasi. Prantsuse autod on suhteliselt pehmed sõita, samuti leidub seal huvitavaid tehnilisi lahendusi: näiteks Renault 4-l oli käigukast mootori ees ja käigukang asetses keset armatuuri. Auto maksis 5000.- krooni, pärast käsipiduri remonti (250.-) läks ka ülevaatuselt läbi. Kütusekulu oli väga mõistlik.mart154 kirjutas:ära nüüd isiklikult võta, aga oled sa üldse kunagi mõne prantsuse autoga pikemalt sõitnud?
Mu isiklik haikala on sellel aastal olnud suurema osa ajast uue värvi ootel, enne talve saab vast lõpuks värvi peale. 4-5 korda ongi hainina sõita saanud viimase 7 kuu jooksulRuut kirjutas:Kas igapäevasõidukiks on GS? Ma preagu mõlgutan mõtteid, et kas K võtta veel enne talve registrisse, et saaks ka mõned pikemad otsad teha.Jaan kirjutas:Üleeile sõitsin bussiga.
Haikala on praeguse seisuga toimetatud ravile.

23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Unistada ju võib...sysi kirjutas:saaks mina ka kunagi omale tojoota korilla....


23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
viimasel ajal olen liikund E21 318i-ga, kütusekulu minu arust enam -vähem talutav nii umbes 8-9 kanti linn mnt koos, kus juures tuntav kütuse kasv ilmnes siis kui istusin E30 roolist (320i) E28 (525iA) rooli
ja nüüd nagu mainisin silmaga nähtav bensu sääst kui tagasi E21 roolis
Kuid tuleb tunnistada et vahest tahab rullnokk minust välja saada ja pahandusi "rulzaga" tegema minna kuid samas igatsen mnt peal E28-t, eriti 3 käigust automaati
Ühistranspordi vastu on allergia, peaks jalgrattale uued kummid investeerima.


Kuid tuleb tunnistada et vahest tahab rullnokk minust välja saada ja pahandusi "rulzaga" tegema minna kuid samas igatsen mnt peal E28-t, eriti 3 käigust automaati

Ühistranspordi vastu on allergia, peaks jalgrattale uued kummid investeerima.

Igapäevaselt kahel rattal...akuula kirjutas:viimasel ajal olen liikund E21 318i-ga, kütusekulu minu arust enam -vähem talutav nii umbes 8-9 kanti linn mnt koos, kus juures tuntav kütuse kasv ilmnes siis kui istusin E30 roolist (320i) E28 (525iA) roolija nüüd nagu mainisin silmaga nähtav bensu sääst kui tagasi E21 roolis
![]()
Kuid tuleb tunnistada et vahest tahab rullnokk minust välja saada ja pahandusi "rulzaga" tegema minna kuid samas igatsen mnt peal E28-t, eriti 3 käigust automaati![]()
Ühistranspordi vastu on allergia, peaks jalgrattale uued kummid investeerima.
Olen vanaks jäänud ja ei viitsi enam rattaga sõita tööle ja kodu.Siis otsustasin 2006 veebruaris soetada 50cm2 rolleri ja nüüd käin juba teise sellisega igapäevaselt tööl ja vahel ka kesklinnas toimetamas. Tavaliselt sõidan päevas max 6-10km ja selleks ideaalne sõiduk.
Liiklen enamuse teest jalgrattateel ja vahel ka mõnel kõnniteel tasakesi.Ummikud ja rullnokad õnneks segavad vähe ja ise tuleb ka sõbralik olla!
Hari läks mul punaseks,et pidevalt seisin ummikus,siis veel uks ots vaid 4km,ei saa mingit sõidunaudingut.
Nädalavahetusel sõidan siis oma haininadega ja teen seda tõelise naudinguga!
Ainult sõidurõõm!
Jan.
Ise olen ka mõelnud selle peale et võiks mingi 50 cm asja osta, suvel sai nalja pärast nn "pocket bike" ära proovitud
tegelikult oli täitsa tore . Saladuskatte all võin öelda et mul tsikkel ka
(mul tagasihoidlik 350 cm) aga vot häda et asju pole kuhugi panna ja kuna bändi ka veel vabast ajast teen siis on täitsa probleem et kuhu sa selle kitarri paned
ja ülemeelikus tujus bändi kaaslased
Ma ei tea kuidas teiega on aga mul on psüholoogiline tõke selle suhtes kui pole autos tööriistu ja hunnikut varuosi kaasas nn "igaks juhuks"
mulle ei meeldi ka tänapäeva uued ja moodsad automobiilid, mis sest et ökod Seega peab kaasa mahtuma tööriistakast, pill, vahest mõni ilus tüdruk
, ja muidugi tööd mis tööjuurest kaasa võetud(terve pagass igasuguseid osi
) ühesõnaga on raske ühistranspordiga kõike seda kaasas vedada
OT aga kas selline 50 cm asi ära ka tasub? ma mõtlen tahab ta palju sättimist, ehk kuidas vastu peab?




Ma ei tea kuidas teiega on aga mul on psüholoogiline tõke selle suhtes kui pole autos tööriistu ja hunnikut varuosi kaasas nn "igaks juhuks"




OT aga kas selline 50 cm asi ära ka tasub? ma mõtlen tahab ta palju sättimist, ehk kuidas vastu peab?
sinu kirjeldatud tingimustele vastab hästi korviga "M"akuula kirjutas:... siis on täitsa probleem et kuhu sa selle kitarri panedja ülemeelikus tujus bändi kaaslased
![]()
...Seega peab kaasa mahtuma tööriistakast, pill, vahest mõni ilus tüdruk, ja muidugi tööd mis tööjuurest kaasa võetud(terve pagass igasuguseid osi
) ühesõnaga on raske ühistranspordiga kõike seda kaasas vedada
![]()

või, et valitud margi juures püsida, siis näiteks midagi siit
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Margi valik kusjuures läks täppi
Kõige naljakam, et mul polegi muid autosid peale BMW olnudki, nüüd vist valetasin kuna oma aega ootab mosse 407
jah kahju aga seisab see projekt juba paar aastat
ja üks suvi võis mind ka rohelise 412 kombiga vuramas näha
aga see polnud ka minu oma vaid vanaisa oma
kuid samas on mokits otsene BMW koopia või tegelt kes kelle pealt maha tegi? 






Kui rollerist rääkida siis esimene oli 2takti ja sellega oli mingi jama iga 100-150km järel,siis sai isu täis ja müüsin maha.akuula kirjutas:Ise olen ka mõelnud selle peale et võiks mingi 50 cm asja osta, suvel sai nalja pärast nn "pocket bike" ära proovitudtegelikult oli täitsa tore . Saladuskatte all võin öelda et mul tsikkel ka
(mul tagasihoidlik 350 cm) aga vot häda et asju pole kuhugi panna ja kuna bändi ka veel vabast ajast teen siis on täitsa probleem et kuhu sa selle kitarri paned
ja ülemeelikus tujus bändi kaaslased
![]()
Ma ei tea kuidas teiega on aga mul on psüholoogiline tõke selle suhtes kui pole autos tööriistu ja hunnikut varuosi kaasas nn "igaks juhuks"mulle ei meeldi ka tänapäeva uued ja moodsad automobiilid, mis sest et ökod Seega peab kaasa mahtuma tööriistakast, pill, vahest mõni ilus tüdruk
, ja muidugi tööd mis tööjuurest kaasa võetud(terve pagass igasuguseid osi
) ühesõnaga on raske ühistranspordiga kõike seda kaasas vedada
![]()
OT aga kas selline 50 cm asi ära ka tasub? ma mõtlen tahab ta palju sättimist, ehk kuidas vastu peab?
Teine roller on 4takti ja pole midagi laita, teele pole kordagi jäänud!
Kiidan igati sellist sõidukit linnas liiklemiseks!
Mina vean oma haininaga kaasa vaid kompressorit,kasti tööriistu,paks jope alla visast,mõned õlid ka,mõni kalts ka,mõned ajalehed,katusekaikad,mõned koormarihmad,rattaraam konksule,juhet mõni jupp,natuke kosmeetikat autole ja siis see staff mis kohe tehasest autol kaasas!Ei julge kellelegi oma pagassi sisu näidata,korra üks polla soovis vaadata mu pagassi ja kui avasin ütles vau ega siia midagi muud eriti mahugi,hetkel polnud mul kaasas isiklike asju ja saunapuid.
Tean siin Bemmimehi kellel pagass on tühjem ja puhtam kui minul kindalaegas.
Mul ka hirm et midagi juhtub kui oma tööriistad,kummikompressori ja muu vajaliku staffi garaasi unustan!
Jan.
krt vaatasin, et kirjutad juba minustakuula kirjutas:Kõige naljakam, et mul polegi muid autosid peale BMW olnudki, nüüd vist valetasin kuna oma aega ootab mosse 407jah kahju aga seisab see projekt juba paar aastat

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Tahtsin ka Pobi aga sattusin 407 otsa
ja pealegi oli vanavanematel ka 407 sellest siis mõned osad ja tükikesed nostalgiat
väga tore oleks sellega igapäev liikuda
mis sest et max kiirus soodsa tuulega mäest alla 70 km/h
aga mine sa tea v-b järgmise aasta suvelõpulgi?
hmmm nüüd tuli meelde et 323 ootab kere remonti ja rulza laguneb ja 525 ootab millal ma tema mootori ettevõtan
Krooniline ajapuudus koos finants seisuga 







Hee, kuna e21 sai nüüd nii ilus ja sile, siis sellega ei raatsi Tallinnas oma igapäevasõite teha. Jalutamine on superlahe, aga suvel Pärnusse jääb nagu kaugeks.
Ostsin ka siis igapäevaauto

Teised pildid
Häid pilte kahjuks pole, küll aga on hea seisukord ja originaalrehviga originaalvaluveljel tagavararatas, originaalapteek (100% komplektne), originaal turvapoldid, originaal tööriistakomplekt (ühtteist puudu), originaal hooldusraamat ja kasutusjuhend... originaal noh
Ostsin ka siis igapäevaauto


Teised pildid
Häid pilte kahjuks pole, küll aga on hea seisukord ja originaalrehviga originaalvaluveljel tagavararatas, originaalapteek (100% komplektne), originaal turvapoldid, originaal tööriistakomplekt (ühtteist puudu), originaal hooldusraamat ja kasutusjuhend... originaal noh
