
Auto omab M30 mootorit, mis on kubatuuriga 2,8l. Auto oli ostes sõitev ning korras mootoriga (tööle saamisega polnud probleeme).
Seest on auto hele.
Esiteks auto ise:

Tagant:

Seest(ostes):

Taastamistööde algfaas, kus sai tehtud tiiva toetus serva:

Torxid millega oli kinnitatud käigukast, tekkis ühega neist väike probleem ning see sai ära lahendatud freesimise teel.

Keretööde algfaas kus sai eemaldatud nina.

Tehtud sai suht omapärane moto pukk mille abil mugavalt mootorit töödelda. Esmaselt tegin solid edges väikese projekti ja joonised ning kujundasin. Kasutasin polt liideseid, et tulevikus ruumi kokkku hoida. NB! Jõu mõju sai täpselt tsentrisse paigutatud. Võimalusena on võimalik mootorit nurga alla keerata.


Hetkel olen niikaugel ,et teen suuremat kere plekkitööd,et autole peagi eeltöö teha ning siis värvimisse saata. Esiosaga olen valmis jõudnud ja see ootab eeltööd kuid ennem ei tee midagi kui plekkitöö on tehtud kõigil auto detailidel siis alles hakkan mõtlema ainetele ja eeltööle, seni kaitsen haljaid pindu rooste surmaga. Ahjaa vahepeal sai ka käigukastil paar simmerlingi vahetatud.


Pinnad on töödeldud hermeetikuga.

Gaasi-pedaali toetuse plekk.
Seniks kõik
