Niisiis: maanteel 90-100 pealt lööb vahepeal päris korralik vibra sisse, rool täristab ja esiots väriseb. 110ga on juba oluliselt parem sõita, kuid kerge värin on ikka. Pidurdamisel kusjuures ei värise, linna vahel 50-60ga sõites ka mitte. Rattalaagrid on vahetatud, pidurikettad sirged, veljed ja rehvid just tasakaalustatud. Jama hakkaski pihta vist peale uute viiskude installeerimist kuigi tundub et kummimees teadis mida tegi. Velgede keskava on muidugi mingi 1-2mm suurem kui autole mõeldud, selle peale teatati mulle et ta on hullematki näinud, ei tohiks mingit probleemi tekkida ja et nii väikese üleminekuga tsentreerimisrõngast ei olegi olemas.
Kas on täna-homme Tallinna läheduses mõnda lahedat selli, kellel on olemas tööpind-vahendid ja knowhow vea leidmiseks ja kellel ei ole kilomeetripikkust järjekorda ukse taga? Ilmselt vajab esisild midagi aga enne tuleks välja selgitada mida täpsemalt.
E23 745 ikka...
Esisild, rool väriseb teatud kiirusel...
- valge välk
- Postitusi: 19
- Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23
Niisuguse värina põhjuseid võibüldiselt otsida vaid kahest kohast - tasakaalustamata veljed-rehvid, või väike variant ka et sarniirid. Viimase puhul peaks juba siiski aukudest läbi sõitmisel olema kuulda suht korralikku kolksu....ja rehvide valet tasakaalustust võib juhtuda ka parimatel meistritel, nii et kontrolli see kõigepealt üle 

rehvil muhku ei ole väljas? seda välja ei tasakaalusta, kui on lame paar mm muhk (näiteks pool ratast 2mm kõrgem kui teine pool) siis ei pruugi lohakas töömees seda öelda....et "ah käib küll"...endal korduvalt rehvid värinaid põhjustanud, hiljuti vahetasin enda omal kõik rehvid ära (kõik olid natukene "kurgis") ja vibra vähenes 10x (ilmselt lühendatud kardaan või kummimuhv natuke põhjustab veel aga see muu teema)