Vahendan kuulutust.
Pakutakse mulle ühte korralikku E28-t. Viimati nägin seda autot oma silmaga aasta tagasi. Siis oli kere väga heas seisus, salong terve ja mootor töötas kenasti. Üllatavalt hästi säilinud isend. Aga siis ei soovitud mulle müüa, kui mul raha oli. Nüüd raha pole ja ei saa ise osta. Ehk leidub siin mõni hea huviline. Aga auto oli viimati tõesti heas korras.
Auto asub praegu Narvas ja oli vanema vene mehe kasutuses. Hinda küsitakse ainult 8000.-, kindlale ostjale lubati kohe ülevaatus ära teha ja omanik oli nõus auto ostjale koju kätte toimetama. Super hea pakkumine, aga just praegu mul raha pole...
Aga helistage talle ja uurige järgi ja ostke ära
Tel: 55920525
M: BMW E28 520i, korralik!
M: BMW E28 520i, korralik!
E34 & E32
Müüja ise on muukeelne, aga tal mingi eestlasest sõber ka seal lähedal, ise suhtlesin temaga.
Auto ise on 85a. vähemalt, hele-sinakashalli värvi, salong oli vist sinine, kui õigesti mäletan. Kere oli igati sile ja kena, ainuke "porno" oli, et lähitulede klaasid olid vist mosse omad. Muidu igati tip-top, ega ma muidu isegi poleks huvitunud sellest autost, kui ta pann oleks.
Auto ise on 85a. vähemalt, hele-sinakashalli värvi, salong oli vist sinine, kui õigesti mäletan. Kere oli igati sile ja kena, ainuke "porno" oli, et lähitulede klaasid olid vist mosse omad. Muidu igati tip-top, ega ma muidu isegi poleks huvitunud sellest autost, kui ta pann oleks.
E34 & E32
Käisin seda autot täna vaatamas, võin paari sõnaga teistele ka kirjutada:
87 aasta, märg asfalt. Spidol 172000, kuid usun, et ca 200000 on maha keritud. Kerel on omajagu roostet: tagumised tiivaääred, karbid, eest lansekate ümbrus, esimene ja tagumine põll, taga pagassis samuti, roostet oli ka kohas , kus uksepost ja karp kokku saavad. Kohati oli spraiga parandatud. Asja saab, kuid "maasikas" ei ole.
Mootor: üleni õline, tühikäigul töötas kehvasti, summutiots õline. Käigukast paistis ka õline, samuti oli paraja õlikihi all tagadiffer. Termosidur kinni, paisupaagist oli veetud mingi voolik isearetatud kankusse, mis tilpnes kapoti all. Klapid tegid häält, summuti küllaltki otsas omadega, eest taha välja.
Sisu oli üldjoontes viisakas ja terve, sinine sisu, must armatuur. Polstrid terved. Peale oli pandud E34 rool, mis tugevalt nuudi otsas loksus ja oli täiesti "siledaks" kulunud.
Talverehvid olid otsas, suvekaid ei näinud. All olid kärgveljed, mis tahavad taastamist.
Kes tahab, siis sellest autost selle raha eest asja saab.
Mina otsisin korrektset, kuid seda see ei olnud ja nii ta minul ostmata jääb.
87 aasta, märg asfalt. Spidol 172000, kuid usun, et ca 200000 on maha keritud. Kerel on omajagu roostet: tagumised tiivaääred, karbid, eest lansekate ümbrus, esimene ja tagumine põll, taga pagassis samuti, roostet oli ka kohas , kus uksepost ja karp kokku saavad. Kohati oli spraiga parandatud. Asja saab, kuid "maasikas" ei ole.
Mootor: üleni õline, tühikäigul töötas kehvasti, summutiots õline. Käigukast paistis ka õline, samuti oli paraja õlikihi all tagadiffer. Termosidur kinni, paisupaagist oli veetud mingi voolik isearetatud kankusse, mis tilpnes kapoti all. Klapid tegid häält, summuti küllaltki otsas omadega, eest taha välja.
Sisu oli üldjoontes viisakas ja terve, sinine sisu, must armatuur. Polstrid terved. Peale oli pandud E34 rool, mis tugevalt nuudi otsas loksus ja oli täiesti "siledaks" kulunud.
Talverehvid olid otsas, suvekaid ei näinud. All olid kärgveljed, mis tahavad taastamist.
Kes tahab, siis sellest autost selle raha eest asja saab.
Mina otsisin korrektset, kuid seda see ei olnud ja nii ta minul ostmata jääb.
Hmm, no siis on see auto aastaga ikka kõvasti vatti saanud. Eelmisel aastal asi polnud pootki nii hull, kui siin kirjeldatud.
Telefonis öeldi ka sellel aastal mulle, et auto on tip-top korras. Aga eks igalühel ole oma arusaam korras autost.
Kahju, et pilte ei teinud inimene, kes vaatmas käis.
Telefonis öeldi ka sellel aastal mulle, et auto on tip-top korras. Aga eks igalühel ole oma arusaam korras autost.
Kahju, et pilte ei teinud inimene, kes vaatmas käis.
E34 & E32