Sai siis käigukasti vahetusega tegeletud nädalavahetusel, mis nagu selgus polnd sugugi lihtne.
Torxs poldid olid ülimalt kinni ja pele ühe võtme pooleks keeramist otsutasin mootori koos kastiga välja tõsta ja väljas kasti ära vahetada.
Ja seda 3.4ja juba annab välja tõsta, õnneks juba ennem tõstetud nii, et kõik läks enam-vähme plaani päraselt välja tõstmisega, suurima aja röövis juhtmete maha kiskumine mootorilt.
Igaljuhul kui mootori välja saime Tõnisega ja kastid kõrvuti panime siis oli kuulda vanast kastist mis alla oli väga kahtlaseid korinaid ja võll loksus ka veidi üles-alla.
Kast mille alla panime jooksis täiseti vaikselt, loksusid ka polnd ja äsja lasin sel kastil ka kõik tihendid ära vahetada.
Muidugi sai kohe kast motole külge pandud ja moto aiste vahele tagasi ja ei Tõnis ega mina tulnd selle peale, et oleks võind väljas käigukastil punnid lahti keerata küljepealt ja alt et uus õli sisse panna
Ja all meil ei õnnestundgi õli sissevalmis punni lahti saada, punn lagunes kätte ära lihtsalt servadest ja mitte grammigi ei liikund, alumise saime lahti ja õli välja.
Sisse saime õli tagumisekäigu anduri august ja seda ka jube vaevaliselt aga sisse ta läks.
Mootorit ma eile päris kokku ei saand nii, et proovida ei saand kas kolinad kadunud või mitte aga selle nädala jooksul panen kokku ära.
Ja järjekordselt tänud Tõnisele, et leidis aega mulle appi tulla ja garaazi lubas kasutada, ta tegi ka mõned pildid nii, et kui ta aega saab ja viitsib siis ehk tekkivad need ka siia veel
Ja ehk siis saab ka testima minna pühapäeval toimuvale bmw cupile kui ilusti toimima kokku saab

Väga iseloomulik asukoht nädalavahetusel
