
BMW M535i e12, Nuga
Noo nii.
Autost lähemalt. Nimelt oleme Nugaga seda ainsat Eesti E12 M535i'd juba aastapäevad taga ajanud - praegu tulin siis sellega Ark'ist. Asi on ametlik.
Auto ajaloost:
Auto on Eestisse toodud aastal 1995, kellegi inglase poolt, kellel juhtus autoga siin avarii ning ta müüs selle maha mingile autoplatsile, kust see siis aastal 1995 osteti avariilisena 8000.- eest.
Auto omanik aga kolis peagi elama Soome ning see auto jäi Eestisse, tema isa maja ette, kus see viimased 7 aastat peamiselt seisis, ent samas ka iga aasta niipalju sõitis, et ülevaatused on tehtud.
Autol on tehtud väga kohutava kvaliteediga keretööd. Ma ei teagi, kas see on hea või halb - kuna kuigi värv on kole, ei roosteta see auto väga kohutavalt ning sellega plaanime ka selle aasta augustis, mil ülevaatus lõppeb, uuesti ülevaatusele minna.
Esialgu autot laiali ei lammuta.
Auto lisad
-dogleg käigukast (päris lõbus on käike vahetada linnas, kipub sassi minema
)
-LSD
-E12 originaal Recaro sisu, peale juhiistme 100% korras
-kesklukk
-orig. katuseluuk
-noh, el peeglid kah
-roolivõim (pöörates mingi laager kõriseb)
-mahle-bbs 15" alloy'd
-originaal sportrool, vanakooli BMW motorspordi logoga
Puudu on originaal tagaluugi antitiib ja autol ei ole ka motorspordi põlle.
Pilte kah



Ja lisaks on veel pilte SIIN
JA praegu on auto rohkem minu kui nuga oma, ta tahab lihtsalt kogu rispekti endale saada
Kokkuvõtteks: 5 närvilist telefonikõnet sel nädalal, 3x asja uurimist, ARKis passi õigeks ajamine (passis oli '84 aasta 535m ja 98kw) ja tulemus on mega.
Auto seisis hoovis, panime akujuhtme peale, hetkega käis nagu kell. Esimesest käivitusest tegin ka väikse videoklipi:
Video

Autost lähemalt. Nimelt oleme Nugaga seda ainsat Eesti E12 M535i'd juba aastapäevad taga ajanud - praegu tulin siis sellega Ark'ist. Asi on ametlik.
Auto ajaloost:
Auto on Eestisse toodud aastal 1995, kellegi inglase poolt, kellel juhtus autoga siin avarii ning ta müüs selle maha mingile autoplatsile, kust see siis aastal 1995 osteti avariilisena 8000.- eest.
Auto omanik aga kolis peagi elama Soome ning see auto jäi Eestisse, tema isa maja ette, kus see viimased 7 aastat peamiselt seisis, ent samas ka iga aasta niipalju sõitis, et ülevaatused on tehtud.
Autol on tehtud väga kohutava kvaliteediga keretööd. Ma ei teagi, kas see on hea või halb - kuna kuigi värv on kole, ei roosteta see auto väga kohutavalt ning sellega plaanime ka selle aasta augustis, mil ülevaatus lõppeb, uuesti ülevaatusele minna.
Esialgu autot laiali ei lammuta.
Auto lisad
-dogleg käigukast (päris lõbus on käike vahetada linnas, kipub sassi minema

-LSD
-E12 originaal Recaro sisu, peale juhiistme 100% korras
-kesklukk
-orig. katuseluuk
-noh, el peeglid kah
-roolivõim (pöörates mingi laager kõriseb)
-mahle-bbs 15" alloy'd
-originaal sportrool, vanakooli BMW motorspordi logoga

Puudu on originaal tagaluugi antitiib ja autol ei ole ka motorspordi põlle.
Pilte kah



Ja lisaks on veel pilte SIIN
JA praegu on auto rohkem minu kui nuga oma, ta tahab lihtsalt kogu rispekti endale saada

Kokkuvõtteks: 5 närvilist telefonikõnet sel nädalal, 3x asja uurimist, ARKis passi õigeks ajamine (passis oli '84 aasta 535m ja 98kw) ja tulemus on mega.
Auto seisis hoovis, panime akujuhtme peale, hetkega käis nagu kell. Esimesest käivitusest tegin ka väikse videoklipi:
Video

Viimati muutis sysi, 16 Juul 2006 15:42, muudetud 1 kord kokku.
Moto peaks ideepoolest olema originaal. Aga. Ploki peal on märge 3.0/3.3Mis moto seal peal on?LSD ülekande arv?

Kuidas kõige esimesi 3.5'seid valmistati - teab keegi? Puuriti neid plokke või vahetati väntvõll? Või on see vale plokk?
Eestis mootorit näpitud ei ole. Sellepärast ta ehk täiesti kuiv ongi ja laitmatult töötab

LSD arvu ei tea

Kõik uksed istuvad nii viltuJuhiuks on vist "natuke" paigast ära , või ei ole korralikult kinni?

Ise küsin ise vastan 3453cc L-jetronic originaalis ja lsd 3.07
Siit saab palju kasulikku teadahttp://www.m535i.org/e12info.html
Siit saab palju kasulikku teadahttp://www.m535i.org/e12info.html
EX M535i 1985.
Mootoriplokil peaks KINDLASTI olema märge 3,5... 3.0 ja 3.3 on peenema sil läbimõõduga... seega on keegi mootorit vahetatud.sysi kirjutas:
Moto peaks ideepoolest olema originaal. Aga. Ploki peal on märge 3.0/3.3![]()
Kuidas kõige esimesi 3.5'seid valmistati - teab keegi? Puuriti neid plokke või vahetati väntvõll? Või on see vale plokk?
Eestis mootorit näpitud ei ole. Sellepärast ta ehk täiesti kuiv ongi ja laitmatult töötab![]()
Kui see ikka kindlasti M535i on siis on tegemist tõelise rariteediga (toodetud veidi üle 1000 eks kui õieti mäletan) mis tasuks originaalina taastada ( mul üle üks sellele sobiv 3453cc mootoriplokk ja ka terve mootor

E10 2002
Niisiis...
Tegemist on kindlasti originaalse m535i'ga. Seda näitavad masina tehnika, vin-kood ja kasvõi näiteks rehvirõhkude kleeps uksepostil.
Hind oli 15k ja tingi. Tingida sai omajagu
Kindlasti on ta plaanis originaalis taastada ja võimalusel ka motorspordi esipõll ja tagatiib hankida. Mulle isiklikult meeldiks originaalis olnud grafiitmetallik värv valgega asendada ja küljele motorspordi triibud kleepida, aga hetkel ma ei ole selles värvi teemas veel midagi otsustanud
Hetkel siiski kohe täieliku taastamisega pihta ei hakka, vaid üritab tehnikat järk-järgult parandada ja masina sõidukorras ning tänavalegaalse hoida.
Esimene töö olekski pidurite värskenduskuur ja veermiku ülekäimine, kuigi viimase osas erilisi kaebusi hetkel pole. Mootor käib samuti ilusti, nii et esimeses lähenduses seda näppima ei hakka. Samas Arvo pakkumisest oleks huvitatud küll ja eks lähiajal räägib sel teemal edasi.
Sysi toodud lisade nimekirjast on puudu veel õlijahutusradiaator, mis peaks m535i spetsiifiline asi olema.
Veel tahaks välja vahetada hulga kruvidega kinnitatud ja muul viisil rikutud iluliiste, mille kohta tegin ka eraldi teema: http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=985
Tegemist on kindlasti originaalse m535i'ga. Seda näitavad masina tehnika, vin-kood ja kasvõi näiteks rehvirõhkude kleeps uksepostil.
Hind oli 15k ja tingi. Tingida sai omajagu

Kindlasti on ta plaanis originaalis taastada ja võimalusel ka motorspordi esipõll ja tagatiib hankida. Mulle isiklikult meeldiks originaalis olnud grafiitmetallik värv valgega asendada ja küljele motorspordi triibud kleepida, aga hetkel ma ei ole selles värvi teemas veel midagi otsustanud

Hetkel siiski kohe täieliku taastamisega pihta ei hakka, vaid üritab tehnikat järk-järgult parandada ja masina sõidukorras ning tänavalegaalse hoida.
Esimene töö olekski pidurite värskenduskuur ja veermiku ülekäimine, kuigi viimase osas erilisi kaebusi hetkel pole. Mootor käib samuti ilusti, nii et esimeses lähenduses seda näppima ei hakka. Samas Arvo pakkumisest oleks huvitatud küll ja eks lähiajal räägib sel teemal edasi.
Sysi toodud lisade nimekirjast on puudu veel õlijahutusradiaator, mis peaks m535i spetsiifiline asi olema.
Veel tahaks välja vahetada hulga kruvidega kinnitatud ja muul viisil rikutud iluliiste, mille kohta tegin ka eraldi teema: http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=985
323i, 320 Baur & 750iAL Highline