e28 2,4TD generaatorite erinevus ja ühendamine

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
s2si
Postitusi: 132
Liitunud: 04 Mai 2010 23:17

e28 2,4TD generaatorite erinevus ja ühendamine

Postitus Postitas s2si »

Uuriks generaatorite kohta, esialgu oli 524TD 85kw peal Boschi generaator, mis ära kooles ning varuosariiulilt oleks võtta kohe Valeo oma. Proovisin ära ühendada, kuid kahjuks edutult. Polnud kahjuks aega täpsemalt uurida ka ja pidin auto maale garaazi jätma. Enne kui uuesti sinnakanti satun võiks natuke maad kuulata, et masina siiski tööle saaks

Kas vastavused on järgmised

1=B
2=A
3= C ?? ilmselt siinkohal ongi kala, kuhu täpselt mass peaks valeol genekal minema, panin ta sinna kus hetkel on C märgistus aga sedasi asi ei toiminud. Idee poolest oleks ju ükskõik mis punktiga korpusest mass ühendada.

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: e28 2,4TD generaatorite erinevus ja ühendamine

Postitus Postitas Toivoku »

massi saab ju genekas ikka mootorist endast kinnituste kaudu. ega seal midagi rohkem ühendada polegi, ergutus on 10nega keeratav ja akupealt tulev juhe on 13 keeratav, seal midagi sassi pole võimalik ajada.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
s2si
Postitusi: 132
Liitunud: 04 Mai 2010 23:17

Re: e28 2,4TD generaatorite erinevus ja ühendamine

Postitus Postitas s2si »

Ühendasingi ergutuse ja aku pealt tuleva täpselt kirjeldatud viisi. Massi juhe on veel samuti eraldi ja selle panin korpusesse nagu Boschil ta oli, kuid starter ei vedanud mootorit ringi isegi täislaetud akuga, käis ainult plõks ja kõik. Võib äkki siis eeldada, et see valeo on peetis genekas ja lühises miskitpidi? Üldiselt olen ka varem genakaid jms vahetanud aga mõtlesiin, et ehk on siin mingi eri teema kui asi tööle ei hakanud..
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: e28 2,4TD generaatorite erinevus ja ühendamine

Postitus Postitas Toivoku »

s2si kirjutas:Ühendasingi ergutuse ja aku pealt tuleva täpselt kirjeldatud viisi. Massi juhe on veel samuti eraldi ja selle panin korpusesse nagu Boschil ta oli, kuid starter ei vedanud mootorit ringi isegi täislaetud akuga, käis ainult plõks ja kõik. Võib äkki siis eeldada, et see valeo on peetis genekas ja lühises miskitpidi? Üldiselt olen ka varem genakaid jms vahetanud aga mõtlesiin, et ehk on siin mingi eri teema kui asi tööle ei hakanud..
hmm starter ei vedanud ja vahetasid genekat? :O keera juhtmed genekal kõik lahti ja kas siis veab?
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
s2si
Postitusi: 132
Liitunud: 04 Mai 2010 23:17

Re: e28 2,4TD generaatorite erinevus ja ühendamine

Postitus Postitas s2si »

Probleemi kirjeldus veidi segane :D esialgne põhjus oli ikka laadimise puudumine ja starter toimis :D

Esmalt kadus ära laadimine ja kõik toimis (sh starter), seejärel võtsin maha vana geneka ja panin teise peale ning seejärel keeldus ka starter töötamast ja jäi justkui selline tunne, et aku on tühi, kuigi aku sai täis laetud. Seejärel sai aeg otsa ja enam pole auto lähedal. Ainukese variandina näengi siis mingit lühist selles vahetusgenekas kui otsad kõik õigesti on ka foorumlaste arvates. Lasen selle boschi ära taastada melasis ja pole mõtet jamada selle valeo genekaga, mis ilmselt samamoodi õhtul on.
Vasta