
Taneli E28 535i 1987a.
Tänan pakkumast aga endalgi rohkem kui üks e28 kasutatud paak aga kippuvad kõik üsna roostes olema, ühesõnaga sai siis uus paak ära tellitud täna, esmaspäeval peaks kätte saama peab vaikselt renoveerima hakkama seda kütusemajandustRenx kirjutas:kui paaki peaks vaja minema, siis mul täitsa olemas 528 paak

E28 525e & E28 535i
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Nad kippuvad jah mädanema sealt kust kinnitub tankuri toru paagi külge ja paagiõhutus välja tuleb nii et kurguni paagiga lekkib, mul oli sama viga et täispaagiga lekkis ainult, aga katkise bensupaagiga pole just parim mõtte ringisõitaenthusiast kirjutas:Mul ilmnes sama jama viimane kord kui paagi kõrini täis panin....hakkas lekkima ülevalt, enne pole jama olnud nagu.

E28 525e & E28 535i
-
- Postitusi: 295
- Liitunud: 05 Mär 2006 15:32
Uus paak, klapikambrikaane tihend ja rõngastihend käes, nüüd ootan veel UMist mootori patju ja stabika pukse.
Nädalavahetus paistab üsna kiire tulema, tahaks paagi aära vahetada veidi summutit vaadata, klappidregullida, stabikapuksid vahetada ja vb ka mootoripadjad ära vahetada kui jõuab.
Täna sai ka veidi autoga tegeletud nimelt eemldasin oma autolt suurte kõlariaukudega aknalaua tagant ja asendasin orginaaliga ja vahetasin välja katkise tuhatoosi ümbruse, terve vastu
Kokkutulekuks tahaks auto paremasse vormi ajada.
Mõned pildid ka siis jubinatest:



Nädalavahetus paistab üsna kiire tulema, tahaks paagi aära vahetada veidi summutit vaadata, klappidregullida, stabikapuksid vahetada ja vb ka mootoripadjad ära vahetada kui jõuab.
Täna sai ka veidi autoga tegeletud nimelt eemldasin oma autolt suurte kõlariaukudega aknalaua tagant ja asendasin orginaaliga ja vahetasin välja katkise tuhatoosi ümbruse, terve vastu

Kokkutulekuks tahaks auto paremasse vormi ajada.
Mõned pildid ka siis jubinatest:



E28 525e & E28 535i
Sai siis kaheks päevaks Tõnise juurde "telkima sõidetud" reedel, ennem veel linnnapeal juppe otsitud.
Nimelt defitsiidiks osutusid 8sasele kütusevoolikule sobivad klambrid ja UMist polnd mu pukside ja patjade kohta ka midagi kuulda.
Klambrid siis õnnestus saada lõppuks ja UMis käigust oli ka kasu sain oma asjad sealt kätte nad ei olevat veel jõudnud märku anda et asjad kohal
Sai siis kogu kraam autosse visatud mis oli üsna täis peale seda natuke süüa veel ostetud ja minek.
Mõned pildid siis autost ka:


Pildid siis uudest juppidest:


Esimesena sai siis asutud uue paagi roostekindlamaks muutmise kallale, b osa orginnalvärv oli ikka väga õhuke, liivapaberiga sai veid karestatud siis paaki korraliku värvkatte jaoks:


Seejärel sai paak uue korralikku värvkatte tänud selle eest Tõnisele, sai ka liite hermeetikut rooste altimate kohtade peale pandud:



Vanal paagil oli kõige hullem piiirkond tankuritoru ümbruse sisemisel küljel seal olid lausa augud, paagi õhutus torud olid nagu paberist ei õnnestund ühtegi voolikut ilma toru lõhkumata kätte saada:


Vana ja uus:

Sai ka siis paagivahetuse käigus välja vahetatud osa bensuvoolikutest ja siis paagile kivikaitse peale:

Summuti alt võtmisel õnnetstus mul lõhkuda üks leegitoru mis oli ka väga õhukeseks rootetand see sai siis asendatud vähe paremaga, aga summuti üldine olukord pole ka midagi head, hakkab vaikselt läbi minema, tänud Tõnisele lappimise eest:



Sai siis ka ära vahetatud stabilisaatori varda puksid ja mootoripadjad, kuid efekti see mootoripatjade vahetamine ei andnud midagi jõuülekandes koliseb ikka, tagadiffer äratab kahtlusi nüüd, et seal on läbi diffri laagrid kust lekkib ka õli
Üks pildike siis ka klapikambrikaane alt:

Kokkutulekuks jälle auto paremas korras, aga alati võiks paremas korras olla.
Ja siin lõppuks tänaks veelkord Tõnist, et leidis aega oma auto kõrvalt minu omaga tegeleda ja mul garaazi kasutada laskis
Nimelt defitsiidiks osutusid 8sasele kütusevoolikule sobivad klambrid ja UMist polnd mu pukside ja patjade kohta ka midagi kuulda.
Klambrid siis õnnestus saada lõppuks ja UMis käigust oli ka kasu sain oma asjad sealt kätte nad ei olevat veel jõudnud märku anda et asjad kohal

Sai siis kogu kraam autosse visatud mis oli üsna täis peale seda natuke süüa veel ostetud ja minek.
Mõned pildid siis autost ka:


Pildid siis uudest juppidest:


Esimesena sai siis asutud uue paagi roostekindlamaks muutmise kallale, b osa orginnalvärv oli ikka väga õhuke, liivapaberiga sai veid karestatud siis paaki korraliku värvkatte jaoks:


Seejärel sai paak uue korralikku värvkatte tänud selle eest Tõnisele, sai ka liite hermeetikut rooste altimate kohtade peale pandud:



Vanal paagil oli kõige hullem piiirkond tankuritoru ümbruse sisemisel küljel seal olid lausa augud, paagi õhutus torud olid nagu paberist ei õnnestund ühtegi voolikut ilma toru lõhkumata kätte saada:


Vana ja uus:

Sai ka siis paagivahetuse käigus välja vahetatud osa bensuvoolikutest ja siis paagile kivikaitse peale:

Summuti alt võtmisel õnnetstus mul lõhkuda üks leegitoru mis oli ka väga õhukeseks rootetand see sai siis asendatud vähe paremaga, aga summuti üldine olukord pole ka midagi head, hakkab vaikselt läbi minema, tänud Tõnisele lappimise eest:



Sai siis ka ära vahetatud stabilisaatori varda puksid ja mootoripadjad, kuid efekti see mootoripatjade vahetamine ei andnud midagi jõuülekandes koliseb ikka, tagadiffer äratab kahtlusi nüüd, et seal on läbi diffri laagrid kust lekkib ka õli

Üks pildike siis ka klapikambrikaane alt:

Kokkutulekuks jälle auto paremas korras, aga alati võiks paremas korras olla.
Ja siin lõppuks tänaks veelkord Tõnist, et leidis aega oma auto kõrvalt minu omaga tegeleda ja mul garaazi kasutada laskis

E28 525e & E28 535i
Sai siis täna tagaots autol üless aetud ja vaadatud millest see kolin tuleb.
Ja selgus see et läbi on difri padi pool cm. liikus järsemal gaasi vajutusel ja ka käega andis loksutada natuke
Padja kumm praguline ka
Teglikult juba kokkutulekul ütles Christoph et asi selles padjas, pidurikaitse vahel vist ka midagi sealt tuleb ka mingi kahtlane heli.
Ja selgus see et läbi on difri padi pool cm. liikus järsemal gaasi vajutusel ja ka käega andis loksutada natuke

Padja kumm praguline ka

Teglikult juba kokkutulekul ütles Christoph et asi selles padjas, pidurikaitse vahel vist ka midagi sealt tuleb ka mingi kahtlane heli.
E28 525e & E28 535i
Vaadates neid paagi pilte tuleb asi päris tuttav - umbes samas korras paagi võtsin ma ka oma kuuesajase alt ära...
Kuid mina olin sunnitud A osa paigaldama kuna B osa USA mudelile lihtsalt ei pakutud. Samas see A osa värvkate nüüd ka ei hiilanud oma vastupidavusega - väiksema kriimustamise korral tuli värv ka kohe maha.
Kuid mina olin sunnitud A osa paigaldama kuna B osa USA mudelile lihtsalt ei pakutud. Samas see A osa värvkate nüüd ka ei hiilanud oma vastupidavusega - väiksema kriimustamise korral tuli värv ka kohe maha.
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
A osa ja b osa hinnavahe pole just väga suur aga umist oleks pidand mitu nädalt paaki ootama b osana sai kahepäevaga kätte.Silwer kirjutas:Vaadates neid paagi pilte tuleb asi päris tuttav - umbes samas korras paagi võtsin ma ka oma kuuesajase alt ära...
Kuid mina olin sunnitud A osa paigaldama kuna B osa USA mudelile lihtsalt ei pakutud. Samas see A osa värvkate nüüd ka ei hiilanud oma vastupidavusega - väiksema kriimustamise korral tuli värv ka kohe maha.
Kas sa oma uuele paagile lasid ka paksema värvi selga ja töötlesid veidi rooste vastu?
E28 525e & E28 535i
B-osasid pole nii haruldasele autole nagu e28 535 palju saada ja tean neid allikaid kust Janek tellib sai uuritud difripatja ei pakuta nagu ka ennem mootori patju ei pakutud sealt.Ruut kirjutas:Kas Janek ebkf-st poleks kiiremini aidanud? Nüüd, kus kolksust lahti saad, siis kas paneme Autocrossingul masinad joonelevazrider kirjutas:Sai siis täna UMist difri padi ära tellitud nüüd jälle oota paarnädalat
Enamjaolt b-osna saada silla ja mootoritükkid kõik muu ainult a.
Viimati muutis tanele28, 31 Dets 2008 17:35, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
Igapäevaselt ei liigu temaga ja eriti sile ta ka lähedalt vaadates pole ausalt öeldesSwitC kirjutas:Päris sile pill teine.Vaata,et siis seda ära ei rimata nagu tallinnas ringi vaadates näha on.Üks hullem kui teine
Aga mis mulle auto juures silma jäi olid need veljed.Mis velgedega täpsemalt tegu ?

Tegu orginaal alpina 16" velgedega.
E28 525e & E28 535i