Mingit infot leiab E30.de lehelt:
Ja kui googlesse sisse toksida Hartge H5s tuleb ka üht teist.
PS. Üks Tallinna sinine e28 sõitis ringi Hartge 3,5 mootoriga, info küll puudub oli see pärit e28 või e34 pealt.
raul kirjutas:Mingit infot leiab E30.de lehelt:
Ja kui googlesse sisse toksida Hartge H5s tuleb ka üht teist.
PS. Üks Tallinna sinine e28 sõitis ringi Hartge 3,5 mootoriga, info küll puudub oli see pärit e28 või e34 pealt.
Sellest sinisest pole kahjuks mingit aimu,aga sellist halli värvi oli ta küll.Hartge kleepsud jms oli peal.Ma ei usu,et keegi neid niisama hakkab külge kleepima.Ja mis veel meelde jäi,et ta oli suht väsinud välimusega..
Pakun,et omanikuks oli mingi mõttetu rullnokk,kes ei tea autost tuhkagi ja käib kägistamas kuskil fooride taga sellega.Aga kas siis näiteks teh passis kah miskit muud moodi märge ka sees või lihtsalt samamoodi nagu tava E28'l,et mootori litraaz jms nipetnäpet ?
See sinine on EBKF-st Erik G oma. Ta müüb juba pikemat aega seda, mis sellest masinast veel järgi on. Hartge mootor on sealt jupp aega tagasi edasi müüdud ja IIRC vahepeal üritati sinna (edutult) bi-turbo V12 vahele mahutada.
Kui masin ehe H5 on, siis võiks see ka teh pass kajastuda. Alpinal vähemalt see nii peaks olema k.a. oma VIN-kood
Ruut kirjutas:See sinine on EBKF-st Erik G oma. Ta müüb juba pikemat aega seda, mis sellest masinast veel järgi on. Hartge mootor on sealt jupp aega tagasi edasi müüdud ja IIRC vahepeal üritati sinna (edutult) bi-turbo V12 vahele mahutada.
Kui masin ehe H5 on, siis võiks see ka teh pass kajastuda. Alpinal vähemalt see nii peaks olema k.a. oma VIN-kood
v12 mootor oli kunagi iffi kuuese vahel nagu ma aruolen saanud,pole nagu eriti kajastatud seda teemat et miks pole enam ja kuidas se sinna istus jne................
poleks muidu teadnudki seda kui sattus kunagi yks autoleht k2tte.